fisker1 Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hadde en litt merkelig opplevelse, jeg stakk innom ei veninne som nylig har blitt singel. Da jeg kom såg jeg høytrykkspyleren sto ute, den gikk for fult, slangen gikk rundt hjørnet på huset så jeg tenkte hun vaske terassen eller noe. Jeg gikk rundt, der såg jeg hun satt med ansiktet mot solen å topper i ørene( musikk) det rare var at hun satte å spylte opp i luften med skaftet og slangen mellom bena, hun satte oppå slangen??🤔Jeg står å kikker på henne, tenkte wtf. Hun ser ikke meg for jeg kom litt bak og litt høyere oppe. Hun stoppet jo ikke, ser hun begynner å bevege seg litt på benken hun satt på, legger hodet litt bakover å slipper noen stønn mens hun rugger litt sakte frem å tilbake, da skjønner jeg. Hun jukket litt fortere å stønner litt høyere , varer kanskje 10 sekunder før hun stopper å spyle. Jeg gjorde meg til kjenne, hun ble så brydd, lurte på om jeg haddd vert her lenge. Ja sa jeg, jeg såg hva du gjorde sa jeg, litt flau Da fortalte hun meg at hun hadde spylt terassen, så hadde slangen komt i berøring i skrittet, å den vibrerte så deilig at hun satte seg oppå den slik at den gidde henne en orgasme, hun beklaget fordi det var så lenge siden pga det hun hadde vert gjennom med typen som nå er ex.. da lurer jeg på om noen har opplevd noe lignende? Altså hun knullet høytryksslangen🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Runkefantasiene dine passer nok bedre på nakentid. 🧌 Anonymkode: 0e166...495 3 3
fisker1 Skrevet 4 timer siden Forfatter #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Runkefantasiene dine passer nok bedre på nakentid. 🧌 Anonymkode: 0e166...495 What? Nakentid? Er ikke en fantasi.
Snok1 Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden 1/10 på Troll-O-Meteret. Dette kan ikke fortsette.
Lur Venn Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Det er helt vanlig å spyle skrittet, noen ganger kommer det også stråler ut fra skrittet ved orgasme
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Slett. Dette er bare pinlig. Så forsøker du en gang til. OK? Anonymkode: d4ebe...d97
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden fisker1 skrev (1 time siden): at hun satte seg oppå den slik at den gidde henne en orgasme Dette gidde(r) ikke jeg å tro på. Fiskeren er aktiv på sexualavdelingen i KG for tiden. 😅. Anonymkode: 5c1f2...bb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå