AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Min kjæreste/ særboer og jeg var sammen i 13 år og etter 7,5 år døde hans mor, som jeg aldri møtte fordi hun hadde psykiske problemer, men hun visste at jeg var sammen med hennes sønn. Jeg var nyoperert og var på sykehuset den uken hun døde og også da hun var bisatt, så vi snakket ikke om min deltagelse i bisettelsen, men jeg tok for gitt at navnet mitt sto i dødsannonsen sammen med min kjæreste, siden vi hadde vært sammen lenge og jeg kjente godt til hele hans familie, og tilbrakte ofte både julaften, nyttårsaften, 17 mai og bursdager sammen med hans søsken og nevøer. I dag bladde jeg gjennom et album som min eks har lagt igjen, og der så jeg at han hadde klippet ut dødsannonsen til sin mor, men mitt navn var ikke oppført i dødsannonsen ved siden av hans. Ble veldig såret😔 Anonymkode: 33f77...33d 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Oi… Dette hadde jeg også stusset på, spesielt hvis andre svigerbarn var der. Hvis ikke… jeg tror du kan finne litt trøst i at man betaler for pr ord/tegn. Anonymkode: 0171e...baa 6 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Abra skrev (Akkurat nå): Du kjente jo ikke dama? Hva så Jeg kjente henne via min sønn som besøkte henne regelmessig, men hadde ikke møtt henne nei. Uansett så er det veldig rart synes jeg, for jeg var jo sammen med hennes sønn i mange år. Ts Anonymkode: 33f77...33d
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi… Dette hadde jeg også stusset på, spesielt hvis andre svigerbarn var der. Hvis ikke… jeg tror du kan finne litt trøst i at man betaler for pr ord/tegn. Anonymkode: 0171e...baa Tror ikke det var pengene det stod på når dødsannonsen skulle lages, men at han ikke så meg viktig nok i hans liv Ts Anonymkode: 33f77...33d 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke det var pengene det stod på når dødsannonsen skulle lages, men at han ikke så meg viktig nok i hans liv Ts Anonymkode: 33f77...33d Kan godt hende han var ferdig med deg allerede da. Med det sagt… det er på tide at du blir ferdig med han og. En dødsannonse kan du ikke overtenke om nå. Gå videre. Anonymkode: 0171e...baa 18 1 1
Sniff76 Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden Kanskje de snakket om at det var vanlig å sette opp navn på samboere og ektefeller. Derfor ikke kjæreste. 5 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan godt hende han var ferdig med deg allerede da. Med det sagt… det er på tide at du blir ferdig med han og. En dødsannonse kan du ikke overtenke om nå. Gå videre. Anonymkode: 0171e...baa Vi var sammen i over 6 år etter at hans mor døde, og det siste året vi var sammen fridde han Ts Anonymkode: 33f77...33d
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjente henne via min sønn som besøkte henne regelmessig, men hadde ikke møtt henne nei. Uansett så er det veldig rart synes jeg, for jeg var jo sammen med hennes sønn i mange år. Ts Anonymkode: 33f77...33d Nå står man ikke der fordo man kjenner den døde, men fordo man er partner til den dødes barn. Så han så deg nok ikke som livspartner. Anonymkode: 1295f...a92 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Jeg hadde heller ikke inkludert en kjæreste som ikke er samboer i en dødsannonse. Anonymkode: a9fd3...c5b 9
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Sniff76 skrev (Akkurat nå): Kanskje de snakket om at det var vanlig å sette opp navn på samboere og ektefeller. Derfor ikke kjæreste. Vi tilbrakte 5-7 dager i uken sammen, så vi hadde ikke vært noe særlig mer sammen om vi hadde vært samboere Ts Anonymkode: 33f77...33d 1
Daria Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden Du hadde aldri møtt henne, du var ikke hennes pårørende og hadde derfor heller ingen naturlig plass i annonseringen av hennes død. At du ikke engang har vært klar over dette før mange år senere, etter at forholdet er over, sier jo også en del om at dette ikke var viktig for deg da - hvorfor bruke energi på å være såret over dette nå? 19 1 16
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden Det var sært, men nå er han din eks. Så legg dette fra deg. Anonymkode: 92b0a...8f0 7 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oi… Dette hadde jeg også stusset på, spesielt hvis andre svigerbarn var der. Hvis ikke… jeg tror du kan finne litt trøst i at man betaler for pr ord/tegn. Anonymkode: 0171e...baa Nei det gjør man ikke. Man betaler pr linje. Anonymkode: 7f963...0fe
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden Daria skrev (Akkurat nå): Du hadde aldri møtt henne, du var ikke hennes pårørende og hadde derfor heller ingen naturlig plass i annonseringen av hennes død. At du ikke engang har vært klar over dette før mange år senere, etter at forholdet er over, sier jo også en del om at dette ikke var viktig for deg da - hvorfor bruke energi på å være såret over dette nå? Helt enig. Jeg hadde heller ikke satt opp en kjæreste i dødsannonsen til mine foreldre. Jeg hadde ikke gjort det om de hadde møttes en gang, enda mindre når de aldri har møtt hverandre. Hadde jeg hatt en samboer som aldri hadde møtt foreldrene mine hadde jeg ikke satt opp de heller. Anonymkode: fc5d8...1ef 7 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Hvordan kan noe som har skjedd for mer enn 6 år siden såre deg nå? Dere er ikke sammen mer, dødsannonsen ble trykt for mange år siden, så hvilken rolle spiller dette? Anonymkode: 0dba0...b8e 8 6
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden Daria skrev (1 minutt siden): Du hadde aldri møtt henne, du var ikke hennes pårørende og hadde derfor heller ingen naturlig plass i annonseringen av hennes død. At du ikke engang har vært klar over dette før mange år senere, etter at forholdet er over, sier jo også en del om at dette ikke var viktig for deg da - hvorfor bruke energi på å være såret over dette nå? Jeg tenkte ikke på om navnet mitt stod i dødsannonsen da, men reagerte på det nå og følte meg lite verdsatt. I et tidligere forhold døde onkelen til min kjæreste, og han tok meg med i begravelsen etter tre uker sammen. Jeg husker at jeg syntes det var litt for tidlig, men han ønsket å ha meg der, og hele familien tok meg varmt imot. Ts Anonymkode: 33f77...33d 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden Hvis dere ikke var gift, så er det vel ikke naturlig å føre opp deg? Dette er jo dessuten lenge siden, hvorfor bry seg om det nå? Hadde dere vært gift og hatt barn, hadde det vært noe annet. Anonymkode: 45354...5eb 2 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan noe som har skjedd for mer enn 6 år siden såre deg nå? Dere er ikke sammen mer, dødsannonsen ble trykt for mange år siden, så hvilken rolle spiller dette? Anonymkode: 0dba0...b8e Fordi at jeg ønsket å blir inkludert og respektert av han, og det følte jeg flere ganger av jeg ikke ble gjennom forholdet vårt. Ts Anonymkode: 33f77...33d
Sniff76 Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi tilbrakte 5-7 dager i uken sammen, så vi hadde ikke vært noe særlig mer sammen om vi hadde vært samboere Ts Anonymkode: 33f77...33d Du skriver selv i HI at dere var særboere. Hvis dere ikke bodde i felles bolig, og begravelsesagenten spurte familien om hvem som hadde ektefeller eller samboere som skal føres opp, kan det være at han ikke tenkte så mye over at du ville ha stått der. 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå