Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God kveld :)

Eeyore: Det ble stige ja :ler: med 5 trinn!! Og uansett.. vi har alltid tid til litt kvalitetstid da :sjarmor::klem:

Cr@sh: :kyss:

Å kan tro dagen har gått fort. Har gjort masse, og sitter aldri stille nesten. Helt utrolig. Fikk lagt litt tak mannen og jeg til han gikk på jobb, så var jeg å kjøpte blomster til ei venninne som er veldig syk (brystkreft) og leverte en oppmuntring på døren til henne i dag. Kan tro hun ble glad. Hun sa at akkuratt i dag trengte hun blomster. Var langt nede. Det varmet jo ett liljehjerte og vite at en kan gjøre noe som blir så verdsatt av andre :) Så fikk jeg besøk av ei venninne, vi var på kinarestaurant og koste oss masse. Da hun var gått, tenkte jeg at nå skulle jeg skikkelig slappe av. Da kom enda en venninne på besøk. Så nå har jeg kost meg hele dagen med godt selskap :)

Nå tenkte jeg at jeg skulle rett og slett gå å ta litt sol. Må få litt farge til jeg skal i bryllup i helgen.

Ha en strålende kveld.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Høres ut som om du storkoser deg om dagen og det er bra det :)

Må le av den Ikea turen altså.. Liljemannen som kjører og du som girer :ler:

Håper du får en super dag i dag også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: så snill du er som kommer med blomster til en syk venninne. og ekstra hyggelig at det var på en dag hvor hun virkelig trengte det!

skal du i bryllup til helgen? så gøy! jeg liker bryllup!!

ha en fin dag, liljen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakk du virkelig alt det der på en dag? Liljen har jammen fått tilbake energien ja :)

Så trist med kreftsyk venninne. Det er godt hun har en så god venn som deg da. Du er snill du :klem:

Hvordan går det med EL-testing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter.

Å guuud så gøy å komme inn her å se så mangen kjekke hilsener :)

Tuuusen takk. :blomst:

Shatika: Ja, når vi er på tur, koser vi oss alltid. Og hver gang er det noe slik som skjer. Kjøpe først, tenke etterpå :ler: Var billig jo.. :klem:

Iselin22: Tusen takk. :klem:

Petra Prøvedokke: Ja, på lørdag feirer vi ett års bryllupsdag, med ett bryllup. :) Blir så koseli. Liker å glede andre, og når en ser en person har det vondt og sliter, er det ingenting som gleder ett kvinnehjerte mer enn at andre tenker på en. Så blomster var kjært velkomment der i huset. :):klem:

Yamaha: Tusen takk, jeg prøver så godt jeg kan. :klem:

Eeyore: Jeg sitter aldri stille skal jeg si deg. ;) Blir av og til litt mye skal jeg innrømme, men men.. :) Skal fortelle om EL nedenfor. :klem:

Missmumblebee: :klem:

Dag 13, negativ EL test... :grine:

Dette liker jeg ikke.. Trodde virkelig den skulle bli positiv i dag.. Kan det være jeg bare har EL av og til?? I så fall skal jeg finne ut av det. Skal til legen i slutten av mnd, så da skal jeg prate med han om litt forskjellige ting.. Men hvis jeg får EL, kan jeg spøre legen om jeg er gravid tro, selv om det er 4 dager før IKM?? Hmm...

Jeg vil så veldig gjerne bli gravid nå, og vi er så klar for ett lite nurk her i huset. Føler litt at alle andre får det til, bare ikke vi.. men sikkert bare jeg som er rar, og så er det ikke mer enn ett halvt år siden vi begynte heller...

Lover veldig at jeg skal ta en dagbokrunde seinere til alle dere snille jenter. Har besøk nå av foreldrenen mine, vi holder på på kjøkkenet.. På tro og ære, om jeg så skal sitte i natt :)

stooooooooooooore :klem: fra liljemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er jeg testoman, og det er jeg glad for...

Kjente det var noe på gang jeg, og måtte derfor ta enda en digital test.. Og gjett hva.....DEN VAR POSITIV :hoppe: hoppe:

Vi skulle egentli på besøk, men liljemannen sa umiddelbart: vi skal ingensteder. Har en jobb å gjøre :ler:

kommer tilbake senere, vi har enda besøk.. måtte bare meddele nyheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper vi også :hoppe: :hoppe:

Er helt total avhold denne måneden, bare for å prøve noe nytt også. :ler: Ingen alkohol har jeg hatt... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha: Vi fikk kost oss :sjarmor::klem:

Ja i går ble det jo :humpe: siden jeg hadde fått EL. Tok en ny test i dag, og den ble bang positiv umiddelbart nesten. :) så jeg kan tenke meg det blir litt :sjarmor: i kveld også.

Skal på jobb nå, så jeg kommer tilbake siden.

Ha en stråååålende fredag, og god helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tatt en EL test fra billigetester og nå, bare for å se hvordan det er når den skal være positiv. Og teststreken var sterkere en kontrollstreken :overrasket::Nikke: ja, det er sant..

Liljemannen sa vi måtte nok "kose" oss i kveld og, bare for å være sikker :sjarmor: Da skal iallefall vi ha gjort vårt for at det skal kunne bli noe denne gangen.

Nå må jeg løpe på jobben.

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en EL test fra billigetester og nå, bare for å se hvordan det er når den skal være positiv. Og teststreken var sterkere en kontrollstreken  :overrasket:  :Nikke: ja, det er sant..

Så bra :hoppe:

Ha det fint på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...