Mrs N Skrevet 27. august 2006 #741 Del Skrevet 27. august 2006 Liljen, er ikke første testedagen dagen etter du skulle ha fått mens? Eller... nei, nå ble jeg usikker her jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. august 2006 #742 Del Skrevet 27. august 2006 Oi, oi, oi :hoppe: :hoppe: Tenk om du er gravid Liljen! Klarer nesten ikke å vente til lørdag, er så spent på dine vegne. Dumt at det ikke finnes noen 7-dager etter EL-tester Jeg kommer nok ikke til å teste før lørdag morgen selv, for står Heffalompen og jeg opp samtidig. Men etter denne spottinga tviler jeg vel på at jeg kommer så langt som til lørdag før tanta titter innom Kos dere masse på grilling i kveld! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. august 2006 #743 Del Skrevet 27. august 2006 Det finnes en test her borte som du visstnok skal kunne ta en uke etter EL, men den anbefales ikke av helsefolk fordi det ikke alltid er noe den kan registrere (egget må jo få sagt i ifra til kroppen at det er der først) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 Forfatter #744 Del Skrevet 27. august 2006 ååå så gøy med besøk.. åsså jeg som er såååååååå selskapssyk. jippi jippi Ble så glad nå at det kom nesten en tåre og.. (ja jeg vet.. hormoner (sikkert pms)) Anerikke: Huff, ja... må innrømme at jeg syns det er spennende jeg og.. Bippe: Jaa grillmat er kjempedigg. Utrolig godt. Passer fint med hvitløk siden jeg skal på jobb seinere Ja, jeg har en del rare symptomer, så jeg syns det er så vanskelig å la være å tenke tanken.. Mrs N : Jeg tenkte på di CB (ClearBlue) testene 3 dager før. Men når er egentli 3 dager før onsdag eller torsdag :klø: Nei, blir forvirret selv jeg Eeyore: Ja tenk om jeg er gravid... Det skulle virkelig vært en statustest 7 dager etter EL test (hmm... kanskje det var en ide til nytt produkt?? ) Blir ulidelig spennende på lørdag iallefall.. Jeeeps... nuh skal jeg besøke dere En stor til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 Forfatter #745 Del Skrevet 27. august 2006 Leste innlegget ditt nå jeg, Mrs N.. Det finnes allerede en slik test ja. Kan godt forstå at den ikke anbefales egentli. Går det an å måle noe bare en uke etter EL ?? :klø: Hmm.. Like greit di ikke er i salg i Norge og.. Da hadde det blitt flere tester å kjøpe på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 27. august 2006 #746 Del Skrevet 27. august 2006 Oi, så spennende det er her da! Du høres jo veldig gravid ut, men jeg skal ikke være med og piske opp stemningen i tilfelle det ikke stemmer helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. august 2006 #747 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg tror den testen jeg snakket om heter First response (fra websiden deres: "Unlike other at-home tests, FIRST RESPONSE® detects the pregnancy hormone 5 days sooner than the day of your missed period.") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 Forfatter #748 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Er meget forberedt egentlig på at tanta kommer når den skal, men fallhøyden kan bli noe høyere enn vanlig denne gangen tror jeg.. Har egentlig planlagt hvordan jeg skal si dette til mannen min hvis det blir positivt. Han bruker jo sove noen timer lenger enn meg på morgenen, så det som hadde vært så utrolig gøy var å lage frokost på sengen til han, med testen liggende på brettet og pappaboka.. Hadde ikke det vært noe tro?? Vi er hjemme sammen både fredag og lørdagsmorgen. Iselin22: du er så utrolig snill Mrs N: Jøsses.. Må iallefall inn å lese om denne testen.. Det finnes test her som kan brukes 3 dager før da.. Endret 27. august 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. august 2006 #749 Del Skrevet 27. august 2006 Her kommer iselin22 og pisker opp stemningen, mens hun var den av oss ventet absolutt lengst med å teste selv Jeg tror du er gravid jeg Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 Forfatter #750 Del Skrevet 27. august 2006 Vett du, Eeyore, av og til tror jeg og det, mens av og til så tror jeg ikke det. Har en blanda følelse. Kanskje jeg håper for mye slik at jeg tror at jeg er gravid.. Det går ikke ann å piske opp stemningen her, nei (eller??) Er faktisk forholdsvis rolig foreløbig. Forberedt på begge deler egentli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. august 2006 #751 Del Skrevet 27. august 2006 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. august 2006 #752 Del Skrevet 27. august 2006 Hvorfor har jeg på følelsen at det klaffer denne måneden?? MÅ ikke tenke sånn, for jeg blir så skuffet når tante rød kommer på lørdagkveld.. Men likevell.. Har ganske mangen symptomer (som selvsagt kan være andre ting) Nesten positiv EL test (er), vondt i lysken, hodepine, humørsvinginger di luxe, trett, frysninger menssmerter og stikkinger til tider... Og enda er det 6 dager til IKM dagen... Huff, huff.. ← Så spennende da. Sånne symptomer hadde jeg sist syklus også..og det er jo rart om alle bare har sånne syke symptomer uten grunn da, så håper det er ordentlige symptomer for din del. Er jo bare kroppen min som er rar da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 Forfatter #753 Del Skrevet 27. august 2006 Da var jeg endelig hjemme fra jobb.. Bizzy: Capricorn: Skal love deg at min kropp er minst like rar (om ikke mer) Prøver å holde meg på bakkenivå enda... Tanta kommer sikkert på lørdag.. helt sikkert.. Får egentli bare vente å se hva som skjer kommende uke.. Blir uansett spennende, ikke bare hos meg. Har vært på jobb nå, å er så sliten.. Veldig sliten.. Skal bli godt å få lagt sei. Kan ikke la være å glede meg til jeg skal ha ferie den 15. 10 deilige dager. Håper hunden er frisk etter operasjonen og da, kjøkkenet er ferdig og jeg kan begynne å slappe litt mer av. Hvis tanta skulle komme, så kommer jeg til å ha EL midt i ferien og, så det passer jo bra da.. God natt, og sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2006 #754 Del Skrevet 28. august 2006 Å, så spennende lesning Liljen - det hadde vært så sinnsykt bra om det hadde vært planta et lite frø i magen din nå Den ventetiden er laaaang altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. august 2006 #755 Del Skrevet 28. august 2006 Good morning, Sunshine! Må bare hoppe litt jeg.... :hoppe: ...også si som jeg pleier - Ojojoj! Superspennende hos deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. august 2006 Forfatter #756 Del Skrevet 28. august 2006 God morgen Angelou: Det hadde virkelig vært noe *drømme drømme* Cr@sh: ojojoj, ja... Men jeg tørr ikke hoppe.. tanta kommer sikkert.. Ja, hvis jeg skulle være gravid denne gangen, er det i så fall ett under... Har vært mye syk, stresset.. ja i det hele tatt.. Så jeg tørr ikke håpe på noe.. bare vente å se egentli. Får besøk nå, så skal jeg på jobb.. igjen.. så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. august 2006 #757 Del Skrevet 28. august 2006 her har det skjedd litt i helgen, ja!! så spennende, liljen!!! *håpe - håpe - håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. august 2006 #758 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg krysser i alle fall fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. august 2006 #759 Del Skrevet 28. august 2006 Her var det spennende lesing ja Må henge masse inne her frem til helgen Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. august 2006 #760 Del Skrevet 28. august 2006 Hei Liljen! Du har vært mye syk og stresset, sier du? Du burde absolutt roe ned litte granne, så det er veldig veldig bra du skal ha ferie snart. Det at du har vært mye syk kan være tegn på at du stresser for mye. Og dersom du virkelig har et lite frø i magen nå, burde du høre på kroppen din. Det sier jeg fordi jeg har opplevd det selv. Ja, unntatt det med frøet da.. Mannen min har også opplevd det, og da endte det med magesår. Så bare vær forsiktig! Du har forresten bestemt deg for å operere hunden? Når blir det? Kan tenke meg du er både spent og nervøs på en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå