~Capricorn~ Skrevet 31. august 2006 #841 Del Skrevet 31. august 2006 Sov godt, vennen Og slapp mye av i løpet av helgen. Bare gjør ting du har lyst til, og dropp alt som er kjedelig Husarbeid for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #842 Del Skrevet 31. august 2006 Å du har så rett, vennen min. Husarbeid er fryktelig kjedelig. Kom hjem i dag, og da hadde mannen min støvsugt å rydda litt God natt og sov godt du og. Natta-klem. Nå må jeg sove, kjenner jeg er en smule seig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 31. august 2006 #843 Del Skrevet 31. august 2006 God natt og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #844 Del Skrevet 1. september 2006 Tja, nå er det vell mer som god morgen her Jeg er oppe, og kaffien er klar. Nå skal jeg ta meg en dagbokrunde før jeg styrer videre her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #845 Del Skrevet 1. september 2006 Tja.. hva skal jeg si annet enn tanta har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. september 2006 #846 Del Skrevet 1. september 2006 Å nei det var kjempetrist Men det er bare å se fremover, så blir det klaff for dere også snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #847 Del Skrevet 1. september 2006 Har kommet til en fase nå da jeg bare ikke orker.. Kommer ikke til å teste noen ting som helst, tenke minst mulig på det og rett og slett leve normalt neste måned, så ser vi hva som skjer.. Akkuratt nå føler jeg at det kan gå laaaang tid før det kanskje (hvis det noen gang gjør det ) klaffer for oss. En ting er sikkert iallefall.. I kveld skal jeg ha muskelavslappende for den grusomt dårlige ryggen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #848 Del Skrevet 1. september 2006 Tusen takk, Yamaha.. Du er virkelig en god venn. Har da egentlig ingen grunn å klage heller.. Det finnes verre ting enn å få tanta en dag for tidlig i en prøveperiode.. stor stor Neste måned er vår måned, Yamaha. Vi tar med oss capricorn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. september 2006 #849 Del Skrevet 1. september 2006 Neste måned er vår måned, Yamaha. Vi tar med oss capricorn også. ← Tror det er lurt å stresse ned med testing og sånn ja. Jeg kommer ikke til å teste noe nå når vi skal igang igjen selv om jeg har EL-tester liggende. Må bare slappe av og ta det som det kommer, og passe på å ha når man har lyst, og ikke fordi man må. Stoooor :klem til deg også vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. september 2006 #850 Del Skrevet 1. september 2006 Nei og nei, ikke nå igjen Forbaskede møkkatante Skjønner godt at du er deperimert. Har det sånn selv for tiden, og jeg skal bare begynne på pp3... Denne måneden skal jeg prøve å være helt avslappet og ikke ha forventninger i det hele tatt. Men det er ikke så lett når det nærmer seg IKM da... Ha en toppers helt snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. september 2006 #851 Del Skrevet 1. september 2006 Så dumt! Hadde jo store håp for deg denne gangen. Vet så godt hvordan det er vennen Høres ut som en god ide å ikke stresse denne gangen... Lettere sagt enn gjort.. har forsøkt det et utall ganger selv uten stor suksess, men håper du er flinkere enn meg der Det blir nok klaff for deg snart, bare så kjedelig at det er noen som må vente! Skulle ønske det kunne klaffe for alle i løpet av de fire første månedene.. det hadde vært noe det! *dtømmesmiley* Håper du får en fin dag til tross! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #852 Del Skrevet 1. september 2006 Huff da, dumme mensen. Er enig i deg med tankegangen om å ikke stresse så mye ja. Problemet mitt er bare å gjennomføre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2006 #853 Del Skrevet 1. september 2006 Huff da! Nå ble jeg ordentlig skuffa her Teite tanta altså. Ødelegger for så mange disse siste dagene stoooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #854 Del Skrevet 1. september 2006 Hvordan ser den lista di ut nå da Liljen. *venter på oppdatering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. september 2006 #855 Del Skrevet 1. september 2006 uff, da! hva er det jeg ser? har den tanta kommet uten invitasjon nok en gang? jeg blir så men vi må ikke gi opp, vennen. det ordner seg for oss til slutt også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. september 2006 #856 Del Skrevet 1. september 2006 Å nei og jeg som virkelig hadde tro på at det hadde klaffet for dere denne måneden. Ble skikkelig lei meg på dine veiene jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #857 Del Skrevet 1. september 2006 Å så koselig med så mangen hilsenser. Nå ble jeg glad. Det varmer langt inni hjertet mitt at noen tenker på meg og legger igjen en liten "visittlapp" her . Kjære: Yamaha: Er helt enig jeg, vennen. Ingen EL tester skal taes, minst mulig tanker rundt det og ingen graviditetstest før tanta har vært borte i minst 2 dager. Stresse helt ned og prøve å leve normalt slik en gjorde før prøving (uten prevansjon da) stor Eeyore: Ja, dette er måneden da vi prøver å lære oss å slappe av rundt dette. Prøve å snakke om litt andre ting og ikke få så høye forventninger. Det har jeg tro på Bizzy: Å ja det hadde vært noe hvis en hadde fått klaff i løpet av di 4 første månedene *drømme* men den som venter på no godt Tror jeg skal klare å stresse ned jeg. Er så innstillt og "oppgitt" nå at jeg har kommet inn i en "ja ja" periode.. Kommet over di største skuffelsene når tanta kommer.. Toblerone*2: Ja, dumme mensen.. åsså 1 dag for tidlig... oppdatering på listen følger.. (det er deg som er neste på lista forresten ) Mrs N: Ja, den ødelegger for så altfor mangen.. Nå håper jeg bare noen kan snu den trenden her på KG Petra Prøvedokke: Ja, det ordner sei for oss til slutt, det er jeg og sikker på En må bare lære sei noe jeg absolutt ikke kan.. være tålmodig.. Pi@: Jeg trodde faktisk og det hadde klaffet ei stund... Men oppdaget for 4 dager siden at symptomene ga sei.. trist, men sånn er det.. Har bestemt meg skikkelig nå, som dere leste ovenfor, at denne måneden er en måned uten testing og minst mulig babytenking for min del. Skal prøve å leve "normalt". Mannen og jeg skal dele en flaske bayles med kaffi i kveld og kose oss skikkeli. Har kommet over skuffelsen for lenge siden.. Jeg trodde jo, som jeg skreiv i går at tanta kom nå. Merket det for noen dager siden. kan være det har vært noe på "gang", noe jeg mistenker veldig sterkt. Har menssmerter fra helvete (for å si det som det er), og ser ikke ut til at det vil gi sei heller. En kan jo si det sånn at mannen trør veldig forsiktig i dag, stakkars Nå skal jeg ta meg en tur i deres dagbøker her. Kose meg litt med nytraktet kaffi, for i dag drikker jeg akkuratt så mye jeg vil ha. Tror pinadø jeg klasker til med bayles oppi med en gang. Ingenting enn meg selv å ta hensyn til likevell Ha en strålende helg dere supersøte, snille KG venninnene mine. Dere er fantastiske alle sammen. Ta vare på dere selv. stor stor godhelgklem æsj, for mangen smilys igjen... så måtte ta bort noen.. (det vil si maaangen.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #858 Del Skrevet 1. september 2006 Noen endringer har det jo blitt.. Toblerone: IKM 28 august- mensen Angelou: IKM 31 august- mensen Eeyore: IKM 31 august - mensen Pi@:IKM 31 august - Liljen: IKM 2 september - mensen 83':IKM 4 september Mrs N: IKM 7 september Vannmelon: IKM 15 september Petra Prøvedokke: IKM 16 september Bizzy: IKM 17 september Miss77: IKM 18 september ~capricorn~: IKM 20 september Beckybloom: Ikke helt sikker.. men ca 20 september eller noe?? Bippe: IKM 23 september Det vil si at neste uke må vi følge med på: Pi@ - IKM 31 august- som var i går 83' - IKM 4 september - som er på mandag MrsN - IKM 7 september- som er på torsdag Stå på jenter, jeg heier på dere alle sammen :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2006 #859 Del Skrevet 1. september 2006 Fint at du har det bra Liljen Kos deg med baileys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2006 Forfatter #860 Del Skrevet 1. september 2006 Tusen takk, vennen. Skal love deg at jeg skal kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå