AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden 149 kr og så kan man legge til ekstra personer utenfor husstanden for 49 kr. Hva blir fair pris å betale for nært familiemedlem på en annen adresse? 49 kr, (149 kr + 49 kr)/2 eller noe i mellom? Anonymkode: 1bc7d...600
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Hvis man skal ha nøyaktig samme tilgang til kontoen, fremfor at den ene halvparten er en familie på fire som kan komme til å bruke kontoen så mye at den man deler med iblant ikke får spilt av, tenker jeg at det mest rettferdige er å dele hele regningen 50/50. «Du måtte uansett betalt 149» gjelder jo dere begge like mye, eneste grunnen til at den ene betaler hele greia fra eget kort er at kontoen må stå på en av dere. Så hadde jeg aldri i verden giddet å gå inn i noen lengre diskusjon over sånne summer, altså. Men jeg synes 50/50 på hele summen er mest riktig. Anonymkode: cde43...493 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Personen som har abonnementet nå, uten å si noe om hvem det er, meg eller den andre, bor alene. Anonymkode: 1bc7d...600
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden 49kr. Trenger ikke tjene på å gi noen en ting billigere Anonymkode: 4843c...558
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Jeg har netflix og har ekstrakonto for den ene søsteren min. Hun betaler det den ekstrakontoen koster. Anonymkode: 296aa...624
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå