AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Hei, Datet en dame som er noen år eldre enn meg, hun har barn og skilt for en god stund siden. Jeg har selv ikke barn men har ingen ting imot å bli en bonuspappa. Vi hadde veldig god kjemi, noe som kom frem ganske tidlig. Hun var forsiktig fordi jeg er yngre men jeg har en veldig god jobb, sosial og generelt mitt eget liv. Kort forklart, vi hadde noen kjappe dates i starten før hun trakk seg. Hun kom tilbake og vi tok det roligere i 2mnd. Ting trappet seg opp og vi snakket om hva vi ønsket, jeg var på ekslusiv dating og hun var mer casual noe som førte til at vi avsluttet den kvelden. Dagen etter fikk jeg lange meldinger som var forklarende og vi ble enige om å bli bedre kjent og kose oss i hverandre sitt selskap. Vi tilbringte noen dager senere 1 døgn sammen og vi var begge enige om at det døgnet gikk fort. (Tur, sofakos og overnatting++). Det skal sies at hun initierte veldig mye kontakt. Intern humor og spurte om dagen min osv. Under 1 uke senere når jeg fårelo en ny aktivitet så hadde hun blitt bedt på date av en annen fyr, noe hun hadde takket ja til. Min deal er at jeg ikke dater eller blir kjent med noen med flere i bildet.. Hvorfor i det hele tatt ta seg bryet med å sende meldingene og komme tilbake for å bare legge meg og meldingene i grus 1 uke etterpå? Ja jeg sto på mitt at jeg ikke ønsker å vær en del av det hvis hun skal sjekke ut andre. Anonymkode: 71ff7...766 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Jeg er selv mann i 30 årene og kjæreste med en eldre kvinne (12 år eldre). I datingfasen fikk jeg rimelig klar beskjed om at det var forventet å ikke møte andre kvinner (det gjaldt henne også selvfølgelig), frem til vi var avklart. Så det å ikke møte andre når men er i en dyp dating fase, er vel vanlig høflighet og forventning fra hverandre? Har dere hatt sex? Anonymkode: d479d...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Ja jeg trodde også det var ren høflighet og en del av bli bedre kjent fasen Ja vi har hatt sex Anonymkode: 71ff7...766 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Hun er enten ikke interessert nok... eller hun er så umoden i relasjoner at hun blir uten empati og forståelse for hvordan hennes handlinger påvirker mennene hun dater og sårer dem. Jeg tror du bare skal være glad til for at du slipper å bli mer involvert med henne! ❤️ (jeg er kvinne) Anonymkode: 9d834...189
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Vil du kjempe for å få henne fremdeles da? Hva er aldersforkjellen deres? Min erfaring er at en kvinne som er endel eldre en mannen, forventer mer oppmerksomhet. Du må som yngre mann virkelig vise interesse. Mange er redde for yngre mann bare vil knulle og stikke. Hyppige møter, masse kjærlighet og sex. Vise med hele deg at du vil ha henne. Det er nøkkelen for å komme i mål med et forhold. Anonymkode: d479d...0b2
Hengekøya Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden (endret) Jeg viste klart og tydelig jeg var interessert, noe hun sa ved siste samtale var at jeg var mer betatt enn henne. «Hun har den oppfatning at jeg tidligere var en f.boy, fra hva hun har hørt om meg» Hu har vært singel i 1 år og jeg var den første hun datet (sa hun). Hun ønsket det så casual at hun kunne utforske andre hvis det dukket opp. Jeg er sint og frustrert at jeg godtok de lange meldingene hennes og stolte på det hun sa for 1 uke siden. Mitt inntrykk var at vi skulle bli bedre kjent, kose oss og se om det var noe mer. Hadde det gått 2-4 uker og hun fant ut det ikke var noe ok, men 4 dager javell? Hun er 5år eldre enn meg, og i 30åra er det ingen ting Endret 5 timer siden av Hengekøya
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #7 Skrevet 2 minutter siden Hva lurer du på? Folk som er på dater'n og dater flere er der for å pule rundt. Men det kan jo ikke være det du lurte på, for det er jo innlysende. Anonymkode: 75bbe...d69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå