Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 17.33):

Jeg vil gjerne ha råd og tilbakemelding fra andre som har vært i samme situasjon. Om du ikke har det så scroll gjerne videre :)

Men jeg er uplanlagt gravid med min nye kjæreste og jeg er 45 år. Føler meg ung, er i god form og trener daglig. Men fornuften sier at vi ikke bør beholde og hjertet sier vi skal. Og jeg ønsker å ta en beslutning tidligs mulig. Er kun 4+2. Er her noen som har opplevd samme og hva gjorde du? Og hva tenker du i ettertid på valget du tok? ♥️ Vi begge har barn fra før.

Anonymkode: f363b...b9c

Jeg ble plutselig gravid etter nyttår. Har vært sammen med mannen siden 2007, ingen felles barn men et barn hver fra før. I 19 år hadde ingenting skjedd, selv om vi prøvde i mange år. Men gadd aldri utredes da barneønsket ikke var så stort. Jeg blir 41 nå i sommer. Jeg tok abort, det var ikke engang noe jeg gadd å reflektere noe over. Så snart mensen ikke kom tok jeg en test, og deretter rett til legen. Fikk det fjernet i uke 4. Med 2 barn som i år fyller 23 og 25 i år så var det helt uaktuelt å starte på nytt nå. Aldri i livet. Venter nå på time til sterilisering slik at vi unngår flere aborter. For tydeligvis så ka vi visst bli gravide likevel. 

Anonymkode: 0dd66...9e3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...