AnonymBruker Skrevet i går, 11:26 #1 Skrevet i går, 11:26 Må ha dørmatte. Huset er fult av sand. Heymat er så kjempedyrt, men vil det si at det også fungerer godt? Noen med erfaring? Anonymkode: 5a007...474
AnonymBruker Skrevet i går, 12:01 #2 Skrevet i går, 12:01 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Må ha dørmatte. Huset er fult av sand. Heymat er så kjempedyrt, men vil det si at det også fungerer godt? Noen med erfaring? Anonymkode: 5a007...474 Den er som de fleste andre dørmatter, verken bedre eller dårligere. Vi har ei fra IKEA på hytta, den er like god/dårlig. Sanden kommer i hvert fall like fort inn hjemme, med Heymat. Anonymkode: 27ca4...651
AnonymBruker Skrevet i går, 12:16 #3 Skrevet i går, 12:16 Den er ikke sånn revolusjonerende god at huset er fritt for rusk, men den er veldig fin! Har den som heter Sand. Anonymkode: b2087...28a
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Den er fin å se på, slitesterk, vanntett og ligger stødig på gulvet. Vel verdt for min del! Om har noen fordeler m.h.t. sand, er jeg usikker på.. Anonymkode: ef2b3...16a
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Jeg har to matter fra Heymat og to fra Ikea, sistnevnte er bedre ppå alle måter. Anonymkode: 68e5d...18f
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Kan ikke fatte dere som mener de fra Heymat ikke er noe bedre enn andre matter - dere kan UMULIG ha opplevd dårlige dørmatter. Heymat er MYE bedre enn ALLE andre matter jeg har hatt, men den må (som alle andre) også ristes, vaskes og så videre. Har Heymat utendørs og innendørs. Elsker de. Går aldri tilbake. Anonymkode: 8861d...1a1 1 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan ikke fatte dere som mener de fra Heymat ikke er noe bedre enn andre matter - dere kan UMULIG ha opplevd dårlige dørmatter. Heymat er MYE bedre enn ALLE andre matter jeg har hatt, men den må (som alle andre) også ristes, vaskes og så videre. Har Heymat utendørs og innendørs. Elsker de. Går aldri tilbake. Anonymkode: 8861d...1a1 De er sikkert bedre enn mange matter, men nei, de er ikke bedre enn de to som jeg har fra Ikea, litt tåpelig av deg å tro at du sitter på fasiten her. Anonymkode: 68e5d...18f
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Den er helt super! Vi ble helt klin kokos med sand fra hunder og unger inn over alt. Helt ny verden, den fanger sand godt og vi støvsuger den jevnlig. Men - kjøp ei større matte en du tror du trenger. For den fanger jo ikke sand om du skritter over den før du tar av deg skoa. Anonymkode: 7d588...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden Så fornøyd med mine fra Heymat! Har hatt dem i årevis, vasket dem i maskin ved behov, og de er like fine. Beste mattene jeg noen gang har hatt, så jeg kommer aldri til å ville ha noe annet. Anonymkode: 52f6a...6d1 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke fatte dere som mener de fra Heymat ikke er noe bedre enn andre matter - dere kan UMULIG ha opplevd dårlige dørmatter. Heymat er MYE bedre enn ALLE andre matter jeg har hatt, men den må (som alle andre) også ristes, vaskes og så videre. Har Heymat utendørs og innendørs. Elsker de. Går aldri tilbake. Anonymkode: 8861d...1a1 hvilke farger har du? Vurderer fargen dawn..men litt vanskelig å se om det er gul eller lys brun på nettet Anonymkode: 49d06...8c5
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fornøyd med mine fra Heymat! Har hatt dem i årevis, vasket dem i maskin ved behov, og de er like fine. Beste mattene jeg noen gang har hatt, så jeg kommer aldri til å ville ha noe annet. Anonymkode: 52f6a...6d1 Hvilke farger har du? tenker å kjøpe til gangen og titter på fargen dawn. må bestille på nett, siden jeg bor utenfor allfarvei Anonymkode: 49d06...8c5
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden Jeg har fire matter fra Heymat, de er geniale. Anonymkode: 64b5b...4c7
Gogglebox Skrevet 20 timer siden #13 Skrevet 20 timer siden (endret) Har tre fra Heymat og er veldig fornøyd. Har to i ulik størrelse av typen Sjø ved inngangsdøren og Hagl-matten ved verandadøren. Særlig dørmatta på utsiden gjør at det ikke blir så mye sand og grus med inn i utgangspunktet. Endret 20 timer siden av Gogglebox
AprilLudgate Skrevet 18 timer siden #14 Skrevet 18 timer siden Jeg har hatt Heymat lenge, to stykk. De er slitesterke og tåler vask - men vil ikke hindre mer sand enn en annen rimeligere grov matte. Jeg kjøpte dem for utseendes skyld og at de tåler mer enn matter uten gummibelegg under/kan spyles og vaskes. Men det kan mange billigere og.
AprilLudgate Skrevet 18 timer siden #15 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan ikke fatte dere som mener de fra Heymat ikke er noe bedre enn andre matter - dere kan UMULIG ha opplevd dårlige dørmatter. Heymat er MYE bedre enn ALLE andre matter jeg har hatt, men den må (som alle andre) også ristes, vaskes og så videre. Har Heymat utendørs og innendørs. Elsker de. Går aldri tilbake. Anonymkode: 8861d...1a1 Joda, jeg har en billigere matte og utenfor døra. Og hatt typisk dårlig kvalitet tynn matte. Sistnevnte er jo rævva. Jeg har mattene i Sjø. For meg er estetikken 70% av grunnen til kjøp- men ja, de er gode.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilke farger har du? tenker å kjøpe til gangen og titter på fargen dawn. må bestille på nett, siden jeg bor utenfor allfarvei Anonymkode: 49d06...8c5 Jeg har Sand ute, og den som likner på Dis Rust inne, men min grader på langsiden og ikke på kortsiden som jeg ser de som er til salgs gjør nå. Men Dis Rust ser likest ut. Den er kjempefin mot det sorte steingulvet i gangen! Blir glad hver gang jeg kommer hjem og ser den (på samme måte som at jeg tre år etter at vi kjøpte bilen fremdeles får jeg godfølelse av å sette meg inn i den). Anonymkode: 8861d...1a1
newman01 Skrevet 6 timer siden #17 Skrevet 6 timer siden Jeg har en på utsiden av ytterdøra og en på innsiden. Den som har ligget ute i snart 4 år ser fortsatt fin ut. Vasker dem med høytrykkspyler ved behov. Veldig imponert over holdbarhet, og den er flink til å redusere mengden grus som kommer inn i huset. Den er sikkert vesentlig dyrere enn den er bedre enn andre tilsvarende matter, men så ser de fine ut. Det hjelper på impulskontrollen...
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden newman01 skrev (22 minutter siden): Jeg har en på utsiden av ytterdøra og en på innsiden. Den som har ligget ute i snart 4 år ser fortsatt fin ut. Vasker dem med høytrykkspyler ved behov. Veldig imponert over holdbarhet, og den er flink til å redusere mengden grus som kommer inn i huset. Den er sikkert vesentlig dyrere enn den er bedre enn andre tilsvarende matter, men så ser de fine ut. Det hjelper på impulskontrollen... Ja, ser de er dyre...men har veldig lyst på. Så kult at de er norsk da måtte søke opp. Veit du hvor man kan kjøpe de billigst? Anonymkode: 49d06...8c5
newman01 Skrevet 6 timer siden #19 Skrevet 6 timer siden Jeg bestilte direkte fra Heymat. De hadde tilbud og betalte 700kr pr stk. inkl. frakt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå