Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med en mann i en periode og vi har hatt det virkelig helt nydelig sammen. Skikkelig sånn kjæreste og forelskelse opplegg. Han ble nylig skilt og og ex har ny mann å samboer. 

Jeg har lagt merke til at han snakker om henne litt her og der. Virker kanskje litt bitter. Jeg har sagt fra at jeg ikke vil høre om henne og heller ikke noe negativt. Det er alltid to sider av en sak, og det angår ikke meg. 

Dette har han respekt og tatt hensyn til. Men så kommer små drypp allikevel. Det var på 17 mai det toppet seg litt. Da merket jeg uro og han var ikke tilstede med meg. I forkant sa han vi treffer vel på min ex osv.  

Jeg merker at han ikke er helt over henne. De var gift i mange år, men jeg fikk reaksjon på dette da vi var i byen. 

Jeg fikk akutte smerter. Har vært gjennom operasjon og sliter ennå med dette. Jeg sa oi jeg blir nødt til å gå hjem. Da sa han, hm, hva skal jeg finne på da da. Litt motvillig ble han med hjem. Da vi kom hjem var han urolig og rastløs og ville egentlig bare avgårde igjen. 

Hva er det du skal da spurte jeg. Vi kan vel spise litt og slappe av og gå til byen litt senere.. men til døve ører egentlig. Han gikk seg en tur men kom raskt tilbake. Da var jeg på koke punktet. Jeg sa at han kunne bare Pelle seg ut og trengte ikke komme tilbake. At han ikke fikk behandle meg slik. Jeg sa også at jeg skjønner du vil treffe ex kone osv. 

Han gikk da. Og i etterkant har han prøvd å snakke med meg. Jeg har sagt hva jeg føler og hvordan dette oppleves for meg. At jeg må ha en mann som er ferdig og har lagt bak seg dette. Jeg er ikke interessert i å  være med en som har halve hjertet hos meg og halve hjertet hos sin ex kone. Forslaget hans var da at vi kunne vel være venner og fortsette og treffes for vi hadde det jo så fint til dette gikk helt over med ex konen. 

Så han nekter ikke på at det fremdeles er arr og sår. 

Problemet er at jeg ikke vil være med på noe slik. Og jeg føler meg litt sånn holdt for narr og lurer på om alt vi hadde bare var spill for galleriet. 

Jeg ble veldig glad i han og vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre. Om jeg er for streng eller om det er noe jeg bare skal avslutte. Dette er jo helt opp til meg for han vil jo vi skal være sammen videre. 

Hva tenker dere om dette? Jeg trenger innspill og hjelp.

Anonymkode: e478e...4e7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Forslaget hans var da at vi kunne vel være venner og fortsette og treffes for vi hadde det jo så fint til dette gikk helt over med ex konen."

Når han sier dette så tenker jeg bare NEI NEI NEI

Anonymkode: 11f0e...aa2

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke ferdig. Ønsker du å vie hjertet ditt til noen som ikke har plass til deg i sitt? Det finnes så utrolig mange vakre og nydelige mennesker der ute, du fortjener å føle at du er noens utkårede og ikke noens rebound

Anonymkode: d06ff...bd3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei og atter nei! Han er ikke over eksen, og viser det veldig tydelig at du bare er en rebound for han. Skjønner godt det er sårt og vondt, og jeg hadde virkelig følt meg lurt og holdt for narr om jeg var i din situasjon. 
Du fortjener så utrolig mye bedre enn dette! Finn deg en mann som er 100% investert i deg og deres forhold istedenfor å kaste bort tid på en fyr som er forelsket i en annen dame. 

Anonymkode: c9e30...fb0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har jo vært gift og sammen i mange år, sjønner det er vanskelig å bare slette alt av henne. Sikkert mye minner og følelser som fremdeles henger igjen...og for noen blir det slik lang tid, kanskje livet ut.  

Skjønner det er vanskelig for deg, men sikkert også vanskelig for han. 

Noen gir slipp med en gang og går videre, han er tydeligvis ikke av det slaget.  Ikke sikkert han drømmer om å få henne tilbake, men hun er fremdeles en del av livet, eller livet som de hadde. 

Ikke gi slipp på han, men snakk sammen... Er dere glad nok i hverandre så gi det en kjangs og litt tid ❤️ 

Anonymkode: 249d0...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...