Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er morsomt å pusse opp... Det ligger et badekar i midten av kjøkkengulvet mitt.. Må hoppe over det minst 10 ganger om dagen.

Men det er gøy når andre pusser opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj... likte ikke helt det med ryggen din... :troest:

Hvor er du i syklusen nå? Det hendte nemlig at jeg hadde vondt i rygen rundt eller spesielt etter EL.... :sjenert:

Håper alt er bra ellers... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes heller ikke det er så fryktelig morsomt å pusse opp. Jeg hater all jobbinga, og ikke er jeg spesielt flink heller.. :forvirret:

Men vi har da fått gjort litt i huset, etter vi kjøpte det for rett over ett år siden. Men det er MASSE igjen. Og det kommer til å ta laaaang tid før alt er ferdig. Men så prøver jeg å tenke på at vi har god tid. Alt må ikke være perfekt med en gang. ;)

Ellers håper jeg at ryggen din blir bra igjen etter en tur hos kiropraktoren. Det er så utrolig vondt når ryggen streiker! Det ligger til familien vår å ha litt svak rygg, ledd og muskler. Nå har jeg aldri hatt behov for kiropraktor da, men jeg vet hvordan det er å ha vondt i ryggen. Man får ikke gjort så fryktelig mye fornuftig da..

Men slapp godt av frem til du blir knekt opp igjen, Liljen. Så går det så bra så! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jenter :)

Først må jeg :hoppe: litt for Mrs N som har testet positivt. Gratulerer vennen

Petra Prøvedokke: :klem: takk takk vennen. Jeg var utrolig vond i ryggen denne gangen... Men nå er jeg mye mye bedre heldigvis

Angelou* 2 : Tusen takk, jeg føler meg mye mye bedre nå. Jeg syns og det er gøy å pusse opp :) Iallefall når resultatet begynner å vise. :klem:

Mrs N*3 : Du må forte på mannen din nå som du har blitt gravid . Greit med bad nå som du kommer til å få sånn stor fin mage, heldiggrisen. :) Tusen takk, det er mye bedre i dag med ryggen :klem:

Cr@sh*2: Har egentli slutta å telle syklus... :sjenert: Men ikke vanskelig å komme på siden første mensdag var 1 september.. Er på dag 8 da :) Stor stor :klem: til deg og

Bippe: Å jeg skal love deg det er masse igjen her og å pusse opp.. :sur: Ser egentli ingen ende nesten.. Men nå har vi pusset opp 1 egt. snart, bare 1 igjen da.. Men du verden det gjorde susen å få begynt på kjøkkenet. :) Huff, rygg er noe herk, rett og slett... En har liksom problemer med alt da, til og med når en skal på do :overrasket: stor :klem:

Fjellrypa: Jo kiropraktoren fikk da fikset litt heldigvis :) Så nuh føles alt meget bedre. stor :klem:

Ja, som sagt har jeg vært hos kiropraktor nå. Det var rett og slett en ren nytelse å gå ut derfra. :Nikke: Føler meg mye bedre, men han sa at jeg var fryktelig stiv i ryggen, men veldig vanskeli å knekke opp (er rimeli myk siden jeg er gammel turner) :ler: Men jeg sa: røske på du, jeg tåler en støyt! Da hørte jeg bare ett langt knekk opp hele ryggen. Fantastisk å reise sei etterpå.

Har ikke tid til dagbokrunde nå jeg :tristbla: Skal være på jobb om 20 min.. Skal ta meg en real runde når jeg kommer hjem i kveld. Lover.

Jeg er så glad for alle hilsener jeg får. Uten dere jenter hadde hverdagen vært grå mangen ganger altså. :)

stor klem til dere alle

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klem:

så bra at det hjalp å gå til kiropraktoren da. Håper det går over snart.

Veldig kloke ord du fikk av legen din. Jeg tror faktisk det med 5 dager før og frem til EL stemmer, for vi hadde ikke sex de siste dagene rett før EL (tror jeg da. Tok ikke EL-tester den syklusen). Tror også at jeg hadde minst en SA som ble til mensen, men siden jeg ikke testet så vet jeg ikke det sikkert.

Håper du har hatt en fin dag på jobb, og at du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at kiropraktoren fikk røska litt opp og at det var deilig å gå derfra.... Håper du har en fin dag på jobben!

:kyss:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at ryggen er i orden igjen, så du er frisk til å klatre i de nye kjøkkenskapene dine :ler: Kjedelig når sånne ting kommer midt oppi alt annet.

Hvordan går det med hunden forresten?

Mrs N*3 : Du må forte på mannen din nå som du har blitt gravid .  Greit med bad nå som du kommer til å få sånn stor fin mage, heldiggrisen.  :)  Tusen takk, det er mye bedre i dag med ryggen  :klem:

Min venninnes sambo hadde sin form for "redebygging" ved å begynne å pusse opp soverommet 4 dager før termin. Heldigvis fødte hun på overtid, så han rakk å bli ferdig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit at du har fått vondt i ryggen igjen Liljen. Rygg er noe herk når det slår seg vrangt. Men godt at du ble bedre av kiropraktortimen da.

Håper du får en koselig helg :) Ikke noe stressing nå da sånn at ryggen blir verre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: tittei

Ja, da var jeg her igjen. Føler meg litt bedre, men kjenner musklaturen er litt på tur. Tror nok det bedrer sei med en god natt søvn ja. :)

Bippe: Ja, her er jeg :)

Yamaha: Ja, jeg syns og det legen sa virket logisk. Så jeg tar kloke råd med meg jeg, og prøver å "slappe" litt av fremover. :) Kjekt å "se" deg igjen, vennen.

Cr@sh: Det var virkelig deilig å reise sei opp igjen i normal stilling ja. :)

Eeyore: Det går ganske bra med hunden. Den er hos di andre for helgen. Skal jobbe supermye hele helgen. Var å tok stingene i dag. Er litt opptimistisk for jeg ser bedringer, og dyrlegen var og fornøyd. Hunden skulle være med på telttur i helgen, så det blir nok topp :) Og kjøkkenskapene blir klatrehøyde ja.. Noen av dem :ler:

Vannmelon: Jeg forguder kiropraktorer. Fantastiske mennesker altså :ler:

Shatika: Nei, skal la være å stresse.. prøve iallefall... Du må passe på din rygg og nå. Har du prøvd kiropraktor?? :) Kan anbefales altså!!

Petra Prøvedokke: Litt bedre nå.. men ett stykke igjen da. Helgen blir... hektisk.. mye jobb. :forvirret:

Nå skal jeg sette meg litt foran tv en.. Er en smule svimmel. Skulle virkelig ha sveipa over med støvsugeren her, men får se hva jeg gidder.. :ler: Litt lat nå, men det er lov av og til. En smule påvirket av alt sjokoladesnakket i bippes dagbok, så nå har jeg skaffet meg en stor porsjon smågodt selv.

stor stor :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...