mamanodrama Skrevet 59 minutter siden #1 Skrevet 59 minutter siden Jeg så noe merkelig på butikken i går. En dame som sto og blokkerte grønnsaksdisken i en evighet. Hvorfor? Fordi hun plukket av ytterbladene på kålhodene hun kjøpte og puttet avfallet tilbake i boksen på hylla! Jeg skjønner den med å ta av pizzaesken på butikken og putte den i butikkens søppel, men å plukke ren grønnsakene og legge avfallet tilbake i hylla? What? Jeg ble litt perpleks. Hva tenker du?
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #2 Skrevet 57 minutter siden Hvis jeg legger igjen avfall er det i søplekassa, ikke i hylla. Anonymkode: cb3fb...6f5 2
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #3 Skrevet 43 minutter siden mamanodrama skrev (14 minutter siden): Jeg så noe merkelig på butikken i går. En dame som sto og blokkerte grønnsaksdisken i en evighet. Hvorfor? Fordi hun plukket av ytterbladene på kålhodene hun kjøpte og puttet avfallet tilbake i boksen på hylla! ... Det er nok fordi hun prøver å spare penger på kiloprisen. Anonymkode: 1399d...86a
mamanodrama Skrevet 41 minutter siden Forfatter #4 Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nok fordi hun prøver å spare penger på kiloprisen. Anonymkode: 1399d...86a Men så tankeløst og hensynsløst å legge avfallet tilbake i hylla! Eller?
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #5 Skrevet 30 minutter siden Ha ha, nei😄 hvor mye kan hun ha spart, 1,5kr… Anonymkode: 12a7f...935 1
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #6 Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ha ha, nei😄 hvor mye kan hun ha spart, 1,5kr… Anonymkode: 12a7f...935 Sa ikke at det var lurt... Anonymkode: 1399d...86a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå