AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Å kukost. Har oppfordret han til å vaske under forhuden men virker som han ikke tar det til seg, siden jeg får munnen full av bomull når jeg går ned på han. Det ødelegger kosestunden, skal jeg være helt ærlig. Hva gjør jeg? Anonymkode: de03e...207
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Du gjør som alle oppegående mennesker ville gjort overfor en partner - du sier «Men du, nå er du ikke særlig ren, så da mister jeg lysten på deg. Vi kan fortsette dette etter at du har vasket deg skikkelig, eller ta det etter neste gang du har dusjet. Ok?» Og så går du og gjør noe annet. Anonymkode: d0475...d93 4
TinaChristina Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Hva gjør du? Du sier: Se til helvete å vaske snadden ellers blir det null sex, din gris. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva gjør jeg? Anonymkode: de03e...207 Du slutter å gå ned på han. Det vil bli rent ganske raskt. Anonymkode: 2e9df...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har oppfordret han til å vaske under forhuden Anonymkode: de03e...207 Er dette noe nytt eller gikk du inn i forhold med dette? Anonymkode: 2e9df...4fe 2
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #6 Skrevet 59 minutter siden Øh. Du slutter å være intim med en fyr som har støv og smegma ut over hele penis? For en jævlig ekkel type. For sin egen del får han bare holde på, selv om han risikerer betennelser, men selvfølgelig skal du ikke ha sex med fyren mens han holder på sånn. Jeg er mann, og jeg husker jeg ga litt faen i dette jeg også - da jeg var en kvisete nerd på 15 og ingen jenter ville snakke med meg engang. Som voksen har jeg selvfølgelig vært nøye med intimhygienen. Det er det minste man kan forvente av voksne. Anonymkode: 60c75...31d 3
Lorieen Skrevet 59 minutter siden #8 Skrevet 59 minutter siden Ingen personlig hygiene, ingen sex. Enkelt og greit. For en gris! 2
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #9 Skrevet 19 minutter siden Dette har jo verdens enkleste løsning, da går du jo ikke bare ned på han. Skal se han fort hopper i dusjen da. Jeg er forvørig IKKE en som mener sexnekt er noe bra avstraffelse/manipulasjonsteknikk på noe generell basisa ltså, men akkurat her er det jo helt naturlig konsekvens - det er jo ikke noe digg for deg å suge han når det er sånn, det ødelegger for deg. Koster han jo ikke en dritt å endre på. Lurer på hvordan denne grisen har blitt mannen din i utgangspunktet.. kvalmt. Anonymkode: 09cc3...a52
Sniff76 Skrevet 16 minutter siden #10 Skrevet 16 minutter siden Æsj, så grusomt kvalmt. Hvordan foregår samtalen egentlig? "Oppfordrer deg til å gå og vaske tissen din. Det er lo overalt her." "Nei, har ikke lyst akkurat nå, vil heller fortsette med sex." "Ok, da vasker jeg den med munnen min i steden, nammm, deilig å suge deg!" Er bare å slutte, si at dere fortsetter når han har vasket. han lærer vel etter en stund at du mener det. 1 1
skeiv-ostepop Skrevet 14 minutter siden #11 Skrevet 14 minutter siden Artigt at en tenker at en faktisk må spørre hva en må gjøre her.
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #12 Skrevet 12 minutter siden Kan du ikke bare be han vaske seg ordentlig før dere skal ha sex? Og være ærlig om at det er kukost og lo, og at det ikke er særlig lekkert. Mannen min er alltid ren, men jeg sier gjerne at jeg ønsker at han tar en vask om jeg skal suge han. Anonymkode: 85e18...3b4
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #13 Skrevet 11 minutter siden Penis er vel selvrensende, slik som vagina og dreads? Anonymkode: ed953...295
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #14 Skrevet 7 minutter siden Enhver mann med respekt for seg selv vasker penis, rektum og testikler. Før man sjekker opp en dame gjør man det samme, om man har respekt for henne. Anonymkode: 02ad4...8c1
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #15 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Penis er vel selvrensende, slik som vagina og dreads? Anonymkode: ed953...295 🤣 Anonymkode: 4b7ea...729
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #16 Skrevet 1 minutt siden Tar han med i dusjen og vasker den. Anonymkode: 3ce4a...a26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå