Kylling Skrevet 4. oktober 2006 #1261 Del Skrevet 4. oktober 2006 Åh, som jeg elsket Fjordlands biffsnadder en periode. Nå er jeg også drittlei. (Jeg er igrunnen drittlei av all mat. ) God natt, og sov godt, Liljen. Eller.. du skulle jobbe ja.. Usj. Å jobbe natt er slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. oktober 2006 #1262 Del Skrevet 5. oktober 2006 Næmmen Petra Prøvedokke Så gøy å "se" deg Fjordland smaker æsj nå Er sååå lei di middagene. Lever heller på havregrøt resten av tiden.. Nå må jeg innom å se hvordan det er med deg ← det er alltid hyggelig å være her også! håper du får en strålende torsdag! god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. oktober 2006 #1263 Del Skrevet 5. oktober 2006 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 5. oktober 2006 #1264 Del Skrevet 5. oktober 2006 Innom for å ønske deg en strålende torsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. oktober 2006 #1265 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei, så du hadde etterlyst meg For mye Fjordland kan bli mer enn nok etterhvert ja, men det er perfekt oppussingsmat Håper du får ei strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 6. oktober 2006 #1266 Del Skrevet 6. oktober 2006 Innom for å oppdatere meg litt på hvordan du har det om dagen. Skjønner godt du blir lei alle Fjordland middagene midt i oppussinga ja.. Blir sikkert herlig den dagen kjøkkenet er klart og du kan veive i gang med middagslaging. Håper du får en koselig fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 8. oktober 2006 #1267 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hello I am back! Koselig å se det står til liv. Og det nærmer seg EL!!! Me to. Eller vet ikke helt jeg. Trodde jeg skulle ha EL i dag eller i morgen, men lurer på om den var litt tidlig ute denne gangen. Hadde litt vondt på onsdag, men synes det var lovlig tidlig. Og da var det ca 100 mil mellom meg og trollfar. Håper det var feil. Men det er jo mulig å ha to ganger! En EL fra hver side. Har ei venninde som har det sånn. Håper, håper, håper! Men tar ingen sjangser, så her blir det til den store gulmedaljen. Moro at vi har så lik syklus, i alle fall når jeg har "bestemt" at vi begge skal ha full klaff denne mnd. Også så flink med røyken...! Ønsker deg en flott søndag og vellykket . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 8. oktober 2006 #1268 Del Skrevet 8. oktober 2006 Innom med en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. oktober 2006 #1269 Del Skrevet 8. oktober 2006 (Liljen har ikke vært her hele helga! Lurer på hva hun og Liljemannen holder på med... HMM...! ) Ha en fin dag, Liljen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. oktober 2006 #1270 Del Skrevet 8. oktober 2006 Liljen har ikke nett pga noe tordenvær, men hun kommer innom så fort det er i orden Jeg har bare smakt de Fjordland grøtene jeg da, syns de er gode. Men alt det andre er da så dyrt, er det ikke? Håper du kommer tilbake på KG snart igjen da vennen, blir i så godt humør da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #1271 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vært og oppdatert meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 9. oktober 2006 #1272 Del Skrevet 9. oktober 2006 Håper du får en koselig mandag Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. oktober 2006 #1273 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ha en fin dag. Teite tordenvær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. oktober 2006 #1274 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hallo Vennen Og så når jeg endelig er tilbake, så er du utestengt pga tordenvær Håper du har det fint og får fokusert på EL, når du ikke har tilgang på KG Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. oktober 2006 #1275 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. oktober 2006 #1276 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei snuppa! Bare innom og legger igjen et spor etter meg. Du har hatt tordenvær ja? Det hadde vi også for et noen netter siden, men heldigvis slo det ikke ut noe elektrisk. Jeg trodde en stund at hustelefonen vår hadde tatt kvelden, men heldigvis våkna den til liv igjen etter et par dager. Uansett er tordenvær noe skikkelig dritt, for jeg blir så redd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. oktober 2006 #1277 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hadde håpet å se deg her nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 9. oktober 2006 #1278 Del Skrevet 9. oktober 2006 Come back! Vil høre hvordan det går med deg. Du har vel EL i disse dager du og....? Det har jeg - tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. oktober 2006 #1279 Del Skrevet 10. oktober 2006 håper nettproblemene dine ordner seg snart! -og at du har det flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. oktober 2006 #1280 Del Skrevet 10. oktober 2006 Savner deg her inne jeg Du sprer alltid så mye glede :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå