AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Har du fått til å få synlig hvitere tenner uten profesjonell behandling? Hvordan? Jeg trenger tips! Røyker ikke, men tennene mine ser ikke ut! Anonymkode: e2bc1...153
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Du får prøve hjemmebleking da. Anonymkode: 4e537...7d2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Det eneste som har reell effekt i mer enn noen dager er profesjonell bleking. Hydrogenperoksid eller karbamidperoksid. Det koster litt å få laget skinner, selve stoffet koster lite. Så bruker man det hjemme slik man selv ønsker. Skjønner det ikke er det svaret du ønsket deg, men de fleste «tannblekingsprodukter» man får kjøpt selv har i praksis ingen effekt. Det er ikke min tolkning, det er gjennomstudert. De har stort sett, og dette er målbart, maks en hundredel av den effekten profesjonell bleking har. Anonymkode: 949e6...15a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Men når tannlegen lager skinner til deg, bruker de da sånn ting som de fester rundt tennene som klistrer seg helt fast for å lage skinnene ? Anonymkode: e2bc1...153
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Det er kun profesjonell bleking som fungerer. De stoffene er så heftige at det er galskap og sende de hjem til forbrukere. Sjansen for at man fucker opp er for stor. Det er alvorlig kjemi, ikke leketøy. Anonymkode: ac79c...e67
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men når tannlegen lager skinner til deg, bruker de da sånn ting som de fester rundt tennene som klistrer seg helt fast for å lage skinnene ? Anonymkode: e2bc1...153 Sånn leire? Nei de bruker en slags "laser pistol" 😄 Fort gjort. Anonymkode: e9679...92c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Bakepulver på tannbørsten er effektivt, men det sliter veldig på tennene, så vær forsiktig og ikke gjør det til en vane! Anonymkode: 470e7...506
DoorKnob Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Hvis du drikker kaffe og har mindre enn perfekt tannhygiene, så kan du nok få noe hvitere tenner med litt innsats. Puss tennene 2-3 ganger daglig. Gjerne med en tannkrem som gir hvitere tenner. Skyll tennene umiddelbart etter at du har drukket kaffe eller inntatt noe som avgir farge. Du bør også ha melk i kaffen. Dette motvirker mye av misfargingen. Hvis dette ikke gir ønsket resultat, så er det bleking som gjelder. Koster ca 4.000,- hos tannlege eller en tusenlapp hvis du bestiller whitening strips fra Crest eller lignende. Jeg sitter med en sånn en akkurat nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå