Gå til innhold

Farge på øynene

Megan

Øyenfarge  

1 stemme

1. 1. Øyenfarge

• Annet
      3
    • Grønne
      18
    • Blågrå
      13
    • Grønnblå
      4
    • Blå
      25
    • Brune
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mørk blå er mine - med en blågrønn sirkel rundt pupillen. Synes grønnbrune øyner er pent jeg.....og klart blå øyner ......men egentlig er alle øyner fine hvis de tilhører et godt menneske :P

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine øyne er blå...tror jeg...det varierer litt..avogtil er de grå og avogtil nesten litt grønne! men mest blå da..lyseblå! og så funker de heller dårlig, men mamma har sagt at det er for sent å reklamere på fabrikasjonsfeil etter 24 år! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lange lyse øyer og blått hår!! :ler:

Ehh.. eller var det omvendt?? Hmmm.. ja det var visst det.

Forresten er øya mine blågrågulgrønnbrune, altså spettete,

men dominerende blå da.

Min kjære mann har verdens nydeligste grønne øyne, og det synes jeg er penest.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er mørkeblå.. En venninne av meg har et blått og et lilla øye, helt nydelig.. ala David Bowie, tror han har brunt og blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjedelige blågrå øyne... med en fregne/føflekk inne på det venstre øyet...

faller alt for lett for brune øyne.. så jeg må si at jeg syns det er penest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har flere farger i øynene, men hovedinntrykket er vel blågrønt. Mitt høyre øye er litt mer gulbrunt enn venstre. Har forresten mange i familien med gulspettede øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel mest blå øyne, jeg... Ikke sterkt blå, men ganske lyse.

Har fått høre mange ganger at jeg har veldig pene øyne, men personlig så synes jeg nøttebrune store øyne med lange mørke øyevipper er det desidert peneste som finnes... *sukk*

Har veldig lyst på en bebis med brune øyne fordi jeg synes det er så fint :ler: men sambo har jo grønnaktige.... :roll: Ehm... Hjelper det om jeg kjøper meg brune linser?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blå øyne med grått i, men de er det ingen som har sett, for jeg bruker alltid brune linser. Brune øyne synes jeg er finest, og jeg er veldig fornøyd med "mine" brune øyne :D

Men jeg har ikke noen forhåpninger om at mine barn skal arve "mine" brune øyne, og sambo har grønne....hm....likevel er det en sjangs for svigermor har mørke brune øyne.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønne her:) helt rødt hår (farget) og grønne øyne, litt av en kombinasjon :lol: men det passer ganske godt sammen. min forlovede er italiener, helt kullsvart hår og mørke trekk, men KNALLBLÅ øyne :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skikkelig grønne øyne, jeg :D

Pleide å hate dem når jeg var mindre, men nå er jeg ganske fornøyd med dem. Husker et møte jeg hadde med jobben i sommer, vi satt i et rom som var helt gult. Plutselig så alle på meg, og sjefen min: herregud øynene dine er jo knallgrønne, jente!!!! De var helt fascinerte, gitt.

Næh, er dem det?? Var ikke klar over det jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...