AnonymBruker Skrevet 20. mai #21 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, da skal jeg heller snakke negativt om bedriften og lederen min, og håpe på at det går dårlig med dem. Jeg planlegger å si opp, og da skal hele bygda få høre om denne dårlige lederen. Anonymkode: 7af09...a2c Det høres ut som en fantastisk god idé. Ligg med mannen hennes også. Og broren. Og faren. Ligg med alle i familien, og så sier du hvor dårlig de var i senga. Spre det ryktet til alle du kjenner. Anonymkode: 31d32...0b6 1
Flammen12 Skrevet 20. mai #22 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi? Anonymkode: 7af09...a2c Fordi du ikke kommer overens med leder.
Daria Skrevet 20. mai #23 Skrevet 20. mai Vær profesjonell på jobb, både ovenfor kunder og kollegaer så slipper du klager. Å overhøre ansatte baksnakke arbeidsplassen eller andre kunder (og du vet ikke hvem som hører deg) kan være nok til at jeg går et annet sted - og vurderer å sende en klage. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #25 Skrevet 20. mai Flammen12 skrev (4 minutter siden): Fordi du ikke kommer overens med leder. Jeg planlegger å si opp. Men jeg er såpass gammel at jeg er usikker på om noen andre vil ansette meg. Anonymkode: 7af09...a2c
AnonymBruker Skrevet 20. mai #26 Skrevet 20. mai Flammen12 skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du ts? Du høres ung ut. Jeg nærmer meg pensjonsalder…,, Anonymkode: 7af09...a2c
AnonymBruker Skrevet 20. mai #27 Skrevet 20. mai Daria skrev (3 minutter siden): Vær profesjonell på jobb, både ovenfor kunder og kollegaer så slipper du klager. Å overhøre ansatte baksnakke arbeidsplassen eller andre kunder (og du vet ikke hvem som hører deg) kan være nok til at jeg går et annet sted - og vurderer å sende en klage. Jeg har jobbet med kundeservice hele mitt liv, og aldri har en leder konfrontert meg slik som hun jeg har nå. Derfor skjønner jeg ikke at noen kan ha klagd på meg nå. Anonymkode: 7af09...a2c
AnonymBruker Skrevet 20. mai #28 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har aldri fått en klage før! Min nåværende leder er udugelig som påstår at jeg bør endre meg. For høy lønn har hun også! Men jeg svarer med å lufte meg for alle hvor det passer å komme inn på min nåværende fæle leder. Anonymkode: 7af09...a2c Selv om du aldri har fått klage før, betyr ikke det at du aldri kan få det. At du etter å ha mottatt klagen sier du ønsker å si opp og i tillegg snakke bedriften ned, vitner om at du mest sannsynlig er giftig for arbeidsmiljøet. Anonymkode: 50903...c20
AnonymBruker Skrevet 20. mai #30 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg nærmer meg pensjonsalder…,, Anonymkode: 7af09...a2c Helt normalt å bli negativ når man nærmer seg pensjonsalder, kan også være et tegn på begynnende demens. Anonymkode: 30e73...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #31 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt normalt å bli negativ når man nærmer seg pensjonsalder, kan også være et tegn på begynnende demens. Anonymkode: 30e73...6e8 Jeg er ikke dement! Men jeg sier i fra når noe er urettferdig. Anonymkode: 7af09...a2c
AnonymBruker Skrevet 20. mai #32 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke dement! Men jeg sier i fra når noe er urettferdig. Anonymkode: 7af09...a2c Leser ingenting som er urettferdig i ditt startinnlegg. Forsøk å se din egen oppførsel utenfra som om det var noen andre, kanskje du ser galskapen da 🤯 Anonymkode: 30e73...6e8
Jøyemeg Skrevet 20. mai #33 Skrevet 20. mai 100% sikkert at du røyker, har campingvogn og ikke kan leve uten irish coffee og noe rødt i glasset på granka
PM75 Skrevet 21. mai #34 Skrevet 21. mai Du sier du «lufter deg», virker å være rasistisk og gidder ikke å finne deg i en yngre leder (litt vanskelig å finne en eldre når du nærmer deg pensjonsalder..;).. Basert på det du skriver, tipper jeg at du ikke blir savnet om du slutter på jobben. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå