Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #41 Del Skrevet 19. april 2006 Men "ikke pen" er ikke det samme som "stygg" - det var bare det jeg prøvde å få fram. ← Ikke for meg heller, men for noen er det altså det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 22. april 2006 #42 Del Skrevet 22. april 2006 Folk har forskjellig smak, sånn ere bare. Og når det gjelder å bruke ordet "stygg", så betyr det (for meg) at personen virkelig er stygg. Så det er svært skjelden jeg ser stygge mennesker. For meg går det i skalaen "pen-ganske pen-ordinær-mindre pen-stygg." Og styggheta kommer i de aller fleste tilfeller innafra;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #43 Del Skrevet 22. april 2006 Det jeg ikke skjønner er at KG-damene (enkelte) skal oppdra de andre. "Det heter ikke stygg, det heter mindre pen." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 22. april 2006 #44 Del Skrevet 22. april 2006 Det er vel ingen som har sagt at du ikke må si stygg - men jeg mener bare at det høres fælt ut å kalle noen for stygge - bare fordi du ikke synes hun eller han er så veldig pen. Lurer jo litt på om du omtaler venninnene dine på samme måte. Men hver sin smak og hver sin måte å snakke på - heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #45 Del Skrevet 22. april 2006 Nei, jeg pleier aldri å kalle noen stygge, jeg. Men jeg sier ikke at folk ikke får gjøre det heller. Hva slags venninne hadde jeg forresten vært om jeg hadde kalt mine venner stygge? :klø: Gjør du sånt? Siden du spør, mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 22. april 2006 #46 Del Skrevet 22. april 2006 Som jeg har sagt over i et annet innlegg så kaller jeg ingen mennesker stygge. For meg er ordet stygg utrolig negativt og ihverfall ikke noe som brukes for å omtale et menneskes utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #47 Del Skrevet 22. april 2006 Nei, men da er det jo greit da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå