Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

:-D :rosasmil: :smilbla: :smile: :icon_smile: :icon_razz: :hoho::icon_lol::ler2::lol::Hehe::smilorange::klem1::kose:

Sender alle de positive smilene jeg fant i håp om at det gjør deg litt gladere.

Og ikke minst en stooooor og god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du finner kreftene tilbake. Jeg føyer meg i rekka og sier at du virkelig er vår solstråle her inne. Men jeg har full forståelse for at solstråla også kan være sliten og lei iblant.

STOR :klem: til deg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.

Bare innom en rask tur før jeg putter meg selv i sengen. Skal svare dere alle i morgen.

Bare en liten oppdatering først. Har vært på kurs og blitt drittforkjølet. Helt sylta.

Typisk meg :ler: men men

Og så en gladnyhet; jeg har blitt tante igjen for 15 min siden. Til en liten gutt. Lillesøster har blitt mamma. :hoppe: :hoppe:

Nå skal jeg putte meg selv i sengen, er kjempesliten.

Tusen takk alle dere snille, søte jenter for oppmuntrende meldinger. Det varmer altså!! Tusen takk :)

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen,

så hyggelig at du er tilbake!!

gratulerer sååå mye med tantebarn. det er jo stor stas å være tante!! :Nikke:

håper formen er bedre i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, tante Liljen! :hoppe:

Tantebarn er herligst i verden! Selv er mine to nevøer på besøk hos mamma og pappa for tida. De bor i Trøndelag, så det er heller sjelden jeg ser dem. I morra skal jeg passe dem, og jeg gleder meg stort :)

Håper det går bedre med deg på tross av forkjølelsen. Vi er visst flere..

Ha en fin dag, snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God dagen :)

Stor stas med tantebarn ja :) Nå har jeg 2 skjønne gutter jeg er tante til. Tantes gullegutter.

Anerikke, Petra Prøvedokkex3, Yamahax2, Eeyorex2, Kyllingx2, Cymbidium, Vannmelon, Capricorn, Pi@ og Angelou

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Uten dere altså!! Fantastiske er dere alle sammen. :Nikke:

Nå er jeg sykemeldt. Eller det vil si, jeg var nede på legekontoret og di sa jeg skulle komme til legen kl 16. Jeg kunne ikke gå på jobb fikk jeg beskjed om iallefall. Og sykemelding skulle jeg få, men legen ville titte litt på meg. Har over 39 i feber.. Hmm..

Så nå blir det vell en del KG i dag tenker jeg. Aldri så ille at det ikke er godt for noe da :ler:

IKM på mandag.. Det skulle bli .....*teller*.... 4 dager til.. Har testene klar, men tror jeg drøyer første testen til søndag kanskje.. Eller mandag. Spørs hvor stor oddsen min er denne gangen med tanke på at jeg klarte bli syk nå.. Har ikke peiling om det har noe innvirkning så lenge EL har vært.. Noen som vet??

Krysser fingrer iallefall. Kjenner troen har kommet litt tilbake nå iallefall. Blir nok gravid en gang, det tar bare litt tid dette her.

Skal jo ikke stikke under en stol at det hadde vært veldig gøy om det klaffet denne gangen med tanke på at jeg ville være 12 uker på julaften da. Perfekt dag å fortelle slikt på. Bare det klaffer en gang, er jeg fornøyd :)

Ha en strålende dag alle.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at bare det klaffer en gang så er det bra :) Bra at humøret er litt bedre, jeg håper at det å være syk ikke har noen innvirkning jeg - selv om oddsen for at jeg er på tjukken er rimelig lav denne måneden uansett så har jeg ikke noe lyst at det skal ødelegge eventuelle sjanser(ja, jeg er også syk, det er mange av oss om dagen). Men, jeg aner ikke jeg altså, men kan det ha så mye å si da :klø:

Vi har IKM neste uke begge to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelou: IKM neste uke er spennende ja :hoppe: Vi krysser fingrer uansett vi :Nikke:

En ting jeg lurer på.. Hvorfor er jeg solstråla?? Føler egentli jeg ikke gjør annet en å klage jeg... :sjenert: Men du verden for ett komplemang. Jeg blir jo supermegautrolig rørt og glad da!! :)

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes du er i godt humør støtt jeg :)

IKM er forresten den 26 (torsdag). Kan ikke dy meg for å telle hvor mange dager det blir, et lite øyeblikk............ 29 dager syklus - akkurat samme som forrige måned. Jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på.. Hvorfor er jeg solstråla?? Føler egentli jeg ikke gjør annet en å klage jeg...  :sjenert:  Men du verden for ett komplemang. Jeg blir jo supermegautrolig rørt og glad da!!  :)

du er så absolutt en solstråle, liljen! du er alltid positiv og har mange gode ord på lager.

blir alltid i godt humør av deg, jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@: :klem: tilbake

Angelou: På godt humør støtt?? Tusen takk, det er nok dere som alltid får meg på godt humør ;) Hipp hurra for stabil syklus :hoppe: Jeg har 28, 27, 27, 26, 28, 25 tror jeg.. Nokså regelmessig iallefall :):klem:

Petra Prøvedokke: Tusen takk, det er da gjensidig :):klem:

*kremt*... :sjenert: lovet meg selv, at denne gangen skal jeg ikke lete etter symptomer what so ever..

Klarte jeg det??? eeehhh.. nei!!

Jeg har nemlig menssmerter. Riktignok ikke så sterke som ved vanlig mens, men di er der. Har og ømme bryster og brystvorter, men hva er egentli betegnelsen for ømme bryster da?? Er det sånn vondt hele tiden, eller bare når en tar på di?? Ikke det at jeg klemmer og tar på di hele tiden altså :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...