Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig missunnelig... Vil og være gravid nå...

Klart det! En liten hvit løgn, og legen vil sikkert prøve å hjelpe deg :)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars Liljen, vet akkurat hvordan du har det nå :troest:

Sikkert lurt å prate litt med mammaen din ja. det erutrolig gode å ha :)

Ha en strålende helg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er egentlig det der med vår fruktbarhet kontra foreldres? Er det bare vår mor vi slekter på? I så fall burde jeg vært gravid allerede, om jeg skulle slektet på mine foreldre... kan mannen min slekte på sine foreldre kanskje også? Der har vi liksom ikke helt peiling på planlegginga dems, men det er jo 6 år mellom brødrene...

Ha en fin dag da Liljen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg vet kom både jeg og mannen min tidligere enn planlagt (mora mi ville at jeg skulle bli født i juni, men bommet litt), så jeg vet ikke jeg.

Kvinner i min familie skal visstnok være veldig fruktbare, så jeg håper det er arvelig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære:

Eeyore: Ja, du kan være sikker på at kvelden skal nytes i fulle drag. Har akkuratt lagt til min første kaffi og bayles. mmmmm.

Vannmelon: Ja, en bitteliten hvit løgn kan ikke skade..

Yamaha: Huff, ja det er ikke noe særlig å stange hodet i veggen hver måned.. Mammaer er utrolig kjekke å ha ja :)

Toblerone: Jeg vet faktisk ikke, men tror det er en viss sammenheng iallefall mellom mor og datter.. :klø: Noen som vet kanskje?? Hvis det også innebærer mannen, så håper jeg virkelig det. Han kom da moren var 20 og ikke planlagt. Di sier at det var bare å riste en truse over moren så var hun gravid :ler:

MrsN: Å jeg håper det for din del. Gleder meg til neste lørdag ;)

Nå har vi gått lang tur. Fikk selvsagt ikke snakket med mamma, for tanten min og var med og syns ikke det passet akkuratt.. Kan ta det opp når jeg har vært hos legen. Når jeg tenker etter kan det være at di sleit litt med å få meg. Di hadde vært gift i 4 år da. Di sleit ikke med noen av di andre søskenene mine...

Kan ikke annet enn å si at jeg gleder meg litt til onsdag kl 14.. Da skal jeg til legen og kanskje få noe mer svar.. Ja ja jeg vet.. Skal slutte å røyke. Men har aldri røykt såå lite som jeg har gjort denne pp som var. Gjorde alt riktig. Ingen piller, ingen alkohol, mye trim, sunn mat nesten ikke røyk.. Meeen jeg ble syk i nesten hele perioden i tillegg til stress. Der har vi svaret hvorfor.. :sur:

Har bestemt meg for å prøve soneterapi også. Det har jeg tro på.

Mannen min sier at nå begynner prosjekt xxx (xxx=navnet mitt)

Ha en strålende lørdag alle sammen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener er stoooooor :klem: i dag! Jeg var nesten skråsikker på at du var gravid... :(

Men altså, siden du nærmer deg 30 og mannen din er godt over så bør du absolutt snakke med legen. Kan være de begynner behandling allerede etter 6 mnd...

Soneterapi er ikke bortkasta tror jeg. Har jo sett det på meg selv i alle fall. Kan uansett anbefale på det sterkeste Peter Thomsen på Stavanger Soneterapi (hvis ikke det er for langt fra deg?). Han er knallflink og jobber stort sett bare med sånt. Veldig behagelig mann. :)

Håper du får en fin kveld tross omstendighetene...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tips, Iselin22, nei det er ikke for langt unna og skal jammen ringe der. :)

Jeg og trodde faktisk at jeg var gravid, og er nesten skråsikker på at det var noe der. Både denne pp og forrige. Føler på meg at det er noe som går galt etter jeg er uke 3+4 ca.. Men det SKAL jeg finne ut.

Riktig det at jeg nærmer meg skumle 30, og at det ikke hjelper at jeg føler meg som 20.. Så det kan nok være lurt å ta det opp nå. Finne ut med en gang.

Gruer meg ikke til å snakke med legen i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør legen du, så har du i alle fall utnyttet alle muligheter :)

Og kudos til deg som nesten har sluttet å røyke. Jeg sluttet for 2 måneder og 1 dag siden :hoppe: (typen nektet å prøve mens jeg røykte, så da fant jeg plutselig motivasjonen :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå flink du er, MrsN :hoppe: :hoppe: Skal klare det jeg og, om jeg så skal trøstespise i steden :ler: Mannen og jeg slutter samtidig :)

Nå skal vi på høsttakkefest. Må i dusjen jeg.

Ta ta så lenge ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk MrsN og Shatika.

Skal ta meg en real dagbokrunde til dere i morgen kveld jeg. :)

Venter på mannen nå.... :sjenert: Skulle bare gjøre noe før vi skulle gå, så har han ikke kommet hjem enda :frustrert: argh :frustrert: Ja, ja.. Jeg kan sitte her jeg med min kaffi og bayles og lysholmer icene og tuborgene mine jeg ;)

Må ta meg en fest mens jeg kan. :)

Var å leverte hunden til di som skal passe den i natt. Det var faktisk med klump i halsen og tårer i øynene jeg gikk derifra. Men jeg må jo la andre og få slippe til da.. Han får det godt der for en natt, ingen tvil om det, men at det skal gå så kort tid før jeg blir superknyttet til hunden, det er helt utrolig. Er jo over 4 år siden jeg hadde den. Altså over halve livet til hunden det. Hunden var også veldig lei sei og jeg hørte den peip da jeg var kommet ut døra.. Daakars :grine:

Jeps.. Kos dere i kveld. Nå går jeg inn på pils 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å si det jeg skulle jeg.

Vet dere hva jeg fant da jeg skulle i dusjen?? En flått på magen :overrasket::overrasket::overrasket::grine: Får fnatt!! Helt hysterisk var jeg da jeg ringte mamma. HVAAAAAA gjør jeg, sa jeg i telefonen. Hun sa jo selvsagt at først må du jo fjerne den, vennen min :ler:

Håper bare ikke jeg får borelia eller noe. En veldig god kamerat av meg fikk det etter flått for ett år siden.

Så nå sitter jeg bare her å tenker hysteriske kvinnfolk, når jeg tenker på meg selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så utrolig missunnelig... Vil og være gravid nå...

Skjønner deg kjempegodt jeg vennen....jeg vil og veldig gjerne være gravid nå...

En flått på magen  :overrasket:  :overrasket: 

Usj..så ekkelt... :overrasket:

Jeg er jo bare super-redd for edderkopper da..og hadde fått fnatt om jeg hadde hadd flått på magen... :overrasket:

Jeg vet ikke så mye om fruktbarhet er arvelig...men da skulle ihvertfall ejg vært gravid for leeeeenge siden da...

Mamma hadde nemlig fire barn da hun var 23..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så synd med møkkatanta! :frustrert:

Men jeg håper du koser deg i kveld, tross alt. Dessuten hørtes det veldig bra ut med prosjekt xxx. Du trenger det! Og du har en fornuftig mann som ser og bestemmer det for deg! :Nikke:

Ellers håper jeg at hunden har det bra. Jeg skjønner du syntes det var trist å forlate den i dag, men du ser den jo igjen om ikke lenge! Og da blir den like glad for å se deg, som du blir for å se den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En flått?? :overrasket: På magen?? :overrasket:

Dør man ikke av sånt da? :ler:

Tror jeg hadde gjort akkurat det samme som du gjorde; rett på telefonen til mamma :ler:

Håper du får en fin søndag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en flått under den ene puppen i sommer (ja, av alle steder!). Ingenting å få panikk over, og det er bare å vri den ut med en pinsett. Dersom den fortsatt er liten, er det bare å plukke den ut med fingrene.

Det er sjelden farlig. Så slapp av, Liljen. Det går så bra atte! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...