Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men du Liljen? Skulle ikke du slappe litt av og ta det med ro fremover? Så forteller du at du skal jobbe supermye denne helga?

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg slapper av hjemme.. Ble ikke sykemeldt av legen.. Måtte bare ta det med ro sa han.. Nå begynner jeg ikke på jobb før i morgen kveld.. nattskift. Så jeg har mangen timer å komme meg på enda. :) Så skal jeg ha laaaang vakt på søndag kveld, men den er ganske rolig også.. Får bare ta en dag av gangen, og ta egenmelding hvis det ikke går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nattevakt er kanskje ikke like travelt og stressende?

Men bare husk på å passe på deg selv, det er ingen andre som gjør det. Iallfall ikke jobben! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. både og med nattevakter hos oss.. Men vakta er ikke så lang.. (fra 21 til 04.00) Så det går rimelig greit, og jeg jobber ikke alene i morgen natt heller. Kan ikke si mere om jobben da kan jeg heller sende deg en pm. Det er så avslørende akkuratt det, og jeg vil helst ikke røpe hvem jeg er.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der skjønner jeg deg veldig godt, for jeg har det likedan. Jeg prater ikke om jobben på KG jeg heller, da jeg også er redd for å bli avslørt. Jeg har en type jobb der det ikke hadde vært så gøy..

Men bare send PM du, så får du svar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg skal sove lenge i morgen. :) Kjempelenge. Så skal jeg stå opp å male tapeten på kjøkken. Det blir så spennende å se hvordan det blir.

Nå er det natta for meg her.. :Gjesp:

Nattinatt, sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke slit deg helt ut nå da, Liljevennen! :fy_fy:

Som flere andre sier her inne; Du må ta vare på deg selv - ingen andre som gjør det!

Håper det blir bra på kjøkkenet... :sjarmor:

God helg... :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

I dag føler jeg meg myyye bedre. Nesten ingen vondter igjen i ryggen nå.

Nå skal det males kjøkken her. :hoppe:

Men først litt dagboksurfing mens jeg hører Somwhere only we know med keane på ipoden :)

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hei Cr@sh

Vi postet visst på likt vi :hoppe:

:klem::klem: til deg. Joda, jeg lover å ta vare på meg selv nå. :)

Det blir knallbra på kjøkkenet :sjarmor: Gleder meg sånn til det står ferdig.

God helg til deg og

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal oppdatere lista mi seinere kom jeg på :)

Den begynner å se veldig pen ut nå . Må fortsette med slike lister, bringer hvis lykke det.

3 innlegg til 1000 i dagboka mi :klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å male kjøkken er ikke akkurat å slappe av da Liljen... Du er akkurat som sambo. Legen ville helst sykemelde han, men gikk med på at han bare skulle ta det rolig. Hva gjør sambo? Han tar et par nattevakter ekstra i tillegg til vanlig jobb... :overrasket: Dere blir ikke friske på den måten!

Godt å høre at hunden har det bra. Telttur er moro. Hadde hunden med på det en gang, og hun lå forteltet. Vi våknet på morgenen av at noen snøftet veldig på utsiden av teltet. Da vi tittet ut hadde hun klart å lure seg under teltduken og ut og hadde vært på laaaaang morgentur allerede :ler:

Ha en fin helg vennen, selv om du skal jobbe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...