Liljen Skrevet 11. september 2006 Forfatter #1041 Del Skrevet 11. september 2006 Toblerone, Petra Prøvedokke, Bippe, Yamaha, Vannmelon, Anerikke og Kylling : til dere alle Nå har jeg vært på jobben. Var virkeli godt å komme sei hjem. Vi har bestillt sydentur. Reiser på lørdag. Og gjett om jeg gleder meg Det skal bli sååå deilig. Skal bare slappe av og kose oss masse. Er øm og vond i magen for tiden, men jeg tror det må komme av at ryggen ikke er som den skal. Det går nok over. Nattinatt, jenter. Jeg må legge meg. Er trøtt. natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. september 2006 #1042 Del Skrevet 12. september 2006 Å, så deilig med Sydentur - ingenting som er bedre enn sol og varme sammen med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #1043 Del Skrevet 12. september 2006 Så herlig med forestående syden tur Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. september 2006 #1044 Del Skrevet 12. september 2006 Så moro med sydentur Alltid gøy når det blir bestemt i siste liten, og slipper å vente på å dra, bare å begynne å glede seg med en gang! Ha en fin dag snuppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. september 2006 Forfatter #1045 Del Skrevet 12. september 2006 God morgen Angelou: Sant det. Det skal bli herli Toblerone: gleder meg masse Eeyore: Ja, vi kan bare begynne å glede oss med en gang. Må børste støv av bikinien og tenker jeg Å så deilig og varmt det var i dag. Litt sommertempraturer igjen her. Passer fint nå som dørene må stå oppe hele dagen. Vi skal legge gulv her. Veldig spent. Ellers må koffertene frem igjen. Begynne å pakke i morgen siden det er så mye som skjer fram til lørdag når vi reiser. Ha en strålende tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #1046 Del Skrevet 12. september 2006 Åh... sydentur fortjener dere absolutt! Vil du fortelle hvor der skal? Håper det er bra med deg ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #1047 Del Skrevet 12. september 2006 Cr@sh: Vi syns og det er lurt å ta oss en pause nå. Lover du å knipe igjen den uka eller?? Hvis du ikke får før.. ← Håper jeg får før du reiser... Her blir det ingen kniping, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. september 2006 #1048 Del Skrevet 12. september 2006 ååå, så deilig med sydentur!! jeg er klar for en sydentur også jeg altså, men dere skal få lov å dra på tur alene - og pleie kjærligheten dessuten skal jo jeg på interaktiv tur til australia med Eeyore håper du har det flott i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 12. september 2006 #1049 Del Skrevet 12. september 2006 Å så deilig med ferie! Bakdelen med å jobbe i skolen er jo at jeg ikke kan ta ferie når som helst.... Det kan jo ikke mannen heller, men han har jo uansett avspasering 3 av 5 uker, så han har jo masse tid til å reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. september 2006 #1050 Del Skrevet 12. september 2006 Hei Liljen Innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. september 2006 #1051 Del Skrevet 12. september 2006 Å, din heldiggris! Høres vanvittig deilig ut å reise avgårde til syden nå. Turene er vel ganske billige for tida også? Må være deilig å ha muligheten til å reise slik når "alle andre" må jobbe... JEG VIL OGSÅ! Men i min jobb er det dessverre umulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. september 2006 #1052 Del Skrevet 12. september 2006 Sydentur hørtes kjempedeilig ut Det har dere fortjent nå siden dere har stått på så mye hjemme med kjøkkenet Ei på jobben min skal til Gran Canaria i helgen (de har hus der), og der nede er det visst kjempevarmt (godt over 40 grader). Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. september 2006 #1053 Del Skrevet 12. september 2006 Åssen går det med gulvet, Liljen? Spent på å høre hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. september 2006 Forfatter #1054 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) God kveld, jenter Nå er vi godt i gang med gulvleggingen her. Blir utrolig fint. Gleder meg sånn til det blir ferdi, at jeg kan nesten ikke vente. Har murringer i magen i dag, så alt kan tyde på at EL er på gang. Tenker at det blir litt i kveld, bare sånn for sikkerhets skyld Cr@sh: Vi skal til Kreta igjen. Det skal bli fantastisk Ned til 30 varmegrader og sol. Håper og du får før jeg reiser. Tenker jeg må inn en tur å se hvordan det går med deg nå i dagboka di. Petra Prøvedokke:Hørtes veldig greit ut med interaktiv tur til Australia med Eeyore Ser virkelig fram til ett par dager med mannen nå altså.. Iselin22: Det er fordeler og ulemper med alle jobber. Du får ganske lang og fin sommerferie da MrsN: Hei hei, kjekt å se deg Kylling: Ja, ganske billig nå. Vi betaler 4000 for oss 2, men da får vi garantert svømmebasseng Yamaha: Det skal virkelig bli godt å få en pause fra oppussinga nå. Har virkelig stått på hele sommeren nå vi. Det er nok rundt 30 på kreta nå iallefall. Helt greit liksom Bippe: Det går bra med gulvet. Blir kanonfint. Legger både stue og kjøkken. Nå skal jeg titte innom Cr@sh for å se hvordan det går Så er det rett i loppekassa for meg. Er kjempetrett, så hvis det skal bli noe i dag, bør jeg legge meg nå Nattinatt alle sammen. Kommer tilbake med en dagbokrunde i morgen. natta- Endret 12. september 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. september 2006 #1055 Del Skrevet 13. september 2006 Ble det noe på deg i går da (det ble det på meg ja) Dere var på Kreta tidligere i år også var dere ikke ? Har bare vært der en gang for over 10 år siden, da var jeg ung og singel, og det var bare party, party. Men det var gøy den gang, men nå hadde jeg ikke orket det Men det er fint der da Ha en strålende onsdag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. september 2006 #1056 Del Skrevet 13. september 2006 har aldri vært på kreta, jeg.. men skulle gjerne tatt en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. september 2006 #1057 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg har vært på Kreta en gang, og Rhodos. Kjempefine øyer begge to På Kreta serverte de alltid omelett med potetbåter, ganske godt faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. september 2006 #1058 Del Skrevet 13. september 2006 Kreta høres knall ut. Har ikke vært der selv, men kunne virkelig tenkt meg en tur. Vært på Kypros, men det er over 10 år siden... Ha en fin dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1059 Del Skrevet 13. september 2006 God morgen Yamaha: Om det ble noe på meg ja det kan man trygt si Jo, vi var på Kreta tidligere i år også en uke. Da var det 40 varmegrader der.. Nå er det litt kaldere. Petra Prøvedokke: Vi kunne tatt en jentetur til syden en gang. Samler en haug KG jenter, så reiser vi (husmorferie ) MrsN: Di serverer fremdeles det der nede Og pommesfrites til absolutt alt!! Så her gjelder det å holde stramme linjer, hvis ikke viser vekta faretruende høyt når en kommer hjem Jepp, er ganske sikker på EL er her. Litt irriterende at jeg vet, siden jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle telle. Litt vanskelig siden jeg hadde mens 1 september.. Hmmm... Ikke telle nå... men hvilken dato er det i dag :klø: 13 ja, det var det Nuh, skal jeg snart på kaffibesøk til di som har hunden. Har ikke noe særlig lyst siden det tok så mye krefter og energi fra meg når jeg hadde den. Litt redd for å knytte meg mer til hunden siden vi sansynligvis må gi den fred etterhvert. Men men... Må bare hoppe i det. Ha en strålende onsdag. stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1060 Del Skrevet 13. september 2006 Åååå, Cr@sh så ikke du hadde vært her jeg. Iler inn i dagboka di for å se hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå