Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En ide...

Hva om vi får til å boikotte disse jåledamene som tjener masse penger og forurenser kloden med veskekjøp og overforbruk,samt er helt usmakelig opptatt av å vise frem penger og luxen sin ...og ikke minst kroppen.

Hva må til for å få til en massiv boikott i Norge?

Det er jo ikke dette vi ønsker å se på og støtte egentlig. 

Anonymkode: 032de...6de

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ingen som tvinger deg til å følge dem? Bare å boikotte så mye du vil det.

Anonymkode: 0e936...389

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gjerne med. Hater at de går rundt og flasser med millionene sine og later som de bryr seg om følgerne sine. Alt de egt. Tenker på er i det hele kun seg selv. Jævla Internett. Hva blir det beste snart. Barn som også skal blotte seg  for og tjene penger?????

Anonymkode: 338f2...d3b

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det. Følger ingen av dem og kjøper ikke noe av det de reklamerer for. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er gjerne med. Hater at de går rundt og flasser med millionene sine og later som de bryr seg om følgerne sine. Alt de egt. Tenker på er i det hele kun seg selv. Jævla Internett. Hva blir det beste snart. Barn som også skal blotte seg  for og tjene penger?????

Anonymkode: 338f2...d3b

Som alle andre mennesker da altså

Anonymkode: 0e936...389

AnonymBruker
Skrevet

Realisten i meg seier at ein massiv boikott er umogleg fordi folk er for egoistiske. Likevel skulle eg ønska det skjedde. Det er trist at vi som samfunn manglar ryggraden som skal til for å snu ryggen til dette sirkuset.

Anonymkode: 8ef7e...9d4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

En ide...

Hva om vi får til å boikotte disse jåledamene som tjener masse penger og forurenser kloden med veskekjøp og overforbruk,samt er helt usmakelig opptatt av å vise frem penger og luxen sin ...og ikke minst kroppen.

Hvorfor henger du dette på damer? Jeg får opp haugevis med menn som selger kropp og utseende, som selger «fixer» for damer, som selger «fixer» for menn, overforbruk på biler, elektronikk, klokker og trening, som tydeligvis ikke eier andre klær enn en shorts osv osv. Skal du ha et prinsipp, så må du ta hele gruppen. 

Anonymkode: 408d0...e8a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

En ide...

alle tenker på seg selv, er kun jeg som tenker på meg? 

Jeg har blokkert veldig mange, problemet er jo bare at det dukker opp nye hele tiden. 

Anonymkode: 49dc6...ac7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...