Ble70 Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg kjente på det noen år tilbake at jeg var lei å være rundt folk i samfunnet, men jeg tolererte det, jeg tenkte at selv om jeg bor i telt så må jeg motvillig innom matbutikken uansett, så jeg slipper ikke unna. Men nå er det akkurat som hjernen ikke, skal si, det er akkurat som den brytes ned av det, gått for lei. Når jeg leier leilighet, så får jeg ikke slappet av ordentlig heller, for jeg vet at jeg må ut igjen en dag uansett. Har litt sånn depresjon/mani hele tiden, er litt lei det, på grunn av at folk er rundt meg. Når jeg er ute iblant folk, så skal alltid jenter være seksuelle også, jeg er ikke så interessert lengre, er 41 nå, er voksen. Hva skal man gjøre egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Ble70 skrev (1 minutt siden): Jeg kjente på det noen år tilbake at jeg var lei å være rundt folk i samfunnet, men jeg tolererte det, jeg tenkte at selv om jeg bor i telt så må jeg motvillig innom matbutikken uansett, så jeg slipper ikke unna. Men nå er det akkurat som hjernen ikke, skal si, det er akkurat som den brytes ned av det, gått for lei. Når jeg leier leilighet, så får jeg ikke slappet av ordentlig heller, for jeg vet at jeg må ut igjen en dag uansett. Har litt sånn depresjon/mani hele tiden, er litt lei det, på grunn av at folk er rundt meg. Når jeg er ute iblant folk, så skal alltid jenter være seksuelle også, jeg er ikke så interessert lengre, er 41 nå, er voksen. Hva skal man gjøre egentlig? Anonymkode: 1dfcb...49c 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Klipp deg, og få deg en jobb. Anonymkode: 844b0...9ba 1
Ble70 Skrevet 2 timer siden Forfatter #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klipp deg, og få deg en jobb. Anonymkode: 844b0...9ba Er ikke fulltid
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Du skriver at du er lei folk men så skriver du her, til folk altså Eller er det kun fysisk kontakt du skyr mens skjerm er greit? Anonymkode: 590bb...cd7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå