Gå til innhold

Kjent i 4 dager

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jaja, da har jeg gått hen og forelska meg big time.. Selvfølgelig både deilig og vondt.

Vi møttes for 5 dager siden, hang sammen en god del i løpet av 4 dager (var på et felles arrangement.) Har nå komt meg hjem, og har begynt å tenke som en alltid gjør.. Var hun kun ute etter vennskap? Er det noe mer?

Så, etter å ha kjent noen i 4 dager, hva legger en i "Du er sånn og sånn og sånn, det er så bra det" "Du er så bra du" og "Du komme å besøke meg snart!" Har melda litt og ting er utelukkende positive (objektiv som jeg er), og hun har nevnt flere ganger at jeg må komme.. Er det håp her, eller er det mulig hun kun er av den positive typen og kun ser vennskapet i dette? Har veldig lyst til å spørre, men vil ikke skremme henne bort, hun er for perfekt (selvfølgelig :) ) til å miste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel om hun inviterer deg så er hun åpenbart positivt innstilt til deg. Du kan ikke bare ta det fra der da? Møte henne noen ganger og kjenne på stemningen? Ikke planlegge frieriet riktig enda? Kanskje hun tenker på deg som et flott menneske og har lyst til å bli bedre kjent med deg fordi hun også lurer på om det er muligheter for noe mer? Noen av oss liker å ta tiden til hjelp og faktisk bli kjent med folk før vi kaster oss ut i noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan holder en kontakten uten å være desperat? Livredd for å mase, men og redd for at hun skal glemme meg.. Får ikke sett henne på en måned. Det er lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blank når det gjelder kjøreregler på sjekkefronten. Hva med å benytte seg av alminnelige hverdagsmanerer?

Snakket litt med en fyr på msn som jeg hadde truffet på nettet. Jeg sitter alltid å lurer. Hvorfor tar ikke han initiativ til en samtale nå? Er det fordi han prater med mange andre? Er det fordi han ikke er interessert i å prate med akkurat meg? Eller er det fordi han ikke ønsker å virke desperat og pågående? Tror ikke jeg gidder mer faktisk.

Den eneste konklusjonen jeg har kommet frem til så langt er at det irriterer vettet av meg og sitte å lure på hva som foregår i hodet hans. Har aldri skjønt poenget med å spille et spill. Ærlighet føles så mye bedre. Kalle en spade for en spade og vite hvor man har folk føles tryggere. Så jeg velger å anta at han ikke er interessert i å opprettholde kontakten. Og det å ta en avgjørelse sparer meg for en del frustrasjoner.

Beklager det var nok en avsporing, men det var noen tanker fra en dame. Og nå er jo ikke jeg så interessert som du åpenbart er. Jeg er bare på et svært tidlig bli kjent stadie.

Om du ringer en til to ganger i uka er vel ikke det å virke desperat, er det det da? Og ikke glem at denne damen faktisk har invitert deg. :smile: Føl deg frem du. Noe sier meg at du er såpass intuitiv at du vil føle det om noe skurrer.

Er nå ikke sikkert på at det finnes noen fasitsvar på sjekking uansett jeg da. Selv om enkelte mener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...