AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Dere som aldri deler bilder på private SoMe kontoer heller. Hadde dere sagt nei hvis barnet fikk tilbud å stå modell eller spille i en barneserie/barnefilm? Anonymkode: 4a4a6...0b5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere som aldri deler bilder på private SoMe kontoer heller. Hadde dere sagt nei hvis barnet fikk tilbud å stå modell eller spille i en barneserie/barnefilm? Anonymkode: 4a4a6...0b5 Ja Anonymkode: 963cf...a24
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Det er et veldig hypotetisk spørsmål siden vi ikke oppsøker slike muligheter. Jeg deler ikke bilde av noen personer på SoMe. Jeg tillater heller ikke at det legges ut bilder av barna eller meg på nettsider. Det er f.eks ikke noe bilde av meg på bedriftens oversikt over ansatte. Hvis et slik spørsmål kom opp, ville jeg gjort en vurdering. Det er større sannsynlighet for at jeg hadde sagt ja til film eller tv-program enn til model. Når barna blir tenåringer vil de også selv i større grad bestemme hva de oppsøker. Anonymkode: d1ea1...41b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Nei. Ser ikke noe positivt med å være/bli kjent. Anonymkode: 6cedf...21b
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #5 Skrevet 26 minutter siden En reklamefilm er jo noe barnet kan synes er gøy. Men å dele bilder for å få likes er en uting Anonymkode: 9134e...4da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå