Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker det. Både bevisst og ubevisst cameltoe lyser opp dagen. Men særlig ubevisst cameltoe gjør meg sprengkåt

Anonymkode: 89d46...d2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte ta noen bilder i vanlige tights jeg bruker.. og herregud. De ser IKKE slik ut i speilet 😱😱 

Tror aldri jeg kan gå i tights ute igjen!

Snapchat-559127282.jpg

Snapchat-794381297.jpg

Anonymkode: b8ef9...eab

• Liker 1
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
fisker1 skrev (På 18.5.2026 den 9.31):

Man ser det hele tiden. Virker som noen fremhever det bevist. For meg er det en blikkfanger, synest det er litt pirrende og sexy.  Altså jeg er ingen glaner, men legger merke til det. Hva tenker andre om dette fenomenet?  Damer og menn? 

Jeg synes det er et merkelig fenomen, jeg ser leppene men hører ingen prate... 

Anonymkode: c73db...23b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg måtte ta noen bilder i vanlige tights jeg bruker.. og herregud. De ser IKKE slik ut i speilet 😱😱 

Snapchat-559127282.jpg

Snapchat-794381297.jpg

Dette er flott:-).

Anonymkode: 982a4...65e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror damer med kjønnshår også kan vise cameltoe om fitta er sånn og buksa er stram

Anonymkode: e0119...bb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Snapchat-559127282.jpg

Snapchat-794381297.jpg

Slapp nå av, dette er da ikke krise. Bare med velvilje kan enn se en liten antydning, men som jeg selv ikke ville ha hverken sett eller tenkt over. Hvem er deg som finstuderer skrittet for å se etter den minste antydning. Det der ville jeg bare ikke tenkt over. Du skal nå ikke la dette avgjøre hvorhvidt du skal gå i tights eller ikke. Kan jo være dommen dras litt opp når du bøyer deg frem og tar bilder på denne måten. Er det helt krise, hva med et undertøy som gjør at sømmen ikke kan trekkes opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor i Oslo og ser ingen som går slikt kledd lenger. Var en greie for noen år siden da det var pop å gå i treningstights til alle anledninger! 

Men er en bukse trang og former vises, ikke noe å skamme seg over.   Og det ses spesielt på litt forsmå jobbklær uten fasong. 

Anonymkode: eb79e...ebf

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er definitivt en del som gjør det med vilje. På en tidligere jobb gikk de to suverent fineste damene på kontoret alltid med buksa trukket langt oppi sprekken. Dette var et ingeniør selskap og dermed mye menn og disse to damene i ca midten av 20 åra gikk altså alltid rundt med cameltoe i kontoret, og gikk veldig ofte rundt til mennene i kontoret med pakker så deres cameltoe kom omtrent i øyehøyde hos mennene som satt på kontorstolene i det åpne landskapet. Og det var ingen sin oppgave å levere pakker til folk, disse to gjorde det bare på eget insj hver gang det kom noen pakker inn. De klarte til og med å dra på seg en real cameltoe med jeans så det er ingen tvil om at de gjorde dette med vilje.

De var som sagt unge og veldreide så alle mennene syns nok det var et flott syn, men det var jo også veldig distraherende i kontoret.

Anonymkode: 0672b...776

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er definitivt en del som gjør det med vilje. På en tidligere jobb gikk de to suverent fineste damene på kontoret alltid med buksa trukket langt oppi sprekken. Dette var et ingeniør selskap og dermed mye menn og disse to damene i ca midten av 20 åra gikk altså alltid rundt med cameltoe i kontoret, og gikk veldig ofte rundt til mennene i kontoret med pakker så deres cameltoe kom omtrent i øyehøyde hos mennene som satt på kontorstolene i det åpne landskapet. Og det var ingen sin oppgave å levere pakker til folk, disse to gjorde det bare på eget insj hver gang det kom noen pakker inn. De klarte til og med å dra på seg en real cameltoe med jeans så det er ingen tvil om at de gjorde dette med vilje.

De var som sagt unge og veldreide så alle mennene syns nok det var et flott syn, men det var jo også veldig distraherende i kontoret.

Anonymkode: 0672b...776

Det er det jeg mener, noen gjør det med vilje å det ser man jo på hvor tydelig camel toen viser.  Men en liten uskyldig strek gjør jo ikke noe, hva er flaut med det damer? Da må jeg begynne å gå med vide bukser så ikke snabelen vises🤣   men noen skriver at det vises detaljer på mus leppene, det er jo og overdrive.  Men uanestt, jeg synest det er pirrende og litt sexy. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
fisker1 skrev (57 minutter siden):

Det er det jeg mener, noen gjør det med vilje å det ser man jo på hvor tydelig camel toen viser.  Men en liten uskyldig strek gjør jo ikke noe, hva er flaut med det damer? Da må jeg begynne å gå med vide bukser så ikke snabelen vises🤣   men noen skriver at det vises detaljer på mus leppene, det er jo og overdrive.  Men uanestt, jeg synest det er pirrende og litt sexy. 

Det er litt dette som gjør at det blir skamfullt og/eller flaut, eller føles generelt ubehagelig. Det er ikke sånn at de fleste av oss vandrer rundt med kameltå fordi vi har så innmari lyst. Bør være unødvendig å dra på seg skjørt eller kjoler for å skjule det, fordi folk skal tenke og mene så mye om det - og særlig ubehagelig at noen finner det seksuelt på noe vis. 

Anonymkode: b5037...3bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er litt dette som gjør at det blir skamfullt og/eller flaut, eller føles generelt ubehagelig. Det er ikke sånn at de fleste av oss vandrer rundt med kameltå fordi vi har så innmari lyst. Bør være unødvendig å dra på seg skjørt eller kjoler for å skjule det, fordi folk skal tenke og mene så mye om det - og særlig ubehagelig at noen finner det seksuelt på noe vis. 

Jo jeg ser jo problemet. Men la oss se bort fra camel toe. Du har store pupper, kanskhe litt utringning. Du får jo mange sultne blikk da og. Men er det like ubehaglig?  Kanskje man viser harde nippler. ? 

AnonymBruker
Skrevet
fisker1 skrev (2 timer siden):

Jo jeg ser jo problemet. Men la oss se bort fra camel toe. Du har store pupper, kanskhe litt utringning. Du får jo mange sultne blikk da og. Men er det like ubehaglig?  Kanskje man viser harde nippler. ? 

Jepp. Ubehagelig. Har h-cup, så har ganske store bryster. Vises brystvortene legger jeg ofte armene i kryss, eller jeg passer på å gå i noe som skjuler det best mulig. Typisk i butikken ved kjølevarene og grønt. Synes det er utrolig ubehagelig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp. Ubehagelig. Har h-cup, så har ganske store bryster. Vises brystvortene legger jeg ofte armene i kryss, eller jeg passer på å gå i noe som skjuler det best mulig. Typisk i butikken ved kjølevarene og grønt. Synes det er utrolig ubehagelig. 

Skønner,  det er litt trist å høre. Kanskje du sliter på fårlig selvtillit? 

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis får du egne truser som skjuler det!

Og de beste treningsklærne sys nå uten midtsøm.

Det ser jo helt jævlig ut, og er absolutt noe som skal unngås!

Anonymkode: 15ac9...06b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
fisker1 skrev (2 timer siden):

Skønner,  det er litt trist å høre. Kanskje du sliter på fårlig selvtillit? 

Neida, jeg har ikke noe i veien med selvtilliten, ikke selvbildet heller. Jeg ønsker bare ikke at kroppen min skal seksualiseres av naboen, av personen bak meg i kø, personen jeg går forbi på bussen, kollegaen jeg må se hver dag osv. Jeg vet veldig godt at kjønn og bryster er noe som pirrer, så det er naturlig at man vil bli seksualisert av en og annen om noe er synlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 13.39):

Jeg mener at kvinner som liker å vise konturene av kjønnsleppene overlater ingenting til fantasien, og har et eksponeringsbehov som fremstår veldig tøsete. Lite klasse over det! 

Anonymkode: a8895...6f6

Eh, hva med pistasjkulene menn har da når de går i tights ? 

Anonymkode: d17c6...72f

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Eh, hva med pistasjkulene menn har da når de går i tights ? 

Anonymkode: d17c6...72f

🤣🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...