Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uffameg - jeg blir så lei meg når jeg leser om hunden, det minner meg så fælt om når vi måtte gå den tunge veien til dyrlegen med vår - det er det absolutt verste jeg har gjort, så jeg håper håper håper at du slipper det, og at hunden blir bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsN: Stakkars lille pusekatt.. :tristbla: Hva som feiler den?? Har katt og jeg, og vet godt hvordan det er.. Uansett veldig trist når dyrene er syke.. :klem:

Angelou: Ja, det er absolutt det verste en kan gjøre syns jeg.. Gå den tunge veien.. Håper og virkeli at det hjelper og at vi slipper....

Ååå jeg har så lyst til å teste.. :sjenert: Må nok vente litt ja.. Få mannen til å låse dem inn ett par dager til.. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpeste meg, har jeg glemt å fortelle at hele huset mitt er fullt av kjøkken??

Det kom i går :hoppe: Kan tro jeg er fornøyd :hoppe: Det hjalp virkelig på humøret ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du er glad igjen!! :hoppe::hoppe::hoppe:

håper det går bra med vofsen! ingen ting er tristere enn syke dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameien... krysser fingerene for både deg og hunden.

Bare sett deg ned og gråt når du føler for det. Det hjelper faktisk til å lette på trykket. Jeg begynner noen ganger å gråte for bare småting, fordi det er så mye bare har fyllt seg opp, og til slutt renner det bare over.

Hurra for nytt kjøkken. Passet kanskje ikke helt oppi alt det andre, men det kommer vel til å bli utrolig fint og deilig å få det opp tenker jeg.

Håper du har litt tid til å kose deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sett deg ned og gråt når du føler for det. Det hjelper faktisk til å lette på trykket. Jeg begynner noen ganger å gråte for bare småting, fordi det er så mye bare har fyllt seg opp, og til slutt renner det bare over.

Akkuratt dette er helt sant. Fikk ut masse i går, og er mye roligere i dag. Hunden er supersnill med meg i dag, så i det hele tatt er det en fantastisk dag. Har fått ny glød, og funnet ut at i steden for å sørge og grine hele tiden, må jeg prøve å nyte og være glad for den siste tiden vi får sammen.

Petra Prøvedokke: Ja, jeg er i forbausende godt humør i dag, og det er myyye takket være utrolig gode KG venninner. :) Vofsen ser ut til å være veldig glad i dag. Og det gleder meg sånn. :)

Eeyore: Å det skal bli så deilig med nytt kjøkken. Kan tro det bir fint. :hoppe: Svarte litt på innlegget ditt ovenfor og jeg :)

Nå skal jeg ut å gå en lang og deilig tur med hunden. Det har den virkelig fortjent i dag. Ikke ett pip og ikke noe grining i det hele tatt pga skjermen. :)

Kommer tilbake hit siden.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen; Katta mi er 16 år gammel og har begynt å få store problemer med leddene. Av og til hopper han av sofaen men så svikter bakbeina og han freser og står i og drar beina etter seg ut av rommet.

Jeg tror ikke det blir så lenge før han må til dyrlegen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Schnuppa!

Skjønner du har det vanskelig mht. hunden... tenker på deg!

Moro at kjøkkenet er i hus! :hoppe: Blir superspennende å få det opp da... jeg vet hvor moro det er :sjarmor: Og etter helga kan det hende jeg kan vise deg bilder av mitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs N : :klem:

Cr@sh: Ja, det er vanskelig med hunden... Tøffe tider rett og slett :tristbla:

Men kjøkken, derimot, det er gøy det :hoppe: :hoppe: Det blir såååå gøy å få det opp :hoppe: Gleder meg til å se bilder av ditt, vennen :):klem:

Pi@: :klem:

Ja, nå jobbes det på spreng på kjøkkenet. Platene settes opp på veggen i rekordfart. Har tatt ut parkett til gulvet nå, og tapeten skal hentes i morgen. :)

Det nærmer sei testing og. Bare 3 dager til IKM... Er litt humørsyk, litt stikkinger i mage, korsrygg og lysk, og av og til litt vondt i brystvortene.. Hmm.. Kan jo være tante på vei og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor  :klem:  fra en meget takknemlig jente som er så glad hun har KG på tunge dager

Akkurat det er du ikke alene om nei ;)

Så bra at kjøkkenet har kommet, det blir deilig skal du se. Bra at du fikk en opptur nå siden du har det så tungt.

Også så snill mannen din er også da :hjerter:

Også så spennende det kommer til å bli frem mot IKM. Nå åmå du bare være litt tolmodig og ikke teste for tidlig :ler:

Stooooor :klem:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kjøkken! Dette kjøkkenet har vi jo venta på hele sommeren nå, og endelig kom det! :hoppe:;)

Nå er jeg veldig spent frem mot fredagen. Camper for tiden hos Cr@sh, men jeg tar nok noen dagsturer innom deg også for å få oppdatering. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen, jenter :)

En bitteliten optimist kom i meg da jeg ver ute på morgentur med hunden nå. Han fikk gå på do, om det var noe bløt konsistens, men det var mye mer enn noen gang siden han ble syk :hoppe: jeg ble så glad (hunden og) at vi bare trippet bortover. Tenk hvis??

Yamaha: Det er helt klart vært en enorm støtte å ha KG. Ang. testing.. Det er ikke lett å la være å teste.. Men er klar over hvis jeg tester nå vil den sansynligvis bli negativ. IKM er jo tross alt ikke før lørdag. :):klem:

Iselin22: Å ja, det er såå kjekt med kjøkken :hoppe: Gleder meg sånn. Skal komme å hilse på dere der inne hos Cr@sh ;):klem:

Lurer på om jeg venter til lørdag med å teste jeg. Tror faktisk det, er så redd for å bli skuffet igjen. Det er jo andre som skal teste her i morgen, så spenningen er til å ta og føle på her ;)

Ha en riktig god torsdag (er det torsdag i dag?? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg tenkte også når jeg stod opp i dag. Er det virkelig torsdag? Detter jo helt av lasset med hvilken dag det er når man ikke er på jobb :ler:

HVis du venter til lørdag med testing, så er du jomer sikker på at resultatet på testen faktisk stemmer siden du da er på ikm-dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med nytt kjøkken da :hoppe::hoppe:

Og herlig å høre at det virker som om det går bedre med hunden. Krysser fingrene og håper det beste :)

Håper du får en fin dag Liljen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: Dagene har gått helt i surr for meg her.. :ler: Fikk nesten sjokk da jeg oppdaget det. :legrine: Ang testing. Det var det jeg og tenkte. Vente til IKM dagen, å se da. Orker ikke flere skuffelser nå som jeg endelig er på vei opp :):klem:

Shatika: Å kan tro jeg er så glad det ser ut til å gå bedre med hunden. Men tørr ikke håpe for mye heller enda.. :klem:

Nå har mannen laget deilig kaffi til meg, så nå er det kvalitetstid på høyt nivå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...