Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Ojoj... så "rart" med utslag på testen... Aner jeg noe i gjerde?

*Håper Håper Håper*

Blir superspennende med testing!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du tenker masse på dette med hunden.. Man blir jo så utrolig glad i disse firbeinte :) Jeg tror uansett det alltid vil være et "men" når det gjelder operasjoner, det vil alltis være en risiko, men som regel går det bra. Hunden din er 7 år, det er egentlig ingen alder hvis allmentilstanden ellers er bra.... Hvis den er det så er sjansen veldig stor for at hunden din enda kan få mange gode år sammen med deg :klem:

Spennende med utslaget på EL testen da.. det heter seg jo at el tester kan slå ut positivt hvis du er gravid.. så dette blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, guri så spennende det skal bli når du skal teste! :hoppe:

Ellers var det trist å høre om hunden din. Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg har to katter selv, og hadde hatt det like vanskelig dersom jeg måtte ta et slikt valg med en av dem. Man blir jo så vannvittig glad i dem. For oss har kattene hatt en enorm betydning. Vi har hatt et ganske tøft år, men de har brakt oss så mye glede i alt det triste! :hjerte:

Men som Shatika sa, er hunden din relativt ung og hun vil nok klare en operasjon veldig greit. Tror jeg ville tatt sjansen, jeg.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. god kveld.. :)

Hva kan man si.. Har snakket med flere venninner og mannen min i dag, og har vell egentlig bestemt meg for å gi hunden operasjon hvis dyrlegen mener det er det rette å gjøre. :) Hunden er frisk ellers ja.. Han klarer bare ikke gå på do skikkelig.

Så...

Pi@: Ja, det er fryktelig vanskelig å ta en så tøff avgjørelse.. Det verste som finnes, og jeg blir kvalm ved tanken egentli.. Er litt lettere nå da. Gode venninner både i privaten og her på KG hjelper masse :) Så til el testen... merkelige greier :overrasket::klem:

83': Om jeg pleier å ha vondt i lysken?? eeehh... nei.. trodde bare jeg kunne ha strekket meg jeg.. :overrasket: Jeg begynner å gruglede meg til å teste jeg... :klem:

Cr@sh: Ja, det var ett rart utslag på den testen ja.. Tenk om det hadde vært noe i gjerde da *drømme drømme* :klem:

Shatika: Ja, hunden er frisk ellers, og den type hund er ikke halvveis i livet enda... Det er alltids en risio ja.. skal snakke skikkelig med veterinæren på telefon på mandag.. Tror det blir operasjon jeg. :) EL testen ja... at jeg aldri kan la di strimlene ligge i fred der i skapet da :ler::klem:

Bippe: Da forstår du meg godt. Denne hunden er meget spesiell for meg, selv om den ikke har vært hos meg di 4 siste år.. Men før det, var den min beste venn i en meget vond tid... Er enig med deg.. tror jeg tar sjansen. :klem:

Vannmelon: Ja, med tusen takk til alle KG jentene og mine private venninner og mannen min, har jeg kommet ett skritt nærmere en avgjørelse iallefall.. :)

Tusen takk for den gode støtten og trøsten jeg har fått her i dag, dere er virkelig noen fantastiske jenter alle sammen. En stoooor :klem: til dere alle

Nå må nesten jeg gå å legge meg. Er fryktelig sliten etter en veldig veldig lang dag. Skal bruke god tid til å skrive til dere alle i dagbøkene i morgen.

God natt og sov så godt, og igjen... tusen takk...

stor godnattklem :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig vi kan være til hjelp!

Men du må ha en god natt og sove godt, etter en lang og slitsom dag! Så skal du ikke se bort i fra at vi skravles i morra! ;)

Natti natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

Har sovet ganske bra, og føler meg... tja.. utslitt egenli. Har fullt program i dag og. Skal først slappe av ett par timer iallefall, så skal jeg gå å prate med di som har hunden. Gruer meg veldig til det, men må bare stramme meg opp. Når mannen kommer hjem, skal vi ha noe mat før jeg selv går på jobb..

Formen?? Tja, hvordan er formen.. Trett, litt kvalm, stikk i magen og lysken..

Må si jeg gleder meg stort til å få en hel uke ferie igjen fra den 15 september. Det skal gjøre utrolig godt. Mannen min har bestemt at da må vi bare reise bort, så jeg kan få samle krefter igjen. Han snakker om en uke ned til Kreta igjen. Det er sånn att han har familie der nede, og foreldre og bror hans skal også ned, så jeg syns det hadde vært utrolig gøy.. :) Det holder meg oppe at han bryr sei slik om meg, og sier at når hunden er frisk, er det prosjekt liljen i minst 2 år fremover. Da må jeg lære meg å ta vare på meg selv, før jeg stiller opp for alle andre.. :sjenert:

Ja.. 5 dager til testing... Er mer spent denne måneden enn jeg har vært noen gang og, og jeg kjenner ikke for å ta noe graviditetstest lenge før IKM dato. Merkelig det der, for slik har jeg aldri vært før.. Er en gående hormonbombe, og mannen sier han har merket en enorm forskjell på meg bare di 3 siste dagene.. Dette kan og skyldes stress, bare så det er sagt.. Hvis jeg (mot alle odds) skulle få en positiv test denne måneden, hadde det vært helt fantastisk. Utrolig. Akkuratt den oppturen vi trenger siden vi har hatt så mangen nedturer i det siste..

Nå skal jeg ta meg en liten dagbokrunde her, og kose meg med kaffi. Har lagd kaffi bare til meg selv :) Drakk bare 1 kopp kaffi i går, syns jeg er flink.. :klappe: Nå porsjonerer jeg opp di 2 koppene jeg har pr dag i små porsjoner :ler:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir virkelig spennende fram mot IKM for deg denne måneden ;). Jeg vet så veldig godt hvordan du har det. Har sjøl en helt merkelige vondter denne gangen, men jeg har ikke noe håp om en pos test. Det hadde vært så mye lettere hvis det bare hadde vært noen klare symptomer på at det hadde klaffe, så hadde vi sluppet å håper for deretter å fortvile når mensen kommer.

Jeg har troa på deg Liljen ;).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så snill, pi@.. :klem::klem:

Jeg syns mye er likt på oss denne måneden.. :overrasket: tenk hvis.. :overrasket: Ååå jeg tørr ikke leke med tanken en gang..

Det blir uuuutrolig spennende for veldig mangen av oss på lista denne gangen.. Skal sette inne en ny kopi rett nedenfor så dere kan få se hvem som har IKM rett rundt hjørnet :)

Må bare få si atter en gang.. Tusen takk til alle dere som var så snille med meg i går.. Det hjalp utrolig mye å få slik trøst og støtte av dere...

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: IKM 28 august

Angelou: IKM 31 august

Eeyore: IKM 31 august

Pi@:IKM 31 august

Liljen: IKM 2 september

83':IKM 4 september

Mrs N: IKM 7 september

Petra Prøvedokke: IKM 16 september

Miss77: IKM 18 september

~capricorn~: IKM 20 september

Beckybloom: Ikke helt sikker.. men ca 20 september eller noe??

Sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 2. september? Det er jo ikke lenge til i det hele tatt! På lørdag, det. Samtidig er det ganske spennende, så rop høyt hvis du tar en test tidligere likevel. :hoppe: litt for at det kanskje har klaffet denne gangen!

Ha en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal si fra veldig høyt visst jeg tar test før, vannmelon ;) (noe jeg sikkert gjør... :sjenert: )

Setter opp vannmelon på lista jeg, slik at jeg kan følge med deg og ;)

Vannmelon: IKM 15 september

Best å holde oversikten syns jeg.

Nå er det 3 stk før meg som har IKM, så dette blir en spennende uke.

I uken som kommer må vi følge med:

Toblerone - som har IKM i morgen, mandag

Angelou - som har IKM torsdag

Eeyore - som og har IKM torsdag

Pi@ - også IKM på torsdag (wow, torsdag blir en spennende dag, og jeg har fri :hoppe:

Og Liljen - som har IKM lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan opplyse om at jeg ikke kommer til å teste før jeg har levert oppgava (hvis ikke mensen kommer i mellotida da). En evt pos test hadde blitt litt for mye å forholde seg til dagen før innleveringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du glemte meg på lista.. :sjenert:

Men det er jo lenge til, i og med at tante fy er her. Men jeg merker at hun holder på å slippe taket nå. Så da er det bare å vente et par ukers tid på EL (hvis jeg får denne måneden da). Blir spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at det er ulidelig spennende for deg denne gangen. Synes du har så mistenkelige symptomer! ;)

Krysser at jeg har, som går an å krysse! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vannmelon: IKM 15 september

Bippe: IKM 23 september

Tusen takk for kryssing, bippe :) tror jeg kan trenge det ja..

Det er klart du skal være med på listen. Det kan bli en veldig spennende måned dette her :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jeg på følelsen at det klaffer denne måneden?? MÅ ikke tenke sånn, for jeg blir så skuffet når tante rød kommer på lørdagkveld.. Men likevell.. Har ganske mangen symptomer (som selvsagt kan være andre ting) Nesten positiv EL test (er), vondt i lysken, hodepine, humørsvinginger di luxe, trett, frysninger menssmerter og stikkinger til tider...

Og enda er det 6 dager til IKM dagen... Huff, huff..

Når er egentli første dagen jeg kan teste når IKM er på lørdag?? Torsdag?? Lærer aldri dette, derfor tror jeg første testen blir tidligst fredag, og det er bare fordi vi er innvitert på høsttakkefest da. (eller var det på lørdag :klø: )

Mannen min kommer snart hjem, å da skal vi grille. (jada det regner ute..) men vi kan stå under taket å grille. Vi skal ha kalkunfile innpakket i folie, potetsalat, maiskolber og bakt potet. En salig miks, men det var det vi hadde lyst på i går når vi handlet :ler: Det skal bli koseli. Jeg begynner på jobb om 3 timer.

Ha en strålende søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, grillmat er jo kjempegodt! :sikle:

Men det plasker skikkelig her i dag, så grilling blir nok utelukket dersom regnet ikke gir seg utover ettermiddagen. Vi har nemlig ikke noe tak å stå under. Så da blir det nok steikepanna i stedenfor.

Ellers skjønner jeg deg godt i hht det du skrev med liten skift. Du har en del symptomer som ligner veldig, og jeg hadde tenkt akkurat det samme som deg. Eller; jeg TENKER faktisk akkurat det samme som deg, på dine vegne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...