AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Har dere noen råd eller erfaringer for hvordan jeg kan gi en gutt sommerfugler? Altså få han til å tenke på meg resten av dagen eller rødme litt? Kan godt være når vi snakker og ikke. Trenger virkelig tips. Anonymkode: fc168...24c
Helene Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Enten er dette en tulletråd, eller så har du et barn med Asperger 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Helene skrev (3 minutter siden): Enten er dette en tulletråd, eller så har du et barn med Asperger Ingen tvinger deg til å være her. Hvis du synes det er tull, hvorfor bruke tid på å kommentere? Asperger er ikke en fornærmelse btw. Anonymkode: fc168...24c
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Helene skrev (9 minutter siden): Enten er dette en tulletråd, eller så har du et barn med Asperger Gå å betal litt av denne snodige skatten bare du som eneste i hele Norge gjør. Anonymkode: 22a17...740
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har dere noen råd eller erfaringer for hvordan jeg kan gi en gutt sommerfugler? Altså få han til å tenke på meg resten av dagen eller rødme litt? Kan godt være når vi snakker og ikke. Trenger virkelig tips. Anonymkode: fc168...24c Holder bare med et blikk eller smil. Anonymkode: 22a17...740 1
Tvist Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden La ham hjelpe deg. Med en liten ting. Plukke opp papirene dine, holde jakken din. Man liker ikke nødvendigvis de som hjelper en selv, men heller den en får lov å hjelpe. Alle vil være til nytte.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Det kommer jo lat an på situasjonen og hvilken relasjon dere har. Men visst det er en som du mistenker at han liker deg godt, så er det bare å snakke litt med han, se han litt dypt inn i øynene og kanskje stryke han over armen mens du går. Da vil han nok sitte og analysere litt på hva som skjedde. Anonymkode: 3f81a...afa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå