Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ville du blitt sammen med en mann som før du traff han hadde seksuelt krenket og oppført seg truende mot kusinen din på 52 år? Han var jo tross alt rusa. Han er ikke sånn og jeg mener alle kan feile. Ps har gjort om på kjønn alder og type familierelasjon for at det blir en uidentifiserbar hendelse 

Endret av Hvitveis1983
Feil setning
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøyser du nå?

Ville selvsagt ikke blitt sammen med en mann som truet noen, uavhengig av relasjon til offeret eller om det var med voldtelt eller bank. Det er vel rimelig opplagt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att de var livet.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet.

Ikke greit å oppføre seg slik mot noen, men at det er niese gjør at det er ekstra uaktuelt. 

Anonymkode: 6c25b...c22

Skrevet

Ja og dette spør du om, men siden du spør så skal du da få svar, nei, nei og atter NEI. Enhver person som driver med trakassering mangler respekt for andre personer mangler noe helt essensielt for å kunne omgås andre mennesker. Når det gjelder sex trakassering er dette verste sort da de ikke respekterer verken person, grenser og lover. Norsk lov er krystallklar på dette, den som opplever trakassering skal bygge dette utifra hva de selv opplever, ikke hva den som sa/gjorde noe mente. Når hun har opplevd dette og du da eventuelt vurderer å bli sammen med denne mann er du totalt fraværende i forhold til hennes oppfatning av hva hun har opplevd, du kunne like gjerne sagt til henne. Du lyver og har ikke opplevd dette og han er en snill konfirmant som ikke gjør noe galt. Samtidig som du er så blåøyd at det kan oppleves som om du ønsker å oppleve seksuelt misbruk, manglende respekt av dine grenser og overgrep. 

skjerpings!

Skrevet

Hvorfor ekstra uaktuelt? 

AnonymBruker
Skrevet

Han bruker kusinen for å komne innpå offer 1. Veldig farlig person. 

Anonymkode: c305a...bcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Les deg opp på narsissist.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Forstår ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Er du seriøs ?!

Anonymkode: 93278...20d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hadde ikke blitt sammen med noen som hadde truet noen damer. Kusine eller ei. 

Anonymkode: 13818...246

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er du seriøs ?!

Anonymkode: 93278...20d

Ja, jeg har bare sett gode sider av han. Han har da sikkert aldri i livet ment å sex trakassere eller true. Han har visst blackout fra kvelden så han var jo rusa! Han kan aldri ha ment det sånn.  

Endret av Hvitveis1983
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Hadde ikke blitt sammen med noen som hadde truet noen damer. Kusine eller ei. 

Anonymkode: 13818...246

Jeg har bare sett gode sider av han. Da må hun vel klare å gi han en sjanse ? 

AnonymBruker
Skrevet
Hvitveis1983 skrev (1 minutt siden):

Jeg har bare sett gode sider av han. Da må hun vel klare å gi han en sjanse ? 

Han bruker deg for å gjøre livet surt for kusinen din. Han er egentlig ikke interessert i deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Aldri i livet.

Ikke greit å oppføre seg slik mot noen, men at det er niese gjør at det er ekstra uaktuelt. 

Anonymkode: 6c25b...c22

Men om du bare hadde sett  gode sider da. Kusinen må vel klare å gi han en sjanse da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han bruker deg for å gjøre livet surt for kusinen din. Han er egentlig ikke interessert i deg. 

Hva tror du kusinen min føler når jeg har blitt sammen med han? 

AnonymBruker
Skrevet
Hvitveis1983 skrev (Akkurat nå):

Hva tror du kusinen min føler når jeg har blitt sammen med han? 

At du er lettlurt, naiv og desperat. 

Og en smule kort. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri i verden.

Å bruke det at man er ruset som unnskyldning er jo bare tull. Han burde jo ikke ruse seg, og spesielt ikke, da han gjør sånne ting som ruset.

Anonymkode: 8f498...487

AnonymBruker
Skrevet
Hvitveis1983 skrev (1 time siden):

Ville du blitt sammen med en mann som før du traff han hadde seksuelt og oppført seg truende mot kusinen din på 21 år? Du ble informert om episoden da du ble kjent med han og allerede betatt. Du hadde bare sett gode sider. Ville du gitt han en sjanse? Han var interessert i deg og du i han. Da kusinen din fikk vite at det var han så fortalte hun om episoden der hun måtte ringe etter hjelp pga panikk. Han har selv blackout men han hsker at noen måtte komme å gripe inn. Hun husker alle detaljene. Han er ikke sånn og du var allerede betatt. Du hadde bare sett gode sider. 

Hvitveis1983 skrev (47 minutter siden):

Ja, jeg har bare sett gode sider av han. Han har da sikkert aldri i livet ment å sex trakassere eller true. Han har visst blackout fra kvelden så han var jo rusa! Han kan aldri ha ment det sånn.  

Jeg tror du også er rusa hvis du ønsker en fremtid med en slik mann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...