Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #821 Del Skrevet 31. august 2006 Kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #822 Del Skrevet 31. august 2006 Ja.. mmmm Det hører liksom litt med morgenen syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 31. august 2006 #823 Del Skrevet 31. august 2006 Gratulerer med kjøkkenlevering! Det er moro når ting skjer! Hva slags kjøkken er det dere har bestilt? Veldig trist med hunden deres. Det er vondt når man ser at det nærmer seg slutten! Håper dere får noen fine uker, og at den lille sjansen som finnes slår til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #824 Del Skrevet 31. august 2006 Tusen takk, fjellrypa. Jeg gleder meg virkelig til vi får det opp Vi har bestilt Tvis Landkjøkken fra Danmark. Det er eggeskallfarget med brun benkeplate. Knallstort. Ikke noe gøy med hunden i det hele tatt, nei.. Blir så trist når jeg tenker på det, og prøver å finne håp hele tiden... stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #825 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg er så kvalm, trett og sliten. Mensmurringer, vondt i korsryggen i lange baner.. Er redd tanta er på vei jeg.. Lurer på om jeg skal prøve å dusje.. Se om det hjelper kanskje.. og sååå selskapssyk på samme tiden. tror jeg fjerner tickeren min fra neste pp... Håpet den ville bringe lykke jeg... Det blir ganske sikkert pp6 på oss.. Endret 31. august 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #826 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg er også selskapssyk Kanskje det er tickeren som bringer lykke og at det ikke er tanta som er på vei IKM'en din igjen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. august 2006 #827 Del Skrevet 31. august 2006 Lurt å vente til lørdag med å teste ja så du ikke blir så skuffet hvis den er negativ. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #828 Del Skrevet 31. august 2006 IKM er på lørdag... Det blir 2 lange dager til det... Hvis tanta kommer,skal tickeren bort.. Ja, jeg venter til lørdag jeg.. Det er ikke sikkert den hadde blitt positiv før heller.. stor til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. august 2006 #829 Del Skrevet 31. august 2006 Nå synes jeg du er overdrevet pessimist Liljen. Vi gir oss ikke før slaget er tap, dvs tanta kommer! Men laaange dager kommer det til å bli ja. Særlig for deg som er sykemeldt. Du får finne et hjernedødt internettspill du kan få hekta på, eller skrive innlegg i alle KG forumene så lenge... Så bra at hunden virker bedre. Da er ikke livet så tungt for Liljen lenger kanskje? Ha en flott dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #830 Del Skrevet 31. august 2006 kommer tilbake senere. Skal visst følge mamsen på besøk til søsteren min. og i dag som jeg egentlig er så trett og sliten og bare vil sitte her og late meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #831 Del Skrevet 31. august 2006 Eeyore: Vi posta visst nesten på likt. Jo, jeg er litt pessimistisk nå.. Hvorfor skulle dette klaffe nå, når ingenting ellers har gjort det denne måneden.. Men som du sier.. Holder håpet litt åpent til slaget er tapt (når tanta kommer senere i dag) Ellers.. Joda, jeg er litt bedre i humøret, men kjenner det går veldig opp og ned ja. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 31. august 2006 #832 Del Skrevet 31. august 2006 Du får bruke resten av dagen til å bare slappe av da Og så lenge tanta ikke er kommet, er det jo alltids håp da.. (...og det kommer fra den som sikkert er mest pessimistisk av alle her inne... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2006 #833 Del Skrevet 31. august 2006 Krysser fingre og tær for deg jeg Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #834 Del Skrevet 31. august 2006 Tusen takk, begge 2.. Joda, klart det er håp, det er bare det at jeg føler på meg at det ikke har skjedd noe denne måneden. Hvorfor jeg føler det, vet jeg ikke.. stor til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #835 Del Skrevet 31. august 2006 Er det ikke ofte at man absolutt ikke har troen den måneden spiren faktisk sitter? Jeg har i allefall inntrykk av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2006 #836 Del Skrevet 31. august 2006 Ja, men noen sier også at enkelte kvinner faktisk kan føle det om det er noe der. Men det kommer jo helt an på om man tror det ikke er noe for å unngå å bli skuffet. Er bare å vente og se. Er ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 31. august 2006 #837 Del Skrevet 31. august 2006 ....og her kommer optimisten De "symptomene" du ramset opp ligner jo veeeldig på graviditetssymptomer, spør du meg! Pleier du å vere kvalm rett før mensen ellers? Shit.. dette blir spennede. Jeg har iallefall ikke gitt opp håpet på klaff denne mnd for deg. Krysser fingrer og tær for at du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. august 2006 #838 Del Skrevet 31. august 2006 du må ikke være pessimistisk, liljen! -det er min jobb! det er tydelig at graviditets og mensen-syndromer er ganske like, så ikke ta sorgene på forskudd. håper du har det fint! goood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. august 2006 #839 Del Skrevet 31. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #840 Del Skrevet 31. august 2006 Kjære alle dere søte jenter. Hva skulle jeg virkelig gjort uten dere.. Er så glad dere er her å får meg opp igjen gang på gang.. Dere er utrolige, og skulle gjerne gitt dere en stooor personlig alle sammen. Sammen med en bukett blomster selvsagt. Kjære: Toblerone: Jo, jeg har hørt det kan stemme.. Men tror ikke det i mitt tilfelle.. MrsN: Nei ikke lenge igjen.. Bare vente å se. Hadde iallefall blitt enormt glad selvsagt, men likegreit jeg har denne innstillingen nå iallefall, så blir jeg ikke så skuffet.. 83': Du sprer glede her vennen min. For å svare på spørsmålet ditt... Ehh, nei egentlig ikke.. Har ikke vært kvalm siden jeg var liten tror jeg. Petra Prøvedokke: Godt du passer på meg, vennen. Setter pris på det altså. Nei, må ikke ta sorgene på forskudd, vet det, men da blir ikke skuffelsen så stor heller. Har vært litt sliten og trett i dag generelt, og en del humørsyk av stress, så derfor pessimistisk.. Pondusa: Tja, i morgen er en ny dag, nye muligheter. Lover å være bedre i form da. Har tatt meg noen sovepiller nå (naturmedisin selvsagt) så jeg tror jeg skal få slappet av godt i natt. Har sovet dårlig sist natt.. Derfor dårlig humør.. sorry for det. I morgen skal det formelig gløde her inne med godt humør. Da er det helg. stor stor natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå