Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei alle dere søte snille jenter :kyss::kyss:

I'm back :briller2: Og tuuuuuusen takk for alle hilsener. Looover å svare dere alle i kveld. :)

Måtte innom en liten tur med en gang jeg har trødd beina innenfor huset hjemme :) Må kjøpe litt mat vi, for vi er valdig sultne etter turen.

Har hatt en knaaalltur. Godt og varmt. Lå vell på rundt 32 grader hver dag, og ja jeg er brun nå :ler: Vi leide bil i 3 dager og kjørte litt rundt. Var på Falassarna og solte oss litt der og. Badet i milevis høye bølger. Gjett om jeg følte meg liten da.. :ler: Mannen måtte sjekke hele tiden om jeg ennå var med sa han. ;)

Ellers har vi badet, solt oss, drukket god vin og annen god drikke, maaaasse mat!! (er lei av pommes frites nå.. serveres med alt der nede)

Kommer sterkt tilbake senere i kveld. Forteller mer om turen og :)

stoooooore :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Nå er jeg her for å oppdatere meg litt på dagbokfronten.

Men først:

Bippe*5

Iselin22*3

Vannmelon*3

Petra Prøvedokke*3

Yamaha*2

Cr@sh*2

Toblerone*2

Clementine

83'

Pi@

Fjellrypa

Eeyore

Shatika

Mrs N

Angelou

Missmumblebee

Kylling

Tuuuuusen takk til dere alle for di utrolig kjekke hilsenene jeg har fått. Det var helt utrolig å åpne dagboken å se at dere 17 jentene har holdt liv i dagboken min.

:klem::kyss::klem::kyss::klem::kyss:

Nå skal jeg inn å hilse på dere før jeg forteller mer om turen og hvordan livet mitt har vært siste uken :)

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå har jeg vært innom alle tror jeg :)

Vannmelon, Cr@sh, Kylling*2 og Toblerone: :klem:

Så var det litt mere om turen. Det begynte vell på flyplassen allerede at jeg holdt på å gjøre første brøler.. :overrasket: Jeg hadde beautybagen som håndbagasje (hadde tatt ut alle skarpe ting og gjenstander selvsagt) men da den skulle lyses, ble vekteren nyskjerrig nettopp fordi det var en beautybag og ville titte inni. Ingen problem tenkte jeg med en gang, men så :overrasket::overrasket: Jeg hadde pakket med meg testen (har en CB test igjen som jeg tok med.. ble ikke brukt så jeg har den enda) Og svigerfar (som også skulle på tur ) stod rett ved siden av og tittet intenst nedi bagen min (hvorfor i h... skulle han titte der da??) Men jeg hadde gjemt den i en glidelåslomme og heldigvis så vekteren på meg at det var ingenting farlig og mine bedende øyne så han sa det var OK. Bare gå videre sa han :ler: Puh... nesten...

Flyturen ned gikk strålende og vi dro nesten rett på stranden. Der bodde vi i ett par dager til vi leide bil og fartet litt rundt. Var utrolig gøy. En liten opel :ler:

Var en rolig tur med mye god mat og drikke. Fikk slappet godt av ja.. Og jammen gjorde det godt. :)

Ellers.. Veet jeg skal ha IKM om 5 dager.. Ingen symptomer. INGEN !! :overrasket: Og jeg som bruker ha masse masse.. Bortsett fra at jeg har fått noe større, men ikke ømmere bryster... :overrasket: Kan jo være jeg har lagt på meg denne uka da... :sjenert: Så på fredag er nok tanta her for fullt tenker jeg.

Ha en strålende søndag.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere har kost dere skikkelig...

:ler2: Måtte flire av opptrinnet rundt beautybag'en... Sånn typisk med nysgjerrige svigerfedre/mødre da... Godt du fikk bevart hemmeligheten da...

Blir spennende rundt IKM... Man behøver jo ikke ha noen symptomer for å være gravid ... ;) Blir spennende å følge med framover... :Nikke: Skal du teste fredag? Eller skal du vente å se om tanta kommer eller ikke?

:klem: Ha en fin lørdag!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cr@sh: Teste?? Egentli hadde jeg ikke tenkt å teste denne gangen, bare vente... :sjenert: Men nå syns jeg at jeg har vært så utrolig flink, at jeg tror mannen og jeg bruker den ene testen min på torsdag morgen når vi har fri begge :Nikke: Hvis jeg tørr..

Vannmelon: Nyskjerrig var forbokstaven :ler: Jeg holdt på å pisse i buksen. Han lente nesten hodet sitt på skulderen min når han så ned i bagen... :overrasket::ler: Gikk godt heldigvis.. :)

Nå har vi vært på kaffibesøk hos foreldrene mine. Legger resten av gulvet som vi ikke ble ferdig med før vi reiste. Går rasende fort når vi er 2. Jeg på saga, og han klikker i. :) Nå er det resten av stua som står for tur. Kjøkken er ferdig gulvlagd.

Litt spennende med testing. Føler meg oppblåst, men det har jeg vært før IKM før.. Men brystene.. :overrasket: Oh my di er mye større og du verden så harde.. Men ikke noe særlig ømme.. Merkelige greier. Tror ikke det er noe å hoppe høyt for, er helt sikker på tanta kommer i rute denne gangen.

Har vært superflink. Ikke en eneste en test til nå denne syklus. Nesten ikke tenkt på noe heller, og tror ikke vi :humpe: den dagen EL var heller..

Ja, ja... Nå er det resten av gulvet.. Stikker innom siden.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, glemte å skrive det viktigste fra turen jeg.

Liljemannen hadde bursdag den 20 (på onsdag)

:bursdag: til gode snille mannen min.

Ble jo litt feiring med god mat og drikke. Han trodde nok han skulle slippe unna, men det ble kake og bursdagsang likevell gitt :ler: Slukket lyset og sang for full hals alle sammen. Veldig morsomt faktisk. :ler: Han visste ikke heelt hvor han skulle gjemme sei da nei.

Kjøpte en liten gave til han der nede. En supervanskelig IQ ting å sette sammen. Han liker slike. Fikk jo flatskjerm til Pc'en sin før vi reiste av meg. (han er veldig veldig dyktig på data så han trengte sårt en ny skjerm nå)

Nuh.. må jeg hjelpe til her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt titt.

Kan se du har noen pp bak deg du og ja. Men vi må ikke gi opp!

Selv om sex noen ganger kan føles bare som jobbing mot et drømme-mål, er det vel viktig at vi ikke slutter med alikevel.

...Og fryktelig til lang dagbok!!!

Håper vi kan følge hverandre videre på veien.

Ha ei god natt, Liljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, Liljen! Så bra dere koste dere på turen! Det trengte du nå.

Og godt du kunne bråke litt inne hos meg! :ler:

Det blir forresten spennende for deg den neste uka. Gjett om jeg skal følge med!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...