Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #621 Del Skrevet 23. august 2006 Hadde egentlig ikke tenkt over at jeg ikke står der her. Du er tilgitt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #622 Del Skrevet 23. august 2006 nå har jaggumeg sjokoladepraten kommet hit også! du må ikke slite deg ut med husvasking når du ikke er helt frisk, da! må passe på deg selv, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #623 Del Skrevet 23. august 2006 tusen takk for jeg er tilgitt.. Har såå dårlig samvittighet nå atte.. Kan ikke forstå hvor hodet mitt har vært som glemte deg.. Men nå har jeg kontrollen ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #624 Del Skrevet 23. august 2006 nå har jaggumeg sjokoladepraten kommet hit også! du må ikke slite deg ut med husvasking når du ikke er helt frisk, da! må passe på deg selv, vet du ← sjokolade, sjokolade, sjokolade Helnøtt, firkløver, dajmsjokolade, kakao, smash tortillachips tror jeg må gå å handle. Har ikke vasket noe. Bare klær. Rydda ett par skap da. Syns jeg er flink jeg. fikk ikke lov av mannen å gjøre mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #625 Del Skrevet 23. august 2006 ååå, smash er godt!! hvis jeg spiser sjokolade i dag er det din skyld (du kan dele skyld-ansvaret med toblerone) neida, jeg skal være sterk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #626 Del Skrevet 23. august 2006 Ja, smash er uuutrooooolig godt Vi skal ned på butikken nå. Skal spare til i kveld da, film, chips, sjokolade og kakao Jeg kan godt ta på meg hele skylden jeg, petra prøvedokke Vi jenter trenger sjokolade av og til. raske karbohydrater til å få mer energi av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #627 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg kan godt være med å dele skyldansvaret jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #628 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg kan godt være med å dele skyldansvaret jeg altså. ← Fint Altså, petra prøvedokke, hvilken sjokolade har du mest lyst på ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #629 Del Skrevet 23. august 2006 jeg har lyst på freia melkesjokolade, smash, snickers, maltesers og ja - i det hele tatt hadde vært veldig godt med sjokolade. uff, nå er dere ikke noe snille med meg sette sånne sjokolade-griller i hodet på meg - nei, nå MÅ jeg komme meg hjem fra jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #630 Del Skrevet 23. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. august 2006 #631 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har gått og gnafset Minde-sjokolade i hele dag. Uff, ikke bra for vekta... Men helt ærlig: Jeg kan godt vente et par pp'er med å blir gravid hvis det hadde hjulpet til at Capricorn ble det i stedenfor! Det er INGEN som fortjener det mer enn henne! Håper du blir frisk snart, og at sjokolade virkelig er en vidunder medisin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #632 Del Skrevet 23. august 2006 Men helt ærlig: Jeg kan godt vente et par pp'er med å blir gravid hvis det hadde hjulpet til at Capricorn ble det i stedenfor! Det er INGEN som fortjener det mer enn henne! ← Jeg signerer denne jeg Nå har jeg spist iskake hos foreldrene mine. Det var godt det og. Har faktisk ikke spist noe sjokolade i dag Men det blir nok en kopp kakao nå, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #633 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg signerer denne jeg ← jeg også!! og til info så har jeg ikke spist sjokolade i dag jeg heller... flink jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #634 Del Skrevet 23. august 2006 Ikke spist sjokolade Og som dere, kan jeggodt "ofre" meg noen PP for ~capricorn~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #635 Del Skrevet 23. august 2006 Ikke spist sjokolade.... ennå.. men butikken er enda åpen da... så finnes det døgnåpne bensinstasjoner.. Hva sier dere til Sjokoladepudding og vaniljesaus å fytti nå renner det i munnen min iallefall..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 23. august 2006 #636 Del Skrevet 23. august 2006 Godt det snart er natt nå når jeg leser sjokoladepratet her. Kan ikke spise noe nå. Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 Forfatter #637 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) God morgen Tidlig oppe i dag ja. Måtte ta medisiner før kl 8, samt spise en kjeks og en kopp te. Så jeg tok en kopp kaffi.. Det kan vell ikke skade. Skal ikke være der før kl 13.40.. Blir nok noen timer her ja. Har ikke lov å spise, drikke, røyke.. kort sagt ingenting nå før jeg har vært der. Jeg er så øm i livmora. Er akkuratt som noe presser der. Har ikke hatt akkuratt dette før, men noe liknende.. Det er jo over en uke til IKM også, så det er nok ingenting. En uke siden EL.. Formen er betydelig bedre i dag. Fortsatt snufsete og tett i pappen, men tror nok jeg skal være frisk nok til undersøkelsen for det. Gruer meg veldig... veldig veldig.. Ha en strålende dag alle sammen. stor Endret 24. august 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. august 2006 #638 Del Skrevet 24. august 2006 Lykke til med undersøkelsen i dag. Sånn svelge slange greier høres helt for . Håper det går bra . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2006 #639 Del Skrevet 24. august 2006 Lykek lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. august 2006 #640 Del Skrevet 24. august 2006 Skal tenke mye på deg i dag Liljen Hva er det egentlig du skal teste med sånn slange ned i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå