AnonymBruker Skrevet 20. mai #21 Skrevet 20. mai Tiuren skrev (13 timer siden): Er det noen andre en TS som bruker det ordet? Har aldri hørt det i noe engelsktalende land jeg har vært i, eller lest/hørt det noe annet sted. Tror det er et "hjemme laget" ord? Det er et "norsk" ord. Jeg har hørt folk bruke det, nesten alltid muntlig bare. På samme måte som jeg har hørt folk si "kidden" istede for barnet eller ungen. Eller "kidsa" istedet for "barna". Må innrømme at jeg gjør det selv en sjelden gang selv om jeg egentlig synes det er teit. Eksempel: "Vi griller hamburgere til middag, kidsa kan jo få pølser" Bor i nærheten av Oslo. Anonymkode: ef6c7...9b5
Aristoteles Skrevet 20. mai #22 Skrevet 20. mai Det er en bortskjemt unge som ikke selv skjønner at den er det og forlanger mer. Umoden er kanskje det rette ordet.
MonJean Skrevet 21. mai #23 Skrevet 21. mai Shitkids er unger som ikke har fått noen form for oppdragelse, der de løper rundt og hyler og skriker for full hals i butikker og restauranter, svarer stygt og regelrett tror det er greit at de oppfører seg dårlig. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
MonJean Skrevet 21. mai #24 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 21.31): Må være et ord du har funnet på selv. Det er ikke i bruk på engelsk. Anonymkode: c73d5...85b Har hørt det ordet flere ganger 🤷🏻♀️
MonJean Skrevet 21. mai #25 Skrevet 21. mai Tiuren skrev (På 19.5.2026 den 23.32): Er det noen andre en TS som bruker det ordet? Har aldri hørt det i noe engelsktalende land jeg har vært i, eller lest/hørt det noe annet sted. Tror det er et "hjemme laget" ord? Har hørt det flere ganger, fra forskjellige folk 🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 21. mai #26 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 21.21): Nysjerrig på hva dere mener er en shitkid... Pølbel? Anonymkode: 11064...085 foreldre som har feilet tenker jeg... Anonymkode: 6e7ab...712
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå