Missbumblebee Skrevet 14. august 2006 #521 Del Skrevet 14. august 2006 Uff, høres ikke ut som noen god dag for deg, håper du blir bedre snart!! Og så håper jeg at uken din blir finfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 14. august 2006 #522 Del Skrevet 14. august 2006 til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 14. august 2006 #523 Del Skrevet 14. august 2006 Næmen, må ikke bli syke begge to rett før EL! Må se å komme dere i god form i en fart! Skal iallefall innom her i morgen for å sjekke tilstanden angående EL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. august 2006 #524 Del Skrevet 14. august 2006 Usj.. så kjipern med forkjølelse, vondt rygg og magasjau... Dere får jo alt på en gang nå jo... Får satse på at formen bedrer seg superkjapt, så EL kan utnyttes til det maksimale... .... God bedring til dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. august 2006 Forfatter #525 Del Skrevet 14. august 2006 Missmublebee: Såå utrolig koseli å se deg til deg . Føler meg litt bedre, tusen takk Anerikke: tilbake gojenta 83': Nei det tår da ikke ann å bli syk rett før EL da... Forkjølelse min er bedre, og liljemannen har blitt frisk. han mener han er klar til EL. Tar sink og selen pluss vitaminer generellt flinke mannen Cr@sh: ja det er helt utrolig at vi skal bli syke begge 2 samtidig. Det skjer alltid. Men liljemannen er frisk nå, heldigvis. tusen takk for godbedring ønsking Ja, nå har vi vært på jobb. Så nå skal vi være hjemme noen dager begge 2 faktisk. Det er fint Jeg er fremdeles rimelig tett og nyser hele tiden. Og den forbaska ryggen er stiv som en stokk, meeen jeg er ved friskt mot. I morgen tester jeg første EL, og det kan bli ganske spennende ja tror nok den er negativ fram til fredag tror jeg. Tester annenhver dag jeg. Så sparer jeg tester. Har ingen strimler igjen.. God natt og sov godt, jenter natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. august 2006 #526 Del Skrevet 15. august 2006 Godt å høre at dere er på bedringens vei Lykke til med EL-testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 15. august 2006 #527 Del Skrevet 15. august 2006 God morgen Liljen Så godt å høre at både du og Liljemannen er på beringens vei. Høres lurt ut det å være hjemme noen dager. Hvis du er på tur til å bli skikkelig utrent er det veldig viktig å ta det med ro og ta godt vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. august 2006 #528 Del Skrevet 15. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 15. august 2006 #529 Del Skrevet 15. august 2006 Håper formen er ENDA bedre idag! Så flink liljemannen er til å ta vitaminer osv., han går jo virkelig inn for oppgaven! Da er det hvertfall høy sannsynlighet for at det klaffer snart for dere Blir spennende med EL-test nå ja, håper jeg får kommet innom og sjekka mot helga, drar til Oslo imorra. Uansett, håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. august 2006 Forfatter #530 Del Skrevet 15. august 2006 Dag 11: Negativ EL test. Men det var som forventet. Må nok vente mer frammot helgen før den blir positiv. Men jeg skal ikke gå glipp av den denne gangen, derfor begynte jeg å teste nå. Formen er mye bedre, men fortsatt veldig slapp. Liljemannen er helt fin igjen. Nå skal min mor snart komme på besøk, så det blir en kjapp dagbokrunde her. Yamaha: Tusen takk Shatika: Ja, nå tar jeg vare på meg selv. Det er viktig å hente sei inn igjen Pi@: :klem: Beckybloom: Håper du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. august 2006 #531 Del Skrevet 15. august 2006 for frisk Lilje&Liljemann, og snart EL! Godt å ha et par dage fri til å komme seg på. Du og Liljemannen får finne på noe romantisk da, nå som det nærmer seg Ha en toppers dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. august 2006 #532 Del Skrevet 15. august 2006 Supert å høre at dere snart er friske som fisker igjen begge to! Lover godt for EL... Du skal se dere får en meget "travel" helg.. .... Ha en fin dag... og kos deg med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 15. august 2006 #533 Del Skrevet 15. august 2006 Så bra dere endelig er i bedre form! EL er dødsviktig vet du! (men helt alvorlig - det er faktisk det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. august 2006 Forfatter #534 Del Skrevet 15. august 2006 Jah, EL er faktisk månedens høydepunkt... viktig å være frisk og opplagd til da. Vi er veldig klare for uka vi Har blitt enige om at tirsdag, torsdag, lørdag og mandag mååå settes av til hverandre. Og alt annet blir da en bonus. Eeyore: Vi er så romantiske atte Cr@sh: Vi får en veeldig travel helg koseli det. Iselin22: EL er veeldig viktig. En kjempefordel å være opplagd til det ja, for ellers blir det ikke mye 2 blå Å nå kjenner jeg virkelig formen begynner å komme på meg ja. Helt helt skjønt. Nå skal jeg ta med meg laptoppen ut på terassen og ta meg en liten dagbokrunde. så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. august 2006 #535 Del Skrevet 15. august 2006 hei nå er jeg tilbake fra ferie, og tar meg tid til en liten dagbokrunde!! ikke bra at du har vært syk, men veldig godt å høre at du er på bedringens vei!! må være frisk og fin så du får mest mulig ut av EL skal du sitte på terassen nå? tydelig at du ikke bor i oslo - her er det regnvær.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. august 2006 #536 Del Skrevet 16. august 2006 Deilig å kunne sitte ute da. Det kan vi ikke her for tiden, men skal ikke klage siden sommeren har værtså fin Onsdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. august 2006 Forfatter #537 Del Skrevet 16. august 2006 Petra Prøvedokke: Velkommen tilbake fra ferie Ja her var det sol og 20 grader i går. Yamaha: Ja, vi har ikke lov å klage over sommeren. Den har vært aldeles nyydelig. Dag 12, negativ EL. Ble enig med mannen om å teste EL hver dag fram til helgen, så vet vi bedre når den kommer Er redd den ikke skal komme siden jeg har vært syk, og at det kan påvirke EL.. Hadde en tur på IKEA i går. Skulle bare se på noen skap. Fant ett stort garderobeskap vi kan ha på det ene rommet her. Kjempebillig var det og. Vi betalte og dro ut til bilen. Det var da vi kom på at bilen er kjempeliten. Klarte til slutt å presse alt inn, men endte med at vi satt på hver vår side av denne svære pakken. Han kjørte og jeg måtte gire Litt av ett syn. I dag har jeg fri, og tenkte å bruke dagen til å gå meg en god lang tur. Komme sei ut litt. Det er regnvær her i dag, men jeg har godt regntøy, så det er ingen hindring. Ha en strålende onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. august 2006 #538 Del Skrevet 16. august 2006 Dag 12, negativ EL. Ble enig med mannen om å teste EL hver dag fram til helgen, så vet vi bedre når den kommer Er redd den ikke skal komme siden jeg har vært syk, og at det kan påvirke EL.. Skal da ikke ha no å si det Hadde en tur på IKEA i går. Skulle bare se på noen skap. Fant ett stort garderobeskap vi kan ha på det ene rommet her. Kjempebillig var det og. Vi betalte og dro ut til bilen. Det var da vi kom på at bilen er kjempeliten. Klarte til slutt å presse alt inn, men endte med at vi satt på hver vår side av denne svære pakken. Han kjørte og jeg måtte gire Litt av ett syn. Hørtes kjent ut ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. august 2006 Forfatter #539 Del Skrevet 16. august 2006 Ja, jeg skal love deg at det var en morsom tur. Det føltes nesten som om jeg snakket med meg selv når vi kjørte. Pakka var 180 cm og bilen er en av di minste på markedet. Småbil for å si det sånn Hørtes godt ut at det ikke skal ha noe å si på EL om jeg har vært syk.. Ble en smule bekymret for det. Jeg tester syklusen min fullt ut denne måneden, for jeg skal til legen neste uke, og tenkte å nevne for han at vi prøver. Og har prøvd i 5 mnd nå. Heldigvis har jeg en mann som er veldig enig med meg, og er villig til å gå igjennom eventuelle tester hvis det skulle bli nødvendig. Det er herlig,for da slipper jeg å føle at jeg maser. Nå skal vi legge tak på kjøkkenet, så nå må jeg finne krakken.. eller jeg tror jeg må ha stige skal jeg rekke opp stor stor onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. august 2006 #540 Del Skrevet 16. august 2006 Ut på tur, aldri sur Blir også shopoholic på Ikea, de har jo så utrolig mye kjekt og smart. Tror nok du må finne frem stigen for å legge tak Liljen. Vi dverghøns må nok innse at selv den kjekke krakken kommer til kort da Lykke til med både kjøkken og EL! Ikke slit dere for mye ut, så det ikke blir noe kvalitetstid nå da Ondags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå