AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hva syntes dere er mest positivt å være i et forhold? Anonymkode: bb1e0...5f8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Det mest positive er å ha et menneske å være glad i, noen å bry seg om og ta hensyn til - i tillegg til å ha et livsvitne og partner i tykt og tynt. Å bry seg om noe(n) gjør en til et bedre menneske. Anonymkode: 96776...c5f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Å få være så tett på et annet menneske. At jeg kjenner han nesten like godt som jeg kjenner meg selv og å selv være kjent og likevel elsket. Anonymkode: 38c6b...8c9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Det er mannen som er bra. Å være i "et forhold" isolert sett har ingen betydning. Anonymkode: a5290...612 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mannen som er bra. Å være i "et forhold" isolert sett har ingen betydning. Anonymkode: a5290...612 Snakker forhold som føles riktig, alt annet sier jo seg selv.. Anonymkode: fd217...f00
SPOCA Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Å bli elsket for den jeg er, og få elske noen tilbake. Det er også fantastisk å faktisk være gift med sin bestevenn, en jeg elsker å tilbringe tid sammen med, en å ha det gøy med, som jeg kan kose meg med og ha det fint med. En som jeg skravler i timesvis med og som jeg gjør morsomme ting sammen med. Det er deilig å ha en der som støtter når det trengs, og som jeg også kan støtte tilbake. Det er godt å kunne være helt seg selv, sårbarhet og alt, sammen med en annen. Ellers er det veldig kos med de dagligdagse gestene som gjør at jeg gleder meg til å komme hjem, som f.eks et kyss etter middagslaging, styrking over håret når vi ser film, hans latter fordi han elsker humoren min, når vi lager mat og baker sammen, hvordan har fryder seg når vi spiller brettspill sammen, eller bare hvordan han ser på meg som ingen annen mann har gjort. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Innlegget ditt skulle vært tittelen Anonymkode: fb13b...2ea
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Fin tråd, forresten. Følger denne Anonymkode: fd217...f00
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Jeg har en bestevenn jeg kan prate med alt om, en kjæreste jeg kan kose med, en elsker jeg kan ha rå sex med, en partner som jeg kan støtte meg mot. Jeg har alt i én og samme person. Anonymkode: 94fde...4d4
Trolltunge Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Å elske og føle seg elsket. Ingenting annet som kunne få meg til å ville være i et forhold.
Mardina Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Jeg har en person i livet mitt som jeg kan dele alt med. Hvis jeg har en dårlig dag, så er det han jeg går til først. Han har alltid noen gode ord å komme med og han er min aller beste venn ❤️ Jeg har ikke hatt det noe bra i mine to forrige forhold, så det betyr mye å nå være i et sunt og godt forhold, hvor jeg blir sett og ivaretatt 😊 Jeg elsker han høyt ❤️ Og han elsker meg høyt ❤️ Jeg vant topp-premien i Lotto, når jeg traff han ❤️ Jeg er heldig 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå