Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1361 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tusen takk, Petra Prøvedokke. Tror jeg trenger kryssing, babystøv og alt som er til i morgen. Syns det er ulidelig spennende jeg og... Håper bare ikke jeg innbiller meg ting igjen.. Hadde vært typisk meg i så fall... til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1362 Del Skrevet 22. oktober 2006 Må tisse igjen... sjøl om det bare er 10 min siden.. Hva skjer'a?? :klø: Huff, jeg jager meg selv opp nå...Få meg ned på jorden igjen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #1363 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ikke rart du tisser i ett kjør, så mye kaffe som du drikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1364 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har ikke drukket mer enn 2 små kopper til nå i dag, og tissinga begynte for flere dager siden. Merker spessiellt på morgenen at jeg våkner tidlig over at jeg er så utrolig trengt.. Blir nesten forbanna på mannen hvis han går først... Det er ikke meg akkuratt... Har aldri så lenge jeg har levt stått opp på natta for å tisse... :klø: Men jeg innbiller meg sikkert ting.. Blir litt oppgira av dette jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 #1365 Del Skrevet 22. oktober 2006 hmm, dette er spennende, altså!! jeg er utrolig misunnelig på deg som koser deg med kaffe. jeg må jo begrense meg til 1 kopp om dagen for tiden - det er jo ingen ting tar du en kopp for meg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1366 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jepp, jeg tar en kopp for deg og jeg.. Mens jeg kan Når jeg får skikkelig klare streker er det bare en kopp på meg og.... Nå står soverommet for tur her.. Har hengt ut dynene nå. Syns jeg er superflink altså.. Ja Kylling og Petra også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #1367 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hurra for oss! Jeg har gitt meg nå jeg da. Tok mye kortere tid enn jeg hadde forestilt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1368 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du har vært kjempeflink Kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 #1369 Del Skrevet 22. oktober 2006 synes vi har vært kjempeflinke alle sammen, jeg! nå tror jeg det får være nok husarbeide for i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #1370 Del Skrevet 22. oktober 2006 for deg, Liljemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1371 Del Skrevet 22. oktober 2006 :enig_anim: vi har vært flinke alle sammen :enig_anim: Nå gir jeg meg. Er gjennomsvett nå, så nå hopper jeg i Mor og far har tenkt sei en tur på besøk, og da kan en ikke gå rundt å stinke på en søndag Kommer innom i kveld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. oktober 2006 #1372 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hallo vennen, da er jeg endelig på KG Dette er som jeg sa til deg ulidelig spennende altså Håper så inderlig du får to klare blå (eller det er jo kryss pp CB-testen) i morgen altså. Kos deg med foreldrebesøk, koselig det Fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. oktober 2006 #1373 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Da skal jeg logge meg av igjen for kvelden. Har jo vært her en stund nå Kommer nok innom før jeg drar på ett kurs i morgen som begynner kl 09, men da har du kanskje ikke testet enda? Send meg en sms da når du har testet Endret 22. oktober 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. oktober 2006 #1374 Del Skrevet 22. oktober 2006 Åh, her var det sannelig spennende! Gjett hva som blir det første jeg gjør når jeg kommer på jobb i morra tidlig? Jepp; da må jeg titte innom her for å se om det har skjedd noe! Jeg håper virkelig du er heldig denne gangen, Liljen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1375 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei igjen Sniker meg litt innom her mens vi ser film med en venn som er på besøk Yamaha: Der var du Jeg skal sende deg en SMS hvis jeg ikke er her før kl 9 Bippe: Åå jeg og håper så inderlig vi er heldige denne gangen... Skal og logge meg inn her med en gang i morgen tidlig Får nesten se litt videre på filmen jeg. Hvis jeg ikke kommer inn her mer i kveld, skal jeg ta turen inn umiddelbart i morgen tidli å fortelle om testen ble positiv eller negativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #1376 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvilken film ser dere? Håper du kommer innpå før kl 07.45, for da drar jeg på jobb! Merkelig hvor involvert man blir i andres liv her inne, selv om man egentlig ikke kjenner hverandre... Men jeg synes det er gøy! Du må virkelig ha LYKKE TIL med testinga i morra. Krysser alt jeg har for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. oktober 2006 #1377 Del Skrevet 22. oktober 2006 Får nesten se litt videre på filmen jeg. Hvis jeg ikke kommer inn her mer i kveld, skal jeg ta turen inn umiddelbart i morgen tidli å fortelle om testen ble positiv eller negativ.. ← Bare ikke gå i kjelleren dersom testen er negativ i morra tidlig. Husk at det KAN være for tidlig å teste. Man vet jo aldri, vet du! Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. oktober 2006 #1378 Del Skrevet 22. oktober 2006 Her må jeg løpe innom i morgen, ja. Bare synd at jeg ikke får sjekket på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. oktober 2006 #1379 Del Skrevet 22. oktober 2006 :hoppe: :hoppe: Her er det jo helt ulidelig spennende!!! Masse flotte symptomer Vet hva det første jeg skal gjøre i morgen tildlig er ja Eller kanskje jeg bare skal campe her? Ja, tror det jeg *slår meg ned med telt og sovepose* Krysser fingre og tær for deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1380 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei igjen Her har det jammen vært besøk så koseli. Kylling: Ja det er utrolig hvor innvolvert man blir i andres liv her inne selv om man ikke kjenner hverandre. Det er utrolig gøy, og godt å ha noen å prate med enten det er godt eller vondt syns jeg Vi så 2 filmer: Fun with Dick and Jane med Jum Carrey. Morsom film, kan anbefales, og Freedomland med Samuell L Jackson. Ganske langdryg film. Bippe: Jeg er forberedt på at den blir negativ.. Har fått noen negative tester nå etter hvert, så jeg tenker egentli hvorfor skulle ikke denne og det.. Har tatt på meg bind i tilfelle tanta kommer i natt. Vannmelon: Du er hjertelig velkommen innom Eeyore: Ja, det er masse flotte symptomer, men jeg har hatt masse flotte symptomer før og da... Kos deg i teltet i natt *kommer ut med varm kakao til Eeyore så hun skal holde sei god og varm* Tusen takk for kryssing. Stor til dere alle. Ja som jeg skreiv til Bippe, så har jeg utstyrt meg selv med bind i natt. Det føles som om tanta er på vei nå, så skulle ikke bli overrasket om hun kom i natt nei.. Prøver så godt jeg kan å holde meg selv nede på bakken så fallhøyden ikke skal bli så stor hvis testen blir negativ i morgen. Tror det kan være lurt. Nå skal jeg ta meg en liten dagbokrunde til dere søte jenter før jeg tar kvelden. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå