Gjest Bellatrix Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Er det noen som har brukt det og blitt dårlige i magen?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Jeg fikk skikkelig hard mage av hemojern, men jeg fikk anbefalt noen melkesyretabletter på apoteket og det hjalp faktisk.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Ok. Takk for svar. Jeg har sterke smerter og veldig løs mage.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 Huffda, ja det er ikke noe særlig. Antar du tar jern etter at du har spist, hvis ikke bør du gjøre det. Eller kanskje det hjelper å bytte merke. Jeg hadde problemer med hemojern, men da jeg gikk over til Duroferon, som visstnok skal være mye sterkere, så hadde jeg ikke noen problemer. Forstå det den som kan.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Huffda, ja det er ikke noe særlig. Antar du tar jern etter at du har spist, hvis ikke bør du gjøre det. Eller kanskje det hjelper å bytte merke. Jeg hadde problemer med hemojern, men da jeg gikk over til Duroferon, som visstnok skal være mye sterkere, så hadde jeg ikke noen problemer. Forstå det den som kan. ← Jeg tar den etter at jeg har spist. Må snakke med legen om det. Han ikke gå ukesvis med diaré og magesmerter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå