AnonymBruker Skrevet 22. mai #21 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har tre matter i ulike størrelser fra Heymat, og liker dem veldig godt. Det som er så fint med dem, er at de kan vaskes og blir da "som nye" igjen. Blir jo en del skitt på slike matter, så da vasker jeg dem alltid til sommeren, da tørker de raskt. Eller så støvsuger jeg dem jevnlig (eller robotstøvsugeren tar en tørn). Anonymkode: 99ee5...dfb Er de enkle å brette og få inn i vaskemaskinen? Gler meg til en matte som varer....og som ligger stødig på gulvet. Og i tillegg er fin Anonymkode: 49d06...8c5
AnonymBruker Skrevet 22. mai #22 Skrevet 22. mai Jeg har en ute og to inne, er kjempefornøyd. De er fine og holder seg like fine vask etter vask. Ligger stødig på gulvet. Veldig fornøyd! Lette å brette inn i vaskemaskinen, men utematten kan ikke maskinvaskes og må spyles. Anonymkode: f67b1...c6c
AnonymBruker Skrevet 22. mai #23 Skrevet 22. mai Den ligger stødig på gulvet og man ser det er kvalitet istedet for mange andre. Og så har de noen veldig fine matter. Men for meg er det viktigste at den ligger helt stødig på gulvet. Anonymkode: 5bfb7...35f
AnonymBruker Skrevet 22. mai #24 Skrevet 22. mai Det er virkelig kvalitet. Min venninne fikk nylig sjokk over at jeg hadde kjøpt en ny dørmatte. Hun sa at hun heller kjøper veldig billig på IKEA og skifter den ut hver gang den er slitt 🤮 jeg blir kvalm. Myyyyye bedre å betale for kvalitet og kunne spyle den god som ny. Anonymkode: c744c...04a
AnonymBruker Skrevet 22. mai #25 Skrevet 22. mai Kjøpt en så dyr dørmatte* skulle det stå Anonymkode: c744c...04a
AnonymBruker Skrevet 22. mai #26 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er virkelig kvalitet. Min venninne fikk nylig sjokk over at jeg hadde kjøpt en ny dørmatte. Hun sa at hun heller kjøper veldig billig på IKEA og skifter den ut hver gang den er slitt 🤮 jeg blir kvalm. Myyyyye bedre å betale for kvalitet og kunne spyle den god som ny. Anonymkode: c744c...04a Hater bruk og kast-mentaliteten. Anonymkode: 8861d...1a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå