Liljen Skrevet 22. august 2006 Forfatter #601 Del Skrevet 22. august 2006 Tuuuuusen takk, toblerone Ja, vi krysser fingrer for oss på lista. Er så spent hvem som får den positive testen denne gangen :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. august 2006 #602 Del Skrevet 23. august 2006 Hei Liljen Håper du er bedre idag, ikke noe gøy å være så syk. Skjønner at du syns det blir dyrt med hunden også, men jeg skjønner deg godt jeg at du ikke vil ta den enkleste veien. Det hadde ikke jeg gjort heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. august 2006 #603 Del Skrevet 23. august 2006 Oddsen er jo at noen av oss på lista blir gravide . Håper på positiv test for ALLE sammen jeg Håper formen din er bedre, ikke noe greit å være syk og ha en syk hund. Vi brukte maaaaange penger på hunden vår vi, heldigvis var han forsikra. Det er jo det man gjør, det er jo et familiemedlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #604 Del Skrevet 23. august 2006 hei snille liljen!! håper listen din bringer lykke!!! jeg synes det burde være vår tur denne gangen er formen bedre i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. august 2006 #605 Del Skrevet 23. august 2006 Innom med en Skal på harrytur nå... men skal komme sterkere tilbake snart, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #606 Del Skrevet 23. august 2006 Blir spennende å se resultatet på listen din da. Og fortsatt god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. august 2006 #607 Del Skrevet 23. august 2006 Hei Liljen Bare innom for å ønske deg god bedring og at du får gode nyheter til slutt. Spennende dette med så mange som prøver på samme tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #608 Del Skrevet 23. august 2006 God morgen dere snille søte jenter Yamaha: Jo, formen er faktisk bedre i dag. Heldigvis. Ang. hunden. Det blir for enkelt å bare avlive den, når jeg vet at noe kan hjelpe den.... Alt ble bare så forsterket i går av følelser siden jeg hadde så høy feber.. nesten 40... Angelou: Ja, hadde alle testa positivt på den lista,spretter jeg champagnen (så får mannen drikke selvsagt..) Det hadde vært noe det.. *drømme, drømme* Hunden var forsikra gjennom meg frem til for 2 år siden. Den nye eieren syns ikke det var no vits i å betale forsikring, så her sitter jeg... Petra Prøvedokke: Ja, muligheten for at den lista bringer lykke, iallefall for noen av oss, er meget stor. Er veldig spent på hvem jeg... Formen er bedre i dag, heldigvis.. Cr@sh: Kos deg masse på harrytur, vennen. Toblerone: Tusen takk. Ja det blir spennende Mrs N: Så kjekt å se nye fjes her, velkommen Vil du være med på lista du og?? Skal føre deg opp jeg Ja, det er utrolig spennende å følge med på hvordan det går med andre prøvere også. Man blir fullstendig avhengig av dette I natt har jeg sovet veldig lenge. Føler meg en smule bedre, feberen har gått ned til 38. (jeg har normaltempratur på 36.5 ca) Ryggen er utrolig vond. Har faktisk tatt en pinex forte jeg fikk av legen. Den stod ikke på lista over legemiddler en ikke bør ta. Kan ikke være så egoistisk å ikke ta noe som hjelper bare fordi jeg kanskje kanskje kan ha muligheten for å bli gravid heller.. Min sjanse er nok kjørt denne måneden likevell siden jeg har vært så syk. Skal prøve å gjøre litt fornuftige ting her hjemme i dag. så her setter jeg opp en liten liste (hermer litt etter cr@sh jeg.. ) - sette på minst 2 maskiner med klær - rydde å skifte sengeklær på soverom - legge sammen klær - støvsuge Det får holde i første omgang.. Er tross alt sykemeldt.. resten av dagen... sitter jeg vell her tenker jeg I morgen blir jeg borte en del av dagen. Skal på sykehuset å svelge slangen. Di skal finne ut hva som plager meg, og hva jeg reagerer på. Gruer meg noe helt vanvittig... Skal være der 13.30, så da setter jeg pris på om dere tenker litt på meg stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. august 2006 #609 Del Skrevet 23. august 2006 Klart jeg skal tenke på deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #610 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Måtte ha med Mrs N på lista og Angelou: IKM 31 august Eeyore: IKM 31 august Pi@:IKM 31 august Liljen: IKM 2 september 83':IKM 4 september Mrs N: IKM 7 september Petra Prøvedokke: IKM 16 september Miss77: IKM 18 september ~capricorn~: IKM 20 september Beckybloom: Ikke helt sikker.. men ca 20 september eller noe?? Endret 23. august 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #611 Del Skrevet 23. august 2006 Tusen takk, snille Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #612 Del Skrevet 23. august 2006 Klart jeg skal tenke på deg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #613 Del Skrevet 23. august 2006 Tusen takk, snille Toblerone Lurer på hvor stor den slangen er egentli?? akk, må finne arbeidslyst.. Går det ann å bli så sløv da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. august 2006 #614 Del Skrevet 23. august 2006 Stakkars Liljen Er det ikke det ene så er det det andre. Men du skal se at sykdom ikke har noen innvirkning og at du er gravid denne måneden nettopp siden du tror du ikke er det Du var jo ikke syk under EL var du det? Med tanke på alle de barna som blir unfanget i fylla, kan vel ikke en liten forkjølelse gjøre mye ugang? Godt å høre at i alle fall hunden blir frisk, selv om det blir dyrt. Er det samme mannen som hadde hunden som skal ha den tilbake? Da ville jeg nesten har krevd han for regningen, ellers ingen hund. Kan jo ikke bare levere den til deg så du betaler og få den igjen etterpå Da er det jo ikke rart han ikke trenger forsikring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #615 Del Skrevet 23. august 2006 jeg lover å tenke på deg i morgen - og skal sende deg mange gode tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. august 2006 #616 Del Skrevet 23. august 2006 Ja, hadde alle testa positivt på den lista,spretter jeg champagnen (så får mannen drikke selvsagt..) Det hadde vært noe det.. *drømme, drømme* ← Ja, det hadde vært noe det Skal tenke på deg i morgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. august 2006 #617 Del Skrevet 23. august 2006 Måtte ha med Mrs N på lista og Angelou: IKM 31 august Eeyore: IKM 31 august Pi@:IKM 31 august Liljen: IKM 2 september 83':IKM 4 september Mrs N: IKM 7 september Petra Prøvedokke: IKM 16 september Miss77: IKM 18 september ~capricorn~: IKM 20 september Beckybloom: Ikke helt sikker.. men ca 20 september eller noe?? ← Takk takk De første på listen kan allerede være gravide.. Kjempespennende! Håper du føler deg bedre snart! Husk å holde føttene varme (også har jeg hørt at sjokolade kurerer alt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #618 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg tror også sjokolade fungerer for det meste. Med 10 stk på lista, og sannsynligheten for graviditet er at ca 1 av 4 blir gravide dersom de treffer EL, så skulle mist 2 på lista få positiv test da Jeg har en velig god følelse på deg denne måneden altså Liljen. Og så hadde det gledet meg og varmet hjertet mitt veldig mye om ~capricorn~ også kunne blitt gravid nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #619 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Hei igjen Eeyore: Jo, jeg var syk under EL også jeg.. Forkjøla, men EL testene var positive di. Hunden blir forhåpentligvis frisk. Han som hadde den var hos veterinær 2 ganger og fikk beskjed der han var at det ikke var noe å gjøre for hunden. Jeg tok den tilbake, ville ikke gi opp, tok den med til en større og mye bedre dyreklinikk og fant ut at det var forstoppelse. Det er dette som har ødelagt tarmen på hunden. Har kommet for langt til å gi opp syns jeg. Det er samme mannen som jeg har spurt vil ha den tilbake, og prøver så godt jeg kan å manne meg opp til å spørre om ikke han vil betale noe (selv om hunden enda faktisk står på meg).. Vet ikke hvordan jeg skal frammlegge det bare.. ~capricorn~: tusen takk for at du tenker på meg. Håper aller mest på at du får di magiske blå strekene jeg, skal jeg være helt ærlig. Spretter champagne da og jeg. Petra Prøvedokke: Tusen takk, jeg kan trenge det ja.. Mrs N: Bare hyggelig Ja det er veldig spennende å følge med dere andre og syns jeg. Sjokolade skal innhandles asap (as soon as possible) Toblerone: Lurer på hvilken sjokolade jeg skal ha.. *tenke tenke* Godt du har troen på meg, vennen.. Det har ikke jeg.. Men det hadde gledet meg også utrolig mye om ~capricorn~ kunne fått di magiske blå strekene denne gangen Ja, 6 dager siden EL.. Hvordan jeg føler meg.. Forkjøla Vondt i ryggen, noe øm i livmora.. Men alt dette har jeg hatt før og, og tanta kom like vell.. Det eneste som er rart er at jeg drømmte noe voldsomt i natt.. Våkna opp at jeg hiksta av gråt.. Vet ikke helt hva jeg drømte, men det var noe med at Liljemannen ville ikke ha meg med på noen ting, og jeg måtte bare være hjemme.. Rart ja, ja.. Det kan faktisk være feberfantasier og.. Faktisk. Hadde skyhøy feber i natt. Nå har jeg vært kjempeflink. Lista mi ser pen ut, men nå orker jeg ikke mere - satt på 2 maskiner klær: nei, bare 1.. - rydda soverommet: jepp - støvsugd: tja.. litt men ikke grundig - rydda i skapene på badet: ja.. det skulle jeg gjort for lenge siden. Nå skal jeg surfe litt i dagbøker. så lenge Endret 23. august 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 Forfatter #620 Del Skrevet 23. august 2006 Herregud, hvordan kunne jeg glemme Toblerone?? Dumme dumme meg Sorry altså, det var iallefall ikke meningen Toblerone: IKM 28 august Angelou: IKM 31 august Eeyore: IKM 31 august Pi@:IKM 31 august Liljen: IKM 2 september 83':IKM 4 september Mrs N: IKM 7 september Petra Prøvedokke: IKM 16 september Miss77: IKM 18 september ~capricorn~: IKM 20 september Beckybloom: Ikke helt sikker.. men ca 20 september eller noe?? Hvis det skulle vise sei jeg har glemt flere (som ikke er meningen.. ) si fra til meg, pliis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå