Catus Skrevet 3. september 2006 #901 Del Skrevet 3. september 2006 Det gjorde egentlig jeg også, men jeg torte ikke si det høyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. september 2006 #902 Del Skrevet 3. september 2006 Det gjorde egentlig jeg også, men jeg torte ikke si det høyt.. ← Hehe, flått kan være alvorlig nok det, men for meg som bor på sørlandet og har plukket av hundrevis av flått i sommer, så ble dette litt i overkant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #903 Del Skrevet 3. september 2006 sånn er det når man er heldig og bor i de kanter av landet som knapt nok har flått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. september 2006 #904 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg er hysterisk redd for alt av insekter (og fugler for den saks skyld) så må få lov til å være litt panisk over en flått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 3. september 2006 #905 Del Skrevet 3. september 2006 Hei hei! Takk for fin melding i dagboka mi, det varmet Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. september 2006 #906 Del Skrevet 3. september 2006 Du overlever helt sikkert, og det gjør de fleste andre som har fått flått og. Tenk så fint med et husdyr, og den stakkars flåtten må da også ha noe å spise.... Eller, den kan godt holde seg unna, men i de aller fleste tilfeller går det bra. Tenn på den. Det er visst gøy. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. september 2006 #907 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Nå er det lenge siden jeg har vært innom hos deg vennen... Veldig æsj å lese om at tanta kom denne gangen... men som flere andre også har sagt, så satser vi på at den er ekstra ille denne gangen fordi det blir år til neste gang... Ekkelt med flått også... Jeg er engstelig for det - enda jeg ikke kjenner noen som har fått det. Finnes det lite flått her på Østlandet? Håper humøret stiger og at du ser lyst på tilværelsen... Jeg vet hvor slitsomt det kan være å være prøver (brukte 14 pp på førstemann)...... Endret 3. september 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #908 Del Skrevet 4. september 2006 Hei vennen Håper det var en bra fest, og at dere har kost dere masse. Håper også du fikk ut hele flåtten. Jeg har aldri hatt det, så vet ikke hvordan jeg ville ha reagert. Ønsker deg en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. september 2006 #909 Del Skrevet 4. september 2006 God morgen (umm.. formiddag?) vennen Håper du får en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #910 Del Skrevet 4. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. september 2006 #911 Del Skrevet 4. september 2006 Så synd tanta kom, Liljen! Når det gjelder utredning og hjelp hos legen, så er vel den offisielle linjen at man skal ha prøvd i over 12 mnd, eller over 6 mnd hvis man er over 35. Det er likevel stor forskjell på leger, min var for eksempel klar til å henvise meg videre etter 5 mnd på tross av at jeg bare var 33 siden jeg begrunnet det med at mamma hadde veldig tidlig overgangsalder. Hun tok også noen blodprøver enda tidligere. Et annet alternativ, som jeg vet noen her inne har brukt, er å gå direkte til privat gynekolog. Da kommer du i gang med en gang. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. september 2006 #912 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg hadda også fått hetta om jeg hadde funnet en flått på meg selv. Har plukket mange på hunden uten problemer, men det er allikevel annerledes med mennesker... Så jeg ler ikke av at du ble hysterisk Håper du koste deg på fest på lørdag. Virker nesten sånn, ettersom vi ikke hørte noe fra deg i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. september 2006 Forfatter #913 Del Skrevet 4. september 2006 Å du verden så mangen hilsener det var her :hoppe: Det var virkelig utrolig gøy, så til alle sammen Dere er så utrolig snille. Ser dere har alle fått med dere flåtthysteriet mitt og ja det er lov å le altså, jeg ler selv jeg. Kunne nesten tro det var en døden nær opplevelse, og flått, kakkerlakker og sånne ekle krypdyr er så utrolig vemmelige og ekle. Æsj. Har en tydelig prikk på magen der den har vært, og den var i det sadiet rett før den blåser sei opp. Her på vestlandet kan det være flått som en kan bli syk av. Tror ikke det gjelder østlandet uten at jeg skal påstå. Skal til legen på onsdag, og har bestemt meg for å ta det opp iallefall, så kan vi se hva som skjer. Nå skal jeg på dagboksurfing. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. september 2006 #914 Del Skrevet 4. september 2006 oj oj - flått.. da hadde jeg blitt hysterisk også! når du først skal til legen, så synes jeg så absolutt du skal nevne det! -så kan du jo høre hva legen sier - jeg har inntrykk av at det er utrolig store forskjeller på hva de gjør og hvor raskt de gjør det... ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. september 2006 #915 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har ingen erfaring med flått, så jeg tror jeg hadde fått hysterisk anfall jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. september 2006 Forfatter #916 Del Skrevet 4. september 2006 Kjære Petra Prøvedokke og Pi@: Skal love jeg ble helt da jeg så det, og så og så hehe... Har en prikk etter dette som klør noe jæ... Men det gir sei nok. Ja, det blir spennende på onsdag.. Snakket med mamma nå, og hun kunne fortelle at di hadde ikke prøvd lenge med å få noe av oss søsken. Og jentene i vår familie hadde ingen problem med å bli gravide... Så da må jo noen bli den første tenkte jeg da... ja, ja.. Nå skal jeg snart ut å gå en god tur med hunden. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #917 Del Skrevet 4. september 2006 Ikke deppe nå Liljen. Husk å være positiv Håper du har hatt en fin tur med hunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. september 2006 Forfatter #918 Del Skrevet 4. september 2006 Du er så snill, Yamaha. Nei jeg har ikke lov å deppe, vet det. Har egentli ingenting å deppe for. Det skal bli godt å gå tur, selv om været er elendig. Er superkvalm, og har vokseverk i hele kroppen. Kan ikke være gravid, for jeg har hatt tantebesøk, selv om det ikke blødde noe særlig annet enn di 2 første dagene.. Sikkert bare stress kan jeg tenke meg. Nå har den nye uka begynt, og har begynt med blanke ark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #919 Del Skrevet 4. september 2006 Det er deilig å gå tur i møkkavær noen ganger også Kanskje du er gravid likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. september 2006 Forfatter #920 Del Skrevet 4. september 2006 Kan jeg være det?? Blødde ganske mye første dagen da, men så stoppet det litt opp.. Hvis det ikke gir sei innen uka er slutt, får jeg ta en test, men er sikkert bortkastet regner jeg med. Nå skal liljen i sengen. Nattinatt. Tidlig på jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå