Gjest care Skrevet 27. november 2002 #1 Del Skrevet 27. november 2002 Klarere du å telle de svarte prikkene? http://eyetricks.com/0101.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #2 Del Skrevet 27. november 2002 Huff.... ble svimmel jeg nå! Må gå å legge meg nedpå litt trur jeg.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. november 2002 #3 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg digga elefanten med alle beina, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 28. november 2002 #4 Del Skrevet 28. november 2002 Litt for tidlig om morgenen til sånne utfordringer :blunke: Får ta en ny titt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #5 Del Skrevet 28. november 2002 Greier heller ikke sånt så tidlig på dag...hufffameg...er så trøtt i dag atte! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 28. november 2002 #6 Del Skrevet 28. november 2002 Det er ikke tidlig på morgenen nå, men jeg greier nok ikke å telle de sorte prikkene likevel *ler* Holder forkjølelse som unnskyldning mon tro..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå