Catus Skrevet 4. september 2006 #921 Del Skrevet 4. september 2006 Kan det være festeblødning, tro? :klø: Nei, nå skal jeg ikke være så positiv at jeg blir kjempeskuffa på dine vegne hvis du evt. tester negativt. Jeg har bare så lett for å bli revet med.. Legge deg allerede?? Hvor tidlig starter du egentlig på på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. september 2006 #922 Del Skrevet 5. september 2006 du er vel på jobb - og har vært det lenge - så tidlig som du la deg i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #923 Del Skrevet 5. september 2006 JEg dynes helt klart du kan ta en test om du føler symptomer. Det er jo de som har mensen selv om det er gravide - faktisk! Ha en fin dag på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. september 2006 #924 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, og det er jo relativt normalt med blødninger i begynnelsen av svangerskapet også. Jeg tror jeg hadde tatt en test, hvis mensen hadde vært veldig annerledes enn den pleier. Hvis du normalt har tantebesøk i 5/6 dager og hu plutselig forsvinner etter bare to.....hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 #925 Del Skrevet 5. september 2006 Dette hadde jeg forrige pp Liljen (før vi egentlig begynte å prøve, så pp -1, dvs juli).. Jeg ble ufattelig kvalm, var så øm i brystene at jeg ikke kunne sove om natta, reagerte på lukter og smaker ... Så fikk jeg mensen 4 dager tidligere enn normalt og den var ekstremt sterk de første to dagene, så var det bare spotting de neste 3 dagene (og jeg har vanligvis mensen i 7 dager, like sterk hele tiden, bortsett fra siste dag selvsagt). Kan nesten ikke svare deg på hva det kan være, men det skader jo ikke å ta en test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. september 2006 #926 Del Skrevet 5. september 2006 Kan jeg være det?? Blødde ganske mye første dagen da, men så stoppet det litt opp.. Hvis det ikke gir sei innen uka er slutt, får jeg ta en test, men er sikkert bortkastet regner jeg med. ← Har du det sånn også??? Jeg har drevet å lest rundt her om gravide som fortsetter å få mensen og sånn Har du testet? Jeg har ikke turt, fordi jeg vil føle meg så dum om den er negativ... Og det er den jo helt sikkert Men kan du ikke be de teste hos legen i morgen? Lykket til hos legen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #927 Del Skrevet 5. september 2006 Heisan Jeg har testet jeg................................ bare for sikkerhetsskyld.................................. Og den var som ventet..negativ.. Da er det stress, stress og stress som står bak. På tide å skjerpe sei, tenker jeg. Bippe: Det var dessverre ikke festeblødning.. Testen var veldig negativ. Startet på jobb kl 6.30, måtte opp kl 5.30 for å lufte hunden før jeg gikk på jobb.. Petra Prøvedokke: Å jeg hadde vært på jobb nesten 3,5 timer da du skreiv innlegg Toblerone: Jeg har symptomer helt lik en graviditet.. Men var ikke det.. Angelou: Tanta var her i 3... Merkelige greier. MrsN: Jeg forstår ingenting jeg.. Ingenting var normalt denne gangen egentli Eeyore: Det er ikke dumt å teste, vennen. Jeg tok en test bare for å få bekreftet eller avkreftet en graviditet.. Nå vet jeg, så nå er det ny pp nye muligheter. Syns absolutt du og skal teste. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 #928 Del Skrevet 5. september 2006 Av og til er det bare sånn Liljen Slemme kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #929 Del Skrevet 5. september 2006 Ja slemme slemme kroppen... Men pytt sann, sånn er livet. Nå har den nye uka begynt. Med blanke ark. Slutt på testing og telling av dager.. Må si det skal bli fantastisk.. Vet når IKM er.. når jeg sjekker kalenderen, for det kan jeg ikke i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 #930 Del Skrevet 5. september 2006 Håper du klarer å holde deg unna telling og testing da. Er sikkert sunt for sjelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #931 Del Skrevet 5. september 2006 Kan nok være sunt å droppe testing og telling innimellom. Kan ta over testomanien din denne måneden jeg, for jeg har tenkt å begynne med EL-tester for å se om jeg i det hele tatt har EL denne måneden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #932 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, da skal du teste mye Toblerone Tok helt av ei stund hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #933 Del Skrevet 5. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 #934 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg tror vi alle har vært der Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. september 2006 #935 Del Skrevet 5. september 2006 Så synd du testa negativt, Liljen. Men du skal se det går bedre når du bare får stressa ned litt. Da har spiren bedre forutsetninger til å feste seg. Så bare slapp av litt fremover, så skal du se det klaffer før du aner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #936 Del Skrevet 6. september 2006 jeg har aldri testet EL eller noe, jeg.. og det skjer ingen ting her heller så ikke vet jeg... kanskje jeg stresser med det uten at jeg tenker på det.. kanskje vi skal spleise på en stor boks med tålmodighet, liljen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2006 Forfatter #937 Del Skrevet 6. september 2006 God dag, god dag Nå har jeg vært på jobb. Ja helt riktig, stod opp kl 4.45 i dag, jeg.. Toblerone: Mrs N : Vi har nok det Bippe: Tror nok ikke det er dumt å stresse ned nei.. Gleder meg veldig til å "slippe" den tellingen og testingen hele tiden Petra Prøvedokke: Vi spleiser på den største boksen tålmodighet Nå skal vi handle maling til kjøkkenet så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 #938 Del Skrevet 6. september 2006 Håper du har det fint vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #939 Del Skrevet 6. september 2006 juhu - maling av kjøkken!! hva slags farge blir det?? vi spleiser på en stoooor boks tålmodighet - jeg kjøper inn og sender over til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. september 2006 #940 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg blir også med og spleiser - gjør som deg jeg, slutter å telle dager fra og med neste PP, blir så stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå