Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vannmelon: Ingenting spennende her i helgen. Bare jobbing... :klem:

Angelou: takk, takk. :klem:

Skulle ønske tiden gikk raskere fram mot neste helg slik at jeg fikk ett svar.. Eller eventuellt begynt ny periode... ja, ja.. får nok bare vente som alle andre her :ler:

Ha ei strålende helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjipt med jobb i helga. Jeg er så glad for at jeg har en jobb med fri hver helg. Men du har sikkert fri andre dager igjen, så det går vel opp i opp. ;)

Men håper du får en flott helg likevel! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) (ja, jeg vet... totalt avhengig av KG.. :sjenert: )

Shatika: God helg til deg også :klem:

Petra Prøvedokke: Jo, jeg skal nok få kost meg litt. Skal jo ikke jobbe hele tiden. :) Du er nå snill du og da. God helg til deg og. :klem:

Bippe: Ja, veldig kjipt med jobbehelg, men veldig greit og egentlig for jeg jobber like mangen timer pr mnd som alle andre, så da blir det ekstra fridager her og der. Veldig herlig det :) Ha en flott helg du og :klem:

Nå skal mannen og jeg kose oss med en film før sengetid. Jeg er supervond i ryggen etter å ha hjulpet broderen min. Datt selvsagt bakover i terrenget der.. Men men. Jeg er klønete og. :ler:

Bare en uke til testing.. Må innrømme at jeg blir mer og mer spent for hver måned.. Blir det noe positiv test på meg noen gang mon tro?? Ikke vet jeg..

Uansett prøver jeg å være takknemlig for det jeg allerede har. En fantastisk mann (jeg vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene en sånn fantastisk mann egentli), flott hus, fast jobb, en nydelig 18 mnd gammel tantunge (en gutt) familie osv..

Jah,ang. gutten jeg er tante til. Var jo i byen med min søster og mor min tidligere i dag, og da han så meg sa han tande (som jeg glatt oversatte til tante) så løp han mot meg. Jeg smeeeltet jo.. søte gutten. Fortalte broderen dette i dag, og han syns jo dette var utrolig kjekt siden han aldri har sagt tante før. :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig med tantebarn ja... :)

Ikke slite deg helt ut på jobb i helga da Liljen.. Huske på å slappe av litt også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får ei fin jobbehelg uten for mye slitsomt arbeid! :klem:

Forresten så drømte jeg om deg i natt. Av en eller annen merkelig grunn... Du hadde visstnok blitt kidnappa, og så var ditt egentlige navn Maren. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så drømte jeg om deg i natt. Av en eller annen merkelig grunn... Du hadde visstnok blitt kidnappa, og så var ditt egentlige navn Maren. :ler:

Merkelig :overrasket: Jeg blei ikke kidnappa nei, men vi hadde innbrudd i bilen i natt. Lommeboka mi ble stjålet, bagen av mannen, og en åpna pose pianøtter..

Ett helt styr med sperring av kort og greier hele dagen.

Cr@sh, Vannmelon, Shatika, Iselin22 og Eeyore: :klem::klem:

Jeg er så tom innvendig.. helt tom.. Har fundert veldig på om jeg skal operere hunden, eller om jeg skal gi den fred. Den har allerede gått igjennom veldig mye, og litt til blir det.. men blir han frisk?? Det har jeg aldri noen 100 prosent garanti for. Føler jeg gir for lett opp hvis jeg avliver den.. Har sittet her å grått en time nå.. Føler alt går i motbakke for tiden.

Trenger litt medvind snart føler jeg....

Huff, ble mye klaging nå.. Skal bare samle meg litt, så skal jeg ta meg en liten dagbokrunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... kan ikke annet enn å gi deg en god :klem:

Jeg er ikke den rette til å gi deg råd i en sånn situasjon som du er i med hunden (har nemlig aldri hatt annet enn en kanin) - men du får følge hjerte ditt... det er det viktigste...

Og du... KG er til for så mangt... også klaging ;)

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner at du har det vanskelig mht hunden. Hvor gammel er den? Vi lot hunden vår få fred når hun var 11 år. Da hadde hun en godartet svulst på benet som var blitt så stor at den måtte opereres bort. Dyrlegen sa da at dette sansynligvis bare var begynnelsen, så da valgte vi å la henne slippe å lide. Naboen har hatt flere hunder som (i alle fall etter mitt syn) de har latt gå for lenge, og jeg synes det er så vondt å se dyr lide :tristbla:

Du må uansett tenke på hva som er best for hunden. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden er 7 år.. Har rett og slett problemer med å gå på do, så det er snakk om å operere i tarmen. Stramme den opp... Har hatt dette ett år nå.. Den har mulighet til å bli frisk, men med en så komplisert operasjon er det alltid ett men med... Er så i tvil... tom for tanker akkuratt nå...

Hvis vi skal snakke om mer hyggelige saker, kunne jeg da ikke la være å ta en EL test i dag.. :sjenert: av typen strimmel da.. og gjett hva :overrasket: den skulle vell egentlig bare vist kontrollstrek, men teststreken var ganske sterk altså. Omtrent halvparten av den andre. jaja.. ikke tenke på det iallefall :)

Har hatt stikkinger i magen hele dagen, og lysken verker hele tiden, meget sentimental og humørsyk.. men det kan jo likegodt være tante fy som er på vei da.. for å være helt realistisk. Det kommer neppe en opptur nå når alt går nedover.. utenom mannen min.. han er der heldigvis alltid.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig en vanskelig problemstilling angående hunden :tristbla:.

Veldig merkelig med den positive EL-testen, det blir fryktelig spennende framover :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir deg en klem først på grunn av hunden din :klem:

Så vil heg si at jeg synest desse symptomene dine virker veldig spennende jeg, Liljen! :klem: Var akkurat slik jeg hadde det i forrige periode da jeg ble gravid!! Pleier du å ha vondt i lysken før mensen dah?? :roll: Viss ikke....

Ååååhh,, jeg gleder meg sånn til du skal teste!!

Fortsatt god helg! :smile:

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...