AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg vil gjerne ha råd og tilbakemelding fra andre som har vært i samme situasjon. Om du ikke har det så scroll gjerne videre Men jeg er uplanlagt gravid med min nye kjæreste og jeg er 45 år. Føler meg ung, er i god form og trener daglig. Men fornuften sier at vi ikke bør beholde og hjertet sier vi skal. Og jeg ønsker å ta en beslutning tidligs mulig. Er kun 4+2. Er her noen som har opplevd samme og hva gjorde du? Og hva tenker du i ettertid på valget du tok? ♥️ Vi begge har barn fra før. Anonymkode: f363b...b9c
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #2 Skrevet 24 minutter siden Hei. Jeg er 41 og er i helt lik situasjon som deg. Jeg er 4+3 har ikke fortalt mann om det han ønsker ikke flere barn. Jeg er så langt nede og nesten deprimert. Jeg har også barn fra før av og redd for barn med utfordringer osv. Anonymkode: 4f600...355
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #3 Skrevet 23 minutter siden Dere har barn fra før og vet dermed hva dere går til. Ikke helt uvanlig situasjonen å være I sentralt i Oslo. Jeg var selv 43 og gravid med min andre og svangerskapet var ukomplisert. Jordmor på helsestasjon sa at svangerskap og fødsel ved høy alder som oftest var ukomplisert når man har født før. For førstegangsfødende kan det bli noe fler komplikasjoner under fødsel. Anonymkode: 41b1a...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #4 Skrevet 12 minutter siden Så leit å høre du som ikke tør si det. Jeg var redd samme men har heldigvis møtt en fantastisk mann som sier han støtter uansett hva vi sammen velger. Men så er tanken der om hele livet skal dreie seg om barn eller om vi skal konsentrere oss om oss og de vi har. Eller om vi skal gjøre det for vi vet jo at det vil være noe helt fantastisk om barnet kommer til verden. Men vanskelig å lande på noen avgjørelse og jeg stresser ekstra da jeg er i ny jobb i tillegg.. Anonymkode: f363b...b9c
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #5 Skrevet 5 minutter siden Dersom du har overskudd til å ta vare på barnet uansett om det er sånn eller slik (risikosvangerskap på langt mer enn bare kromosomnivå) så er det noe du vet selv, siden du lager en tråd om det antar jeg du egentlig er usikker - og på grunn av usikkerheten vil jeg råde deg til å kjenne veldig ærlig etter hva du ønsker for de neste 20 årene av livet ditt. Anonymkode: 09fc0...33d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå