Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

I går bestemte jeg meg for å prøve å nappe ut noen hår nedentil med pinsett. Litt vondt, men utholdende, så fikk nappet en del. Dessverre har det blitt utrolig sårt, sånne røde små nupper eller ‘’skorper’’ på hver hårsekk. 

Er det vanlig at det blir så sårt når man napper ut hårene? Og hva kan jeg gjøre for å roe det ned? 

Anonymkode: a5c38...df9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er vanlig at det blir sårt, og det går over. 

Anonymkode: f2524...740

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei 

I går bestemte jeg meg for å prøve å nappe ut noen hår nedentil med pinsett. Litt vondt, men utholdende, så fikk nappet en del. Dessverre har det blitt utrolig sårt, sånne røde små nupper eller ‘’skorper’’ på hver hårsekk. 

Er det vanlig at det blir så sårt når man napper ut hårene? Og hva kan jeg gjøre for å roe det ned? 

Anonymkode: a5c38...df9

Jeg ville ungått napping fordi det tar veldig veldig lang tid og få ut alle hårene. Huden har blitt irritert så du bør egt alltid eksportere dagen før du skal fjerne hår. Bruk alltid.løse klær nedentil HVERTFALL første 72 timene. Jeg ville heller anbefalt at du vokser. Jeg driver med det selv hjemme. Kontakt meg om du ønsker det så kan jeg sette opp en time for deg :)

Anonymkode: b85ef...283

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville ungått napping fordi det tar veldig veldig lang tid og få ut alle hårene. Huden har blitt irritert så du bør egt alltid eksportere dagen før du skal fjerne hår. Bruk alltid.løse klær nedentil HVERTFALL første 72 timene. Jeg ville heller anbefalt at du vokser. Jeg driver med det selv hjemme. Kontakt meg om du ønsker det så kan jeg sette opp en time for deg :)

Eksfoliere *** du er nok sensitiv nedentil så ikke gni der når du dusjer beste dagene og bruk løs undertøy helst uten første 2 døgnene. Ikke la huden gnikke mot klær og annet. Det vil heles av seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

For meg hjelper det å holde huden veldig stram når jeg napper. 

Eksfolier gjerne først, og så finnes det sånn intim-aftershave-opplegg, jeg hadde noe før som jeg kjøpte på kondomeriet eller noe. tror det er litt avkjølende+antibakterielt.

Jeg gjorde dette jevnlig en periode, vokset hjemme selv og nappet restene. Og så nappet jeg gjerne litt etterhvert som det kom ut, var jo bare noe å gjøre mens man så på TV 😅 

Nå har jeg tatt laserhårfjerning så bare shaver det lille som er igjen nå (den laserhårfjerningen har til tross for 10 omganger med markedets betse laser hverken tatt alt eller vært spesielt permanent, 10 år senere tror jeg det er på tide med ny runde her).

Jeg har i en periode av livet vært nesten sykelig opptatt av å være glatt konstant, men hatt veldig sensitiv hud og rask og grov hårvekst og lett for og få nupper etc., så laserhårfjerning var game changer for min del.

Anonymkode: d0b1a...c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...