Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

mmm, sjokoladepudding og vaniljesaus :ler:

:kose: masse lykke til hos legen i dag. jeg skal sende deg mange gode tanker :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så øm i livmora. Er akkuratt som noe presser der. Har ikke hatt akkuratt dette før, men noe liknende.. Det er jo over en uke til IKM også, så det er nok ingenting. En uke siden EL..

Sånn var jeg og forrige syklus...kan jo være det faktisk er noe da...selv om det ikke var noe positivt tegn her i huset...men sånn du forklarer det, så kjenner jeg meg veldig igjen fra forrige syklus...

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på undersøkelsen i dag Liljen! :klem:

Det går nok bra skal du se. Det er jo så mange andre som har gjort det før deg, og de klarte seg jo bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskinger. Det er ikke lenge igjen nå... :tristbla:

Pi@: :klem:

Toblerone: :klem:

Eeyore: Di skal ned å sjekke spiserør, magesekk og tolvfingertarmen. Jeg reagerer av og til med noen vanvittige anfall. vondt som f... Har hatt det siden november.. :klem:

Petra Prøvedokke: Tusen takk :klem:

Capricorn: Jeg tørr absolutt ikke håpe på noe iallefall.. :klem:

Iselin22: :klem:

Yamaha: :klem:

Jeg er sulten, tørst og veldig nervøs... Bare litt over en time igjen nå..

Skal ta meg en dagbokrunde nå, kommer tilbake hit når jeg er ferdig.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da må jeg løpe.

Kommer tilbake senere.

Skal ha sjokoladepudding og vaniljesaus party senere, noen som vil bli med?? :)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenker på deg - og håper det går bra på undersøkelsen! :kose:

jeg er med på sjokopudding og nam-nam-saus party etterpå!!! :danse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, æsj og æsj. Det var ikke noe særlig. Slangen var lang og ganske tykk med kamera i enden.. :tristbla: Men var fort gjort.

Jeg har sår på tolvfingertarmen, og det er tatt prøver for cøliaki. Håper ikke jeg har den allergien.. Er glad alt er overstått nå..

Tusen takk dere snille, søte jenter for at dere har tenkt på meg

:klem::klem::klem:

Nå skal jeg bare spise frokost (måtte faste), så kommer jeg tilbake.

Hva sier dere til party kl 17?? ;)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får resultatet på blodprøven om noen dager. Resultatet av det di så på skjermen i dag fra magesekk, spiserør og tolvfingertarm har jeg fått.

Magesekken var visst helt nydelig :forvirret: (går det an), spiserøret var også helt flott, men tolvfingertarmen var det sår på. Har fått piller for det da.

Fikk beskjed om å stresse ned, tygge maten mangen ganger og bruke tid på måltidene, og spise regelmessig.

Det gjorde ingenting om jeg spiste mer mat og mer regelmessig (var visst så tynn og fin sa han selv om jeg ikke er helt enig i det.. )

Di blåste masse luft inn i magesekken, så jeg er noe luftig nå :ler:

Men å så øm i livmora (og der var di ikke...) hmm... nei ikke noe forhåpninger nå, liljen, holde sei på bakkenivå. :)

Nå skal jeg ta meg en dagbokrunde til dere snille jenter før jeg går å handler sjokoladepudding

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og æsj :tristbla:

Men om det skulle være så galt at du har den allergien, så vet du i alle fall hva du må unngå å spise for ikke å få vondt. Håper ikke det er sjokoladepudding... Kl 17, is a date ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var sikkert like pinlig og ekkelt for deg som det var for meg når jeg var inne og fikk blæren sjekket. De førte inn 3 rør, 2 opp urinveisrøret og en bak for å måle trykket.

Så fyller de deg opp med saltvann til du er sprekkeklar.

Deretter må du prøve å komme deg bort til do (du må selvsagt gå med disse rørene inne og de sitter igjen fast i et stativ) hvor du må prøve å tisse så mye som du klarer mens sykesøstrene står rundt og skribler i notatbøkene sine.

Tror det ligger på topp 10 listen over de mest pinlige situasjonene en person kan havne i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs N: :klem::klem::klem: den var myyye værre en det jeg gjorde i dag .. Huff, nå syns jeg synd på deg. Fant di ut noe hos deg da??

Eeyore: Trenger ikke unngå noe foreløbig iallefall. Hvis jeg har cøliaki må jeg unngå all hvete bla.. Sjokoladepuddingparty er date :hoppe: mmm..

Nå må jeg løpe i butikken å handle pudding. "sees" kl 17 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Nei, har enda ikke hørt noe (den testen ble gjort i mai). Papirene mine har visstnok blitt sendt til fastlegen min, mens han påstår han aldri har fått noe.

Det eneste jeg har fått beskjed om er at sykehuset vil ha meg tilbake i september, men jeg aner ikke hvorfor eller hva de skal gjøre som er litt skummelt siden de har snakket om kreft i urinrøret før

Men vi håper på det beste for oss alle :)

Ha en fin kveld da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sjokoladepudding innkjøpt. Dobbeltpk :-D

Skulle nesten tro det var bursdag her jeg sitter og priser ballonger og prinsessekroner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...