Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Nei, vi vil absolutt ikke at Liljen skal få magesår. Der skal det bo baby og det er ikke koselig å bo i en mage med sår i... Holder med Bippe, at du må begynne å roe ned litt ;)

Hvordan går det med hunden? Har du bestemt deg?

Stoooor mandags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så mangen koselige hilsener :hoppe: :hoppe: tuuusen takk for besøk.

Petra Prøvedokke: Tja, det har vell skjedd litt... :sjenert: Håper selvsagt jeg og, selv om jeg ikke tror selv... :):klem:

Fjellrypa: Tusen takk, jeg kan trenge litt kryssing nå ja.. :):klem:

Yamaha: Du er hjertelig velkommen til å henge her ;):klem:

Bippe: Huff, ja.. Det er absolutt ikke bra for kroppen å stresse. Det har allerede resultert i sår på tolvfingertarmen, og har fått beskjed om å roe meg ned av legen.. Skal operere hunden i morgen tidlig kl 10.. Gruer meg.. 10 dager med stell og pleie. Håper virkelig hunden blir frisk nå. :):klem:

Eeyore: Nei, jeg vil heller ikke ha magesår, men får det nå hvis jeg ikke stresser ned har jeg fått beskjed om. Hunden skal som sagt opereres i morgen tidlig. Skal bli greit å få det overstått og... :):klem:

Iselin22: mandags- :klem: tilbake

Cr@sh: :klem:

Toblerone: :klem:

Pondusa: :klem:

Huff ja, i morgen er det operasjon på hunden. Gruer meg. Må stå opp kl 7.30, hente hunden og dra. Må ha den hjemme til den blir frisk oppi hele kjøkkenbygginga, noe som byr på mye jobb for meg. Håper virkelig dette går fort.

Har bestemt meg for å sykemelde meg ut uka.. For min egen del. Dette går ikke i lengden, og jeg trenger å roe meg ned. Har begynt å gå rundt å smågråte for det minste. Det er ikke noe gøy..

Må nesten legge meg nå.. Tidlig opp..

stor stor :klem: til alle dere snille jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare ønske deg lykke til med hunden i dag! Jeg skal krysse fingrene for at alt går bra! :klem:

Ellers er det godt du sykemelder deg. Jeg vet at det kan oppleves som et nederlag (det gjorde det for meg), men kroppen din trenger det. Bra du er så fornuftig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med hunden? Håper han blir frisk og god som ny igjen :)

Godt å høre at du har sykemeldt deg. Det er ingen av oss som er overmennesker, selv om vi gjerne vil være det. Ta den tiden du trenger til du føler at du har overskudd igjen.

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, nå er jeg tilbake..

Det gikk ikke så bra hos veterinæren som forventet... Det var for mye ødelagt i tarmen, og operasjon anbefales ikke.. Siste utvei var kastrering, og det gjorde vi med en gang.. Dette ser langt fra lovende ut.. Jeg er så lei meg :grine: Nå følger iallefall 10 dager med pencilin, smertestillende og skjerm rundt hodet for hunden. Altså 10 dager med myyyye styr og mas. Håper bare det er verdt det, og di få prosent sjansene han har nå slår inn...

Så noe annet.. Bestillte graviditetstester fra billigetester på fredag, og di ble sendt med en gang. Men har ikke kommet enda. Håper di kommer i morgen iallefall..

Har ingen symptomer lenger annet enn bittelitt murring av og til. Det er jo som vanlig når tanta nærmer sei, så jeg er redd det ikke har klaffet for oss denne gangen heller. Nå håper jeg bare den forbaska tanta kommer så vi kan begynne på ny pp..

Toblerone: Det er ikke noe gøy iallefall. Men en stor trøst å høre at vi er 2 i samme båt :) Send meg gjerne en pm hvis det skulle være noe :):klem:

Cr@sh, Fjellrypa, Yamaha og Eeyore: :klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vennen... :troest:

Leit at det ikke gikk helt som planlagt hos dyrlegen :(

Kan ikke annet enn å gi deg en stor og god :klem: og håpe sammen med deg at dette går veien....

Tenker på deg, vennen! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs N: Skal prøve.. men ikke så lett. Blir litt stresset av hunden, kan ikke legge sjul på det.

Cr@sh: Ja, jeg håper virkelig dette går veien, og at han blir frisk nå. Men det ser dårlig ut.

Yamaha: Ja, jeg skal prøve å ta vare på meg selv.. Det må du også gjøre

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars liljen... :troest: nå synes jeg virkelig synd på deg!

jeg vet så altfor godt hvor trist det er når hunden er syk (hadde hund før). Håper virkelig det går bra med den.

-og ikke minst så håper jeg det går bra med deg! ta vare på deg selv, da!

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring, Petra Prøvedokke. Det hjelper med trøst faktisk..

Jeg bare sitter å gråter. Er så utrolig lei meg. Veldig trist. Syns hele situasjonen er helt grusom. Trenger snart en opptur nå. Så er jeg hjemme alene, mannen er på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...