Liljen Skrevet 18. august 2006 Forfatter #561 Del Skrevet 18. august 2006 Ja, det var en kort dag på jobb passet meg utmerket, siden jeg ville hjem å være med mannen min. Kanskje jeg klarer "lure" til meg noe i kveld og siden det er EL og greier.... jeg mener bedre med en gang for mye enn en gang for lite aaaahhh for ett strååålende vær. Her skinner solen og alt er bare fryd. 24 grader i skyggen. Tror jeg må komme meg ut å få vaska bilen eller noe. goooood heeeelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. august 2006 #562 Del Skrevet 18. august 2006 Det oser energi ut av PC'n når jeg leser dagboka di Liljen Ser for meg at du freser rundt og vasker bil og legger tak osv. Ikke slit deg ut til i kveld da Det er faktisk første gang jeg hører om en sterk positiv billigtest Lykke til! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. august 2006 #563 Del Skrevet 18. august 2006 Så bra at EL'en kom til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. august 2006 #564 Del Skrevet 18. august 2006 Innom og litt for EL! God helg! (På flere måter... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. august 2006 #565 Del Skrevet 19. august 2006 Hvordan går det med prøvingen Liljen? Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. august 2006 Forfatter #566 Del Skrevet 19. august 2006 God dag, alle sammen En meget opplagt lilje piler innom en rask tur i dagboka før hun går i bryllup. Eeyorex2: Jotakk, prøvingen går det fint med Og energien er som du har forstått, på topp som alltid. Jeg sitter aldri stille. Men det er sånn jeg liker å ha det og da Sterk positiv billigtest, og strimle og til og med, ja det går faktisk an. Skulle jo tatt bilde å lagt ut og da Pi@: Ja, ikke sant Cr@sh: Tusen takk, vennen. Ja, nå var det over med testing for denne gangen. Iallefall på 14 dager Nå er det bare å sende ett par gode tanker og be om at det fester sei ei liten spire (selv om jeg skal innrømme at jeg tror ikke det kommer til å klaffe før på lenge for oss.. ) Vi har iallefall gjort vårt for at det skal kunne bli noe for å si det sånn.. Jeg er iallefall uansett veldig glad for at jeg har sånn snill og god mann som spiller på samme laget som meg.. Må visst slutte å offentligjøre så veldig her på kg om el og alt mulig.. Har en tendens til å ta helt av når jeg blir glad, men å så flau etterpå Godt det ikke er noen som vet hvem jeg er... tror jeg iallefall... Nå har jeg vært hos frisør å stæsja håret. Ble veldig fint. Krøller bak og litt oppsatt på toppen. Har ganske langt hår, så det ble bra. Skal ha bunad i kveld, så det er ikke så fint når en er så veldig stylet på håret.. Håper bare krøllene sitter til middagen er over. Håret mitt er superglatt, så det spørs om det holder til kirka kl 16.... *sitte helt stille* Tenke sei til at jeg skal kjøre i kveld. Det pleier jeg jo aldri gjør. Kan tro ryktene skal gå.. Men jeg har lyst å kjøre, så hadde jeg tenkt at jeg skal prøve å la vær å drikke noe under denne el og fram 14 dager. Kanskje det hjelper.. Men da må det være lov å drikke masse kaffi bare for denne ene kvelden iallefall. Har ikke fortalt hvor flink jeg har vært heller. Har kutta ned på røyken, og er nå nede på ca 7 til dagen. I forhold til 20 før, så er det bra. Slutter på dagen den dagen positiv test foreligger, så får jeg heller bare bli småfeit heller. Det er ikke bra å røyke med ett lite barn i magen, det har til og med jeg forstått.. Jeg klarer det. Mannen slutter og da har han sagt. Og det klarer han, for det er jeg som er den svake der. Ha en strålende lørdagskveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 19. august 2006 #567 Del Skrevet 19. august 2006 for røykekutt! Kos deg masse i bryllup i kveld! Og kjør forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. august 2006 #568 Del Skrevet 19. august 2006 Stemmer i med Iselin! Har godt hardt utover godtebollen her med Heffalompen også Kos deg masse i bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. august 2006 #569 Del Skrevet 20. august 2006 Håper du har hatt det kjempefint i bryllup Syns det høres ut som du er på god vei til å slutte jeg, og bedre motivasjon enn ett barn kan man vel ikke ha. Lykke til begge to. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. august 2006 Forfatter #570 Del Skrevet 20. august 2006 God morgen (ja for jeg har akkuratt stått opp ) Var hjemme kl 5 i natt. Jeg var sjåfør, og di jeg kjørte på skulle innom over alt Men koselig det. jeg koste meg jeg. Faktisk! Bruden var nyyyyydelig, og jeg fikk litt flashbacks til oss selv for ett år siden. For en fantastisk dag det var. Iselin22: for meg selv også. Det er egentlig ett stort valg jeg har tatt. Har liksom bestemt meg atte hvis,så stopper jeg..tvert.. Jeg kjørte veldig forsiktig Eeyore: Ja, ingenting snop skal handles inn. Yamaha: Nei det at vi har bestemt oss for å øke familien vår til 3, er en enorm motivasjon. Og jeg har alltid sagt at det verste jeg ser er ei dame med stor gravidmage og røyken i hånden. Blir kvalm av sånn faktisk. Ja, som jeg skreiv til Yamaha, så er det faktisk bortimot det verste jeg ser.. Heldigvis. I går så sa vennene mine til meg at.. åå du kjører, liljen. Ja sier jeg. Og da sa di, ja vi vet du ikke kan være gravid for da hadde du ikke stått med en røyk. såpass kjenner vi deg. da tenkte jeg.. hmmm kjenner meg så bra altså.. Når klokka passerte 12 og det ble 20 august, kom liljemannen med en nyyyyydelig pakke. Ett smykke. Jeg tok nesten til tårene. Han sa til meg at han hadde mer til meg hjemme og jeg var hele livet hans. Takket for det fantastiske året vi nå har vært gift. Når vi kom hjem fikk jeg enda ett smykke med tilhørende øredobber med diamant i.. galne mannen.. og roser. Jeg eeelsker roser. Tenke sei til...1 års bryllupsdag i dag. Så nå skal vi ut og spise bare oss 2, og så skal vi på kino. Blir kjempekoseli. Nå skal jeg ha meg en liten dagbokrunde stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. august 2006 #571 Del Skrevet 20. august 2006 Gratulerer med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. august 2006 #572 Del Skrevet 20. august 2006 Gratulere så masse med bryllupsdagen Liljen Så snill mannen din er Dere får kose dere med mat og kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2006 #573 Del Skrevet 20. august 2006 Gratulerer så mye med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. august 2006 Forfatter #574 Del Skrevet 20. august 2006 Pi@, Yamaha og Capricorn: tusen takk Ja, jeg er så utrolig heldig med mannen min. Han er den aller beste for meg, det er helt sikkert Nå skal vi på big horn å spise, mannen har faktisk restervert bord til oss. stor så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. august 2006 #575 Del Skrevet 20. august 2006 Gratuelerer med bryllupsdagen! Så herlige Liljemannen... Virker som om du har vært heldig med ham ja Kos dere på restaurant Hvordan går det med røykekuttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. august 2006 #576 Del Skrevet 20. august 2006 Gratulerer med bryllupsdagen! Så snill han er med deg da, gir deg så flotte gaver! Jeg fikk ingenting jeg, og føler meg littegrann snytt for det, men så hadde vi ikke penger da heller...tviler på jeg får noe senere også. Liten vits i grunn... Men håper dere storkoser dere! God mat og koselig film er gøy. Håper bare for deres skyld at dere ikke går og ser The Break-up... Ikke den aller mest romantiske filmen som går for tiden... Vi skal visst på kino og se Miami Vice i dag...har mannen bestemt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. august 2006 #577 Del Skrevet 20. august 2006 Åh.... Grattis på bryllupsdagen!!!!! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. august 2006 #578 Del Skrevet 21. august 2006 SÅ søt mann du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. august 2006 #579 Del Skrevet 21. august 2006 gratulerer med bryllupsdagen i går! håper dere hadde det kjempekoselig!! veldig hyggelig å høre at dere har det så bra sammen. det har mannen og jeg også - og det er sååå deilig når man virkelig føler at man har det bra håper du har en fin dag i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. august 2006 Forfatter #580 Del Skrevet 21. august 2006 Hei hei Eeyore: Ja, jeg har vært utrolig heldig med mannen min. Han er den beste Jeg har dessverre ikke slutta helt ennå å røyke, men tenker på det hele tiden, så det er jammen ikke lenge til nå. Iselin22: Vi så dessverre the break up.. skuffet.. Dårlig slutt syns jeg... Jeg hadde ikke kjøpt noe til mannen heller, så jeg har litt dårlig samvittighet da.. Håper det vanker noen roser eller noe på deg snart. Det hadde du fortjent Når hadde dere bryllupsdag? Cr@sh: tusen takk.. Det var en fantastisk bryllupsdag ja Angelou: Ja, han er kjempesøt Petra Prøvedokke: Tusen takk Ja, det er ingenting i verden som slår den følelsen av at man har det bra. Vi er heldige Ja, i går var vi å spiste på big horn steak house. Ingen av oss hadde vært der før, og du verden det ga mersmak. faaantastisk god mat. Men vi stinker nok hvitløk i dag da Etterpå var vi på kino og så the break up. Jeg hadde skrudd opp forhåpningene maks til den filmen, og ble dermed veldig skuffet.. men men. Vi skal ta det igjen med mere kino. Det var så gøy å endelig få en hel dag sammen bare oss 2. I dag våknet jeg pottetett igjen. Skikkelig snøra i halsen og generelt flunsete. Så nå blir det sykemelding resten av uka. Har gått slik i over ei uke nå. Jeg er redd dette skal ha ødelagt vår sjanse denne måneden at jeg har vært syk. Fikk en voldsom stikkning i livmora tidligere i dag. Det var så utrolig vondt, og jeg ble rett og slett svimmel. Holdt på å gå rett i bakken på jobben.. Hva skjer'a? Nå skal jeg ha meg en liten dagbokrunde før jeg tar meg en liten tur ut å lufter meg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå